Titlu | |
Titlu | Perspectiva negociabilă : eseuri și comentarii despre practici artistice actuale |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 7 |
(0:82-4) | |
(100) | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Perspectiva negociabilă |
Alte informaţii la titlu | eseuri și comentarii despre practici artistice actuale |
Prima menţ. de resp. | Horea Avram |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Urm. menţ. de responsabilitate | editor: Valentin Ajder |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | AVRAM, HOREA |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Ajder, Valentin |
Cod de legătură | editor |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064904423 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 7(100)/A95 |
C.II.43180 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 7(100)(0:82-4) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 7/77 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Artă (critică) |
Eseu (literatură) (t) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2021 |
Editura | Eikon |
Loc publicare | Bucureşti |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 272 p. |
Alte detalii fizice | fotogr. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvânt înainte9 I. Despre poetica arhivei şi politica imaginii fotografice: subREAL, ServingArt 115 Imaginea ca identificare, memorie şi visare (şi mai mult decât atât). Despre efectul cinema în pictura lui Adrian Ghenie37 restaurarea Camuflajului alb - Raport de pe şantier (Miklos Onucsân la Bienala de la Veneţia)49 I rigând linie: desen şi discurs critic la Dan Perjovschi61 Lzrem ipsum sau despre culoare, plastic şi idealism pragmatic în arta lui Darie Dup86 Peisaje fară cer, Peter Krausz şi condiţia diasporică96 PiulNeagu. Obiecte (re)generative108 Tabloul periodic al elementelor performative -Ana Lupaş, Instalaţie umedă 115 .Tristeţe, melancolie, spaimă” în fotografiile lui Cristi Puiu121 II. Laguna media şi deschiderea „over all”: Anul 1999 la Bienala de la Veneţia;131 Chestie de gust. Câteva reţete de artă aparent culinară138 Mall-ul ca operă de artă totală. Câteva gânduri despre spaţiu, iluzie şi persistenţa modelelor ....156 Re: DADA. Revizitând, remixând, renegând DADA. Un (pseudo)manifest al secolului 21...162 Estetica erorii. Deturnând previzibilul, suspendând vizibilul. Consideraţii pe marginea unei expoziţii171 De Rerum Internetum181 Arta contemporană în vremuri interesante: Bienala de la Veneţia 2019191 III. Corpul ca medializare şi spaţiul ca interfaţă. Câteva note pe marginea unor intervenţii performative multimedia207 Lumea şi ceva în plus: Practici artistice digitale între realitate si virtualitate la Adrian Grecu216 Mediul online ca ecosistem performativ - despre spectacolul virtual POOL (no water)228 Hazard cu premeditare: Arta lui Marius Jurca între exploatarea şansei şi ficţionalizarea paradigmelor software236 Arta NFT: despre originalitate, virtualitate şi piaţa de artă online243 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 579772 / 579772 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 7 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|