Autor | MARIN, TUDOR chat |
Editura | Pro Universitaria chat |
Loc publicare | București |
An | 2017 |
Subiect | Educaţie (adulţi) chat |
Pedagogie practică chat | |
ISBN | 9786062606992 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062606992 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/M39 |
C.III.11898 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Practica pedagogică |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | formarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ediție revizuită și adăugită |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Pro Universitaria |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 275p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Titlu | |
Titlu | Practica pedagogică : formarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS BfTRODUCERE7 ARGUMENT: PROFESIONALIZAREA ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎNTRE „DEZIRABIL" Şl „INEVITABIL"11 L ABORDARE TEORETICĂ/CUNOAŞTERE ŞTIINŢIFICĂ A MODULELOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN PERSPECTIVA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR Şl PREŞCOLAR20 LI. POTENŢIALUL ÎNVĂŢĂRII UMANISTE ÎN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTEXTUL NOILOR EDUCAŢII Şl AL SOCIETĂŢII ACTUALE20 12. ABORDAREA CENTRATĂ PE SITUAŢIE - NOUA PARADIGMĂ EDUCAŢIONALĂ A VIITORULUI31 1.3.COMPETENŢELE ÎNTRE CLARIFICĂRI CONCEPTUALE Şl REALISM DIDACTIC41 1.4.STATUTUL COMPETENŢELOR-CHEIE ÎN ORIENTĂRILE STRATEGICE. OBIECTIVELE POLITICILOR EDUCAŢIONALE49 1.5.COPILUL/ELEVUL ÎNTRE ABORDAREA TEORETICĂ Şl PRACTICA DIDACTICĂ70 1.6.PREVENIREA Şl DIMINUAREA INSUCCESULUI ŞCOLAR PRIN VALORIFICAREA POTENŢIALITĂŢI LOR COPIILOR77 1.7.PROBLEMATICA COPIIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Şl PREŞCOLAR83 1.8.COMUNICAREA LA COPILUL DE VÂRSTĂ ŞCOLARĂ MICĂ CU CES92 1.9.CÂTEVA ABORDĂRI DIN PERSPECTIVA MANAGEMENTULUI LEADERSHIPULUI INSTRUIRII103 I. ABORDAREA PRACTICII PEDAGOGICE109 11.1.ORGANIZAREA PRACTICII PEDAGOGICE-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR109 11.2.SUGESTII PENTRU PROFESORII-TUTORI DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN ŞCOALA/ GRĂDINIŢĂ DE APLICAŢIE111 11.2.1. Relaţia profesor îndrumător/tutor-student practicant în activitatea de practică pedagogică113 PEDAGOGICĂ (FORMARE/ ORIENTARE PRACTICĂ)118 11.4.COMPETENŢELE UNUI CADRU DIDACTIC - GARANŢIA PROFESIONALISMULUI121 11.5.TIPURI Şl SARCINI DE PRACTICA PEDAGOGICA124 11.6.PLANUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR127 11.7.PROGRAMA PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR128 11.8.CLASIFICAREA TIPURILOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ130 11.9.EVALUAREA PRACTICII PEDAGOGICE134 III. ABORDAREA CONCRET ACŢIONALĂ PRIVIND PRACTICA PEDAGOGICĂ137 111.1.EVIDENŢAPREZENŢEI STUDENTULUI PRACTICANT ÎN ŞCOALA DE APLICAŢIE137 111.2.FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI ASISTATE138 111.3.PRODUSE CURRICULARE141 111.4.PROIECTARE CURRICULARĂ143 111.4.1.Planificarea calendaristică143 111.4.2.Planificările calendaristice (anuale şi semestriale ) pe care le vor realiza studenţii vor avea următoarea structură:145 111.4.3.Proiectarea unităţii de învăţare cu detaliere de conţinuturi145 111.4.4.Proiectele de lecţie învăţământ primar/ proiectele de activitate învăţământ preşcolar146 111.4.4.1.Proiectul de lecţie/activitate pentru lecţiile/activităţile de probă şi finale148 111.4.4.2.Alte modele de proiectare a lecţiei149 BIBLIOGRAFIE165 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie (adulţi) |
Pedagogie practică | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | MARIN, TUDOR |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Petrescu, Conona |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 537793 / 537793 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|