Personal MBA : stăpânește arta afacerilor

Autor chat
Editura Publica chat
Loc publicare București
An 2020
Subiect Afacere (marketing) chat
Marketing chat
Psihologie chat
ISBN 9786067223972
Note Anexe
Note

33/K25; C.II.41014

KAUFMAN, JOSH
    Personal MBA : stăpânește arta afacerilor / Josh Kaufman ; traducere din engleză de Cosmin Maricari ; editori: Cătălin Muraru, Silviu Dragomir.- București : Publica , 2020.
    614 p..- (Publica aduce idei).    
    Anexe
    Note
    Cuprins O notă pentru cititor 13 Introducere. De ce să citeşti această carte? 15 Nu trebuie să ştii tot 16 Experienţa nu este necesară 18 întrebări, nu răspunsuri 19 Modele mentale, nu metode 19 MBA-ul meu personal 21 Un curs intensiv de afaceri, creat de mine însumi 23 Grâul şi neghina 26 MBA-ul personal devine global 28 Modelele mentale ale lui Munger 31 Conectarea punctelor 34 Pentru sceptici 37 Ar trebui să te înscrii la un program masteral de administrarea afacerilor? 37 Cele trei mari probleme ale facultăţilor de afaceri 38 Grandomanie 40 Banii şi viaţa 41 Să curgă banii 42 Ce îţi oferă cu adevărat un MBA? 44 De unde au apărut şcolile de afaceri? 47 în căutarea distribuţiei 49 Jocul cu focul 50 Niciun motiv pentru a se schimba 53 Unicul beneficiu al şcolilor de afaceri 55 Datorie, datorie... trebuie să plec la muncă 56 O metodă mai bună 58 Ce te va învăţa această carte 59 Cum să foloseşti această carte 62 1. Crearea de valoare 65 Cete cinci părţi ale oricărei afaceri 66 Competenţe valoroase din punct de vedere economic68 Legea de fier a pieţei69 Impulsurile umane fundamentale 70 Urmărirea statutului 74 Zece căi de a evalua o piaţă 76 Beneficiile ascunse ale concurenţei 78 Regula mercenarului 80 Regula cruciatului 81 Douăsprezece forme standard de valoare 82 Prima formă de valoare: produsul 84 A doua formă de valoare: serviciul 85 A treia formă de valoare: resursa comună 86 A patra formă de valoare: abonamentul 88 A cincea formă de valoare: revânzarea 89 A şasea formă de valoare: închirierea 91 A şaptea formă de valoare: agenţia 92 A opta formă de valoare: agregarea publicului 94 A noua formă de valoare: împrumutul 95 A zecea formă de valoare: opţiunea 97 A unsprezecea formă de valoare: asigurarea 98 A douăsprezecea formă de valoare: capitalul 100 Prima pentru bătăi de cap 102 Valoarea percepută 103 Caracterul modular 105 Construcţie şi deconstrucţie ... 106 Prototipul 107 Ciclul de iterare 109 Viteza de iterare 111 Feedback 112 Alternative 114 Compromisuri 1 115 Valori economice 117 Testarea importanţei relative 119 Presupuneri critice 122 Testarea-fantomă 124 Oferta minimă viabilă 126 Perfecţionarea incrementală ... 128 Testarea pe teren 130 2. Marketingul 133 Vizualizarea 151 încadrarea 152 Gratis 155 Permisiunea 156 Magnetul 158 îndemnul la acţiune 160 Naraţiunea 162 Controverse 164 Reputatia 166 3.Vânzările 169 Tranzacţia 170 încrederea 171 Interesul comun 172 Principiul incertitudinii preţurilor 174 Patru metode de stabilire a preţului 176 Şocul tranziţiei către alt preţ ....179 Vânzarea în funcţie de valoare .... 181 Vânzarea bazată pe educaţie ... 184 Cea mai bună alternativă 186 Exclusivitate 187 Trei mijloace de plată universale 189 Cele trei dimensiuni ale negocierii 191 Intermediar 194 Rezistenţa la persuasiune 197 Reciprocitatea 199 Confesiuni riscante 201 Bariere în calea cumpărării 203 Inversarea riscului 206 Reactivarea 208 4. Furnizarea de valoare 211 Fluxul de valoare 212 Canalul de distribuţie 215 Efectul aşteptărilor 217 Predictibilitatea 219 Randamentul 221 Duplicarea 223 Multiplicarea 224 Scalabilitatea 225 Acumularea 227 Amplificarea 229 Bariereleîn calea concurenţei ...230 Multiplicator de forţă 232 Sistematizarea 234 5.Finanţele 237 Profitul . 239 Marja de profit 240 Capturarea valorii 242 Autonomie244. Evaluarea247 Situatia fluxurilor de numerar ....249 Contul de profit şi pierderi . 251 Bilanţul . 254 Indicatorii de performanţă financiară . 257 Analiza cost-beneficiu 259 Patru metode de creştere a veniturilor . 261 Puterea de a stabili preţul . 263 Valoarea pe durata vieţii 265 Costul acceptabil al achiziţiei de clienţi 266 Cheltuielile generale .. 269 Costuri: fixe şi variabile .. 270 Degradarea treptată ... 271 Pragul de rentabilitate ... 273 Amortizarea ... 275 Puterea de cumpărare ... 277 Ciclul fluxului de numerar ...... 278 Costul de oportunitate ... 281 Valoarea în timp a banilor ..... 282 Creşterea compusă .. 284 îndatorarea .. 286 Ierarhia finanţării .. 288 Bootstrapping .. 294 Rentabilitatea investiţiei (ROI).. 295 Costurile irecuperabile ... 297 Controale interne .. 299 6. Mintea umană 303 Sindromu! omului peşterilor ...304 Precondiţiiie performanţei 306 Creierul ca o ceapă 310 Controlul perceptual 313 Nivelul de referinţă 316 Conservarea energiei 318 Structura de ghidare 321 Reorganizarea 323 Conflictul 326 Potrivirea tiparelor 329 Simularea mintală 331 Interpretare şi reinterpretare ....333 Motivatia 336 Inhibiţia 338 Epuizarea voinţei .. 340 Aversiunea faţă de pierderi ..... 342 Răspunsul urgent în caz de ameninţare ... 345 Limitarea orizontului cognitiv .... 348 Asocierea ... 352 Ignorarea absenţei ... 354 Contrastul ... 358 Raritatea 360 Noutatea ... 362 7. Colaborarea cu tine însuţi365 Akrasia 366 Monoideismul 369 Penalizarea comutării cognitive 373 Patru metode de finalizare 376 Sarcinile extrem de importante 378 Obiectivele 379 Stări de spirit 382 Obiceiurile 384 Pregătirea 386 Decizia 388 Cele cinci „de ce?" 391 Cele cinci „cum?" 393 Acţiunea următoare 394 Externalizarea 396 Autolămurirea 398 Simularea contrafactuală 401 Legea lui Parkinson . 403 Scenariul apocaliptic . 405 Tendinţa de a ne supraestima .... 407 Biasul de confirmare .. 410 Biasul retrospectiei .. 412 Solicitarea cauzată de performante .. 413 Ciclurile de energie .. 415 Stresul şi recuperarea .. 418 Testarea .. 421 Misterul .. 423 Ciclul vicios al hedonismului.. 425 Eroarea comparării . 430 Domeniul de control .. 432 Ataşamentul .. 434 Cercetarea şi dezvoltarea (C&fD) personală .. 435 Credinţa restrictivă .. 437 8. Colaborarea cu alţii 441 Puterea Avantajul comparativ 442 .... 444 Surplusul de comunicare ... 447 Importanţa .... 450 Siguranţa 451 Treimea de aur 453 Motivul pentru care 455 Intentia comandantului .... 456 Apatia spectatorului ... 458 Eroarea planificării Recomandările 460 ... 462 Tribalizare ... 464 Convergentă şi divergentă ...... 466 Semnalele sociale ... 469 Demonstraţia socială .... 471 Autoritatea .... 472 Angajamentul şi consecvenţa .... 475 Biasul provocat de stimulente 477 Biasul modal 479 Efectul Pygmalion 481 Eroarea de atribuire 483 Orientarea în funcţie de opţiuni484 Managementul 486 Angajarea pe bază de performanţe 490 9.înţelegerea sistemelor495 Legea lui Gali 496 Fluxul 498 Stocul 498 Surplusul 499 Restricţiile 501 Bucla de feedback 503 Autocataliza 505 Mediul înconjurător 506 Test de selecţie 508 Nesiguranţa509 Schimbarea512 Interdependenţă513 Riscul de contrapartidă516 Efecte secundare 517 Accidente normale520 10. Analizarea sistemelor523 Deconstrucţia 524 Măsurarea 526 Indicatorii-cheie de performanţă 528 Gunoi intră, gunoi iese 531 Toleranţa 532 Onestitatea analitică 533 Contextul 535 Eşantionarea 537 Raportul540 Tipicitatea 542 Corelaţia şi cauzalitatea544 Normele546 Indicatori de aproximare547 Segmentare549 Umanizarea551 Marja de eroare538 11. îmbunătăţirea sistemelor 553 Biasul intervenţiei 553 Optimizarea 555 Refactorizarea 557 Minoritatea critică 558 Legea randamentelor descrescătoare 561 Fricţiunea 563 Automatizarea 566. Paradoxul automatizării 567 Ironia automatizării 569 Procedura operaţională standard 570 Lista de verificare572 Oprirea575 Rezistenţa576 Sistem de siguranţă 580 Testarea rezistenţei la stres ....583 Planificarea pe bază de scenarii584 Ciclul de creştere sustenabilă...586 Calea de mijloc589 Mentalitatea experimentală590 Fără „Sfârşit"591 Mulţumiri 595 Anexa A. Cum să îţi continui studiile despre afaceri 597 Anexa B. Patruzeci şi nouă de întrebări pentru a-ţi îmbunătăţi rezultatele 603 Note 607.
    ISBN 9786067223972

    I Maricari, Cosmin(traducător)
    II Muraru, Cătălin(editor)
    III Dragomir, Silviu(editor)

    1. Afacere (marketing)
    2. Marketing
    3. Psihologie

339.138
159.9


299 __ $aPersonal MBA : stăpânește arta afacerilor
975 __ $a339.138 $a159.9
955 __ $a1
200 __ $aPersonal MBA $estăpânește arta afacerilor $fJosh Kaufman $gtraducere din engleză de Cosmin Maricari $geditori: Cătălin Muraru, Silviu Dragomir $bCarte tipărită
700 __ $aKAUFMAN, JOSH
702 __ $aMaricari, Cosmin $4traducător
702 __ $aMuraru, Cătălin $4editor
702 __ $aDragomir, Silviu $4editor
010 __ $a9786067223972
035 __ $a33/K25
035 __ $aC.II.41014
675 __ $a339.138
675 __ $a159.9
686 __ $a33
606 __ $aAfacere (marketing)
606 __ $aMarketing
606 __ $aPsihologie
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cPublica $d2020
215 __ $a614 p.
225 __ $aPublica aduce idei
300 __ $aAnexe
300 __ $aNote
330 __ $aCuprins O notă pentru cititor 13 Introducere. De ce să citeşti această carte? 15 Nu trebuie să ştii tot 16 Experienţa nu este necesară 18 întrebări, nu răspunsuri 19 Modele mentale, nu metode 19 MBA-ul meu personal 21 Un curs intensiv de afaceri, creat de mine însumi 23 Grâul şi neghina 26 MBA-ul personal devine global 28 Modelele mentale ale lui Munger 31 Conectarea punctelor 34 Pentru sceptici 37 Ar trebui să te înscrii la un program masteral de administrarea afacerilor? 37 Cele trei mari probleme ale facultăţilor de afaceri 38 Grandomanie 40 Banii şi viaţa 41 Să curgă banii 42 Ce îţi oferă cu adevărat un MBA? 44 De unde au apărut şcolile de afaceri? 47 în căutarea distribuţiei 49 Jocul cu focul 50 Niciun motiv pentru a se schimba 53 Unicul beneficiu al şcolilor de afaceri 55 Datorie, datorie... trebuie să plec la muncă 56 O metodă mai bună 58 Ce te va învăţa această carte 59 Cum să foloseşti această carte 62 1. Crearea de valoare 65 Cete cinci părţi ale oricărei afaceri 66 Competenţe valoroase din punct de vedere economic68 Legea de fier a pieţei69 Impulsurile umane fundamentale 70 Urmărirea statutului 74 Zece căi de a evalua o piaţă 76 Beneficiile ascunse ale concurenţei 78 Regula mercenarului 80 Regula cruciatului 81 Douăsprezece forme standard de valoare 82 Prima formă de valoare: produsul 84 A doua formă de valoare: serviciul 85 A treia formă de valoare: resursa comună 86 A patra formă de valoare: abonamentul 88 A cincea formă de valoare: revânzarea 89 A şasea formă de valoare: închirierea 91 A şaptea formă de valoare: agenţia 92 A opta formă de valoare: agregarea publicului 94 A noua formă de valoare: împrumutul 95 A zecea formă de valoare: opţiunea 97 A unsprezecea formă de valoare: asigurarea 98 A douăsprezecea formă de valoare: capitalul 100 Prima pentru bătăi de cap 102 Valoarea percepută 103 Caracterul modular 105 Construcţie şi deconstrucţie ... 106 Prototipul 107 Ciclul de iterare 109 Viteza de iterare 111 Feedback 112 Alternative 114 Compromisuri 1 115 Valori economice 117 Testarea importanţei relative 119 Presupuneri critice 122 Testarea-fantomă 124 Oferta minimă viabilă 126 Perfecţionarea incrementală ... 128 Testarea pe teren 130 2. Marketingul 133 Vizualizarea 151 încadrarea 152 Gratis 155 Permisiunea 156 Magnetul 158 îndemnul la acţiune 160 Naraţiunea 162 Controverse 164 Reputatia 166 3.Vânzările 169 Tranzacţia 170 încrederea 171 Interesul comun 172 Principiul incertitudinii preţurilor 174 Patru metode de stabilire a preţului 176 Şocul tranziţiei către alt preţ ....179 Vânzarea în funcţie de valoare .... 181 Vânzarea bazată pe educaţie ... 184 Cea mai bună alternativă 186 Exclusivitate 187 Trei mijloace de plată universale 189 Cele trei dimensiuni ale negocierii 191 Intermediar 194 Rezistenţa la persuasiune 197 Reciprocitatea 199 Confesiuni riscante 201 Bariere în calea cumpărării 203 Inversarea riscului 206 Reactivarea 208 4. Furnizarea de valoare 211 Fluxul de valoare 212 Canalul de distribuţie 215 Efectul aşteptărilor 217 Predictibilitatea 219 Randamentul 221 Duplicarea 223 Multiplicarea 224 Scalabilitatea 225 Acumularea 227 Amplificarea 229 Bariereleîn calea concurenţei ...230 Multiplicator de forţă 232 Sistematizarea 234 5.Finanţele 237 Profitul . 239 Marja de profit 240 Capturarea valorii 242 Autonomie244. Evaluarea247 Situatia fluxurilor de numerar ....249 Contul de profit şi pierderi . 251 Bilanţul . 254 Indicatorii de performanţă financiară . 257 Analiza cost-beneficiu 259 Patru metode de creştere a veniturilor . 261 Puterea de a stabili preţul . 263 Valoarea pe durata vieţii 265 Costul acceptabil al achiziţiei de clienţi 266 Cheltuielile generale .. 269 Costuri: fixe şi variabile .. 270 Degradarea treptată ... 271 Pragul de rentabilitate ... 273 Amortizarea ... 275 Puterea de cumpărare ... 277 Ciclul fluxului de numerar ...... 278 Costul de oportunitate ... 281 Valoarea în timp a banilor ..... 282 Creşterea compusă .. 284 îndatorarea .. 286 Ierarhia finanţării .. 288 Bootstrapping .. 294 Rentabilitatea investiţiei (ROI).. 295 Costurile irecuperabile ... 297 Controale interne .. 299 6. Mintea umană 303 Sindromu! omului peşterilor ...304 Precondiţiiie performanţei 306 Creierul ca o ceapă 310 Controlul perceptual 313 Nivelul de referinţă 316 Conservarea energiei 318 Structura de ghidare 321 Reorganizarea 323 Conflictul 326 Potrivirea tiparelor 329 Simularea mintală 331 Interpretare şi reinterpretare ....333 Motivatia 336 Inhibiţia 338 Epuizarea voinţei .. 340 Aversiunea faţă de pierderi ..... 342 Răspunsul urgent în caz de ameninţare ... 345 Limitarea orizontului cognitiv .... 348 Asocierea ... 352 Ignorarea absenţei ... 354 Contrastul ... 358 Raritatea 360 Noutatea ... 362 7. Colaborarea cu tine însuţi365 Akrasia 366 Monoideismul 369 Penalizarea comutării cognitive 373 Patru metode de finalizare 376 Sarcinile extrem de importante 378 Obiectivele 379 Stări de spirit 382 Obiceiurile 384 Pregătirea 386 Decizia 388 Cele cinci „de ce?" 391 Cele cinci „cum?" 393 Acţiunea următoare 394 Externalizarea 396 Autolămurirea 398 Simularea contrafactuală 401 Legea lui Parkinson . 403 Scenariul apocaliptic . 405 Tendinţa de a ne supraestima .... 407 Biasul de confirmare .. 410 Biasul retrospectiei .. 412 Solicitarea cauzată de performante .. 413 Ciclurile de energie .. 415 Stresul şi recuperarea .. 418 Testarea .. 421 Misterul .. 423 Ciclul vicios al hedonismului.. 425 Eroarea comparării . 430 Domeniul de control .. 432 Ataşamentul .. 434 Cercetarea şi dezvoltarea (C&fD) personală .. 435 Credinţa restrictivă .. 437 8. Colaborarea cu alţii 441 Puterea Avantajul comparativ 442 .... 444 Surplusul de comunicare ... 447 Importanţa .... 450 Siguranţa 451 Treimea de aur 453 Motivul pentru care 455 Intentia comandantului .... 456 Apatia spectatorului ... 458 Eroarea planificării Recomandările 460 ... 462 Tribalizare ... 464 Convergentă şi divergentă ...... 466 Semnalele sociale ... 469 Demonstraţia socială .... 471 Autoritatea .... 472 Angajamentul şi consecvenţa .... 475 Biasul provocat de stimulente 477 Biasul modal 479 Efectul Pygmalion 481 Eroarea de atribuire 483 Orientarea în funcţie de opţiuni484 Managementul 486 Angajarea pe bază de performanţe 490 9.înţelegerea sistemelor495 Legea lui Gali 496 Fluxul 498 Stocul 498 Surplusul 499 Restricţiile 501 Bucla de feedback 503 Autocataliza 505 Mediul înconjurător 506 Test de selecţie 508 Nesiguranţa509 Schimbarea512 Interdependenţă513 Riscul de contrapartidă516 Efecte secundare 517 Accidente normale520 10. Analizarea sistemelor523 Deconstrucţia 524 Măsurarea 526 Indicatorii-cheie de performanţă 528 Gunoi intră, gunoi iese 531 Toleranţa 532 Onestitatea analitică 533 Contextul 535 Eşantionarea 537 Raportul540 Tipicitatea 542 Corelaţia şi cauzalitatea544 Normele546 Indicatori de aproximare547 Segmentare549 Umanizarea551 Marja de eroare538 11. îmbunătăţirea sistemelor 553 Biasul intervenţiei 553 Optimizarea 555 Refactorizarea 557 Minoritatea critică 558 Legea randamentelor descrescătoare 561 Fricţiunea 563 Automatizarea 566. Paradoxul automatizării 567 Ironia automatizării 569 Procedura operaţională standard 570 Lista de verificare572 Oprirea575 Rezistenţa576 Sistem de siguranţă 580 Testarea rezistenţei la stres ....583 Planificarea pe bază de scenarii584 Ciclul de creştere sustenabilă...586 Calea de mijloc589 Mentalitatea experimentală590 Fără „Sfârşit"591 Mulţumiri 595 Anexa A. Cum să îţi continui studiile despre afaceri 597 Anexa B. Patruzeci şi nouă de întrebări pentru a-ţi îmbunătăţi rezultatele 603 Note 607
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 606713 / 606713 A Împrumut Da 33
2. 568969 / 568969 L Împrumut la sala de lectură Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu