Practica pedagogică : formarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect Educaţie (adulţi) chat
Pedagogie practică chat
ISBN 9786062606992

37/M39; C.III.11898

MARIN, TUDOR
    Practica pedagogică : formarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar.- Ediție revizuită și adăugită.- București : Pro Universitaria , 2017.
    275p. : tab..    
    CUPRINS BfTRODUCERE7 ARGUMENT: PROFESIONALIZAREA ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎNTRE „DEZIRABIL" Şl „INEVITABIL"11 L ABORDARE TEORETICĂ/CUNOAŞTERE ŞTIINŢIFICĂ A MODULELOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN PERSPECTIVA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR Şl PREŞCOLAR20 LI. POTENŢIALUL ÎNVĂŢĂRII UMANISTE ÎN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTEXTUL NOILOR EDUCAŢII Şl AL SOCIETĂŢII ACTUALE20 12. ABORDAREA CENTRATĂ PE SITUAŢIE - NOUA PARADIGMĂ EDUCAŢIONALĂ A VIITORULUI31 1.3.COMPETENŢELE ÎNTRE CLARIFICĂRI CONCEPTUALE Şl REALISM DIDACTIC41 1.4.STATUTUL COMPETENŢELOR-CHEIE ÎN ORIENTĂRILE STRATEGICE. OBIECTIVELE POLITICILOR EDUCAŢIONALE49 1.5.COPILUL/ELEVUL ÎNTRE ABORDAREA TEORETICĂ Şl PRACTICA DIDACTICĂ70 1.6.PREVENIREA Şl DIMINUAREA INSUCCESULUI ŞCOLAR PRIN VALORIFICAREA POTENŢIALITĂŢI LOR COPIILOR77 1.7.PROBLEMATICA COPIIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Şl PREŞCOLAR83 1.8.COMUNICAREA LA COPILUL DE VÂRSTĂ ŞCOLARĂ MICĂ CU CES92 1.9.CÂTEVA ABORDĂRI DIN PERSPECTIVA MANAGEMENTULUI LEADERSHIPULUI INSTRUIRII103 I. ABORDAREA PRACTICII PEDAGOGICE109 11.1.ORGANIZAREA PRACTICII PEDAGOGICE-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR109 11.2.SUGESTII PENTRU PROFESORII-TUTORI DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN ŞCOALA/ GRĂDINIŢĂ DE APLICAŢIE111 11.2.1. Relaţia profesor îndrumător/tutor-student practicant în activitatea de practică pedagogică113 PEDAGOGICĂ (FORMARE/ ORIENTARE PRACTICĂ)118 11.4.COMPETENŢELE UNUI CADRU DIDACTIC - GARANŢIA PROFESIONALISMULUI121 11.5.TIPURI Şl SARCINI DE PRACTICA PEDAGOGICA124 11.6.PLANUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR127 11.7.PROGRAMA PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR128 11.8.CLASIFICAREA TIPURILOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ130 11.9.EVALUAREA PRACTICII PEDAGOGICE134 III. ABORDAREA CONCRET ACŢIONALĂ PRIVIND PRACTICA PEDAGOGICĂ137 111.1.EVIDENŢAPREZENŢEI STUDENTULUI PRACTICANT ÎN ŞCOALA DE APLICAŢIE137 111.2.FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI ASISTATE138 111.3.PRODUSE CURRICULARE141 111.4.PROIECTARE CURRICULARĂ143 111.4.1.Planificarea calendaristică143 111.4.2.Planificările calendaristice (anuale şi semestriale ) pe care le vor realiza studenţii vor avea următoarea structură:145 111.4.3.Proiectarea unităţii de învăţare cu detaliere de conţinuturi145 111.4.4.Proiectele de lecţie învăţământ primar/ proiectele de activitate învăţământ preşcolar146 111.4.4.1.Proiectul de lecţie/activitate pentru lecţiile/activităţile de probă şi finale148 111.4.4.2.Alte modele de proiectare a lecţiei149 BIBLIOGRAFIE165.
    ISBN 9786062606992

    I Petrescu, Conona

    1. Educaţie (adulţi)
    2. Pedagogie practică

371.3

010 __ $a9786062606992
035 __ $a37/M39
035 __ $aC.III.11898
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aPractica pedagogică $bCarte tipărită $eformarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar
205 __ $aEdiție revizuită și adăugită
210 _# $aBucurești $cPro Universitaria $d2017
215 __ $a275p. $ctab.
299 __ $aPractica pedagogică : formarea profesorilor pentru învățământul primar și preșcolar
330 __ $aCUPRINS BfTRODUCERE7 ARGUMENT: PROFESIONALIZAREA ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎNTRE „DEZIRABIL" Şl „INEVITABIL"11 L ABORDARE TEORETICĂ/CUNOAŞTERE ŞTIINŢIFICĂ A MODULELOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN PERSPECTIVA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR Şl PREŞCOLAR20 LI. POTENŢIALUL ÎNVĂŢĂRII UMANISTE ÎN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ ÎN CONTEXTUL NOILOR EDUCAŢII Şl AL SOCIETĂŢII ACTUALE20 12. ABORDAREA CENTRATĂ PE SITUAŢIE - NOUA PARADIGMĂ EDUCAŢIONALĂ A VIITORULUI31 1.3.COMPETENŢELE ÎNTRE CLARIFICĂRI CONCEPTUALE Şl REALISM DIDACTIC41 1.4.STATUTUL COMPETENŢELOR-CHEIE ÎN ORIENTĂRILE STRATEGICE. OBIECTIVELE POLITICILOR EDUCAŢIONALE49 1.5.COPILUL/ELEVUL ÎNTRE ABORDAREA TEORETICĂ Şl PRACTICA DIDACTICĂ70 1.6.PREVENIREA Şl DIMINUAREA INSUCCESULUI ŞCOLAR PRIN VALORIFICAREA POTENŢIALITĂŢI LOR COPIILOR77 1.7.PROBLEMATICA COPIIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Şl PREŞCOLAR83 1.8.COMUNICAREA LA COPILUL DE VÂRSTĂ ŞCOLARĂ MICĂ CU CES92 1.9.CÂTEVA ABORDĂRI DIN PERSPECTIVA MANAGEMENTULUI LEADERSHIPULUI INSTRUIRII103 I. ABORDAREA PRACTICII PEDAGOGICE109 11.1.ORGANIZAREA PRACTICII PEDAGOGICE-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR109 11.2.SUGESTII PENTRU PROFESORII-TUTORI DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ DIN ŞCOALA/ GRĂDINIŢĂ DE APLICAŢIE111 11.2.1. Relaţia profesor îndrumător/tutor-student practicant în activitatea de practică pedagogică113 PEDAGOGICĂ (FORMARE/ ORIENTARE PRACTICĂ)118 11.4.COMPETENŢELE UNUI CADRU DIDACTIC - GARANŢIA PROFESIONALISMULUI121 11.5.TIPURI Şl SARCINI DE PRACTICA PEDAGOGICA124 11.6.PLANUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR127 11.7.PROGRAMA PENTRU PRACTICA PEDAGOGICĂ-ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR Şl PREŞCOLAR128 11.8.CLASIFICAREA TIPURILOR DE PRACTICĂ PEDAGOGICĂ130 11.9.EVALUAREA PRACTICII PEDAGOGICE134 III. ABORDAREA CONCRET ACŢIONALĂ PRIVIND PRACTICA PEDAGOGICĂ137 111.1.EVIDENŢAPREZENŢEI STUDENTULUI PRACTICANT ÎN ŞCOALA DE APLICAŢIE137 111.2.FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI ASISTATE138 111.3.PRODUSE CURRICULARE141 111.4.PROIECTARE CURRICULARĂ143 111.4.1.Planificarea calendaristică143 111.4.2.Planificările calendaristice (anuale şi semestriale ) pe care le vor realiza studenţii vor avea următoarea structură:145 111.4.3.Proiectarea unităţii de învăţare cu detaliere de conţinuturi145 111.4.4.Proiectele de lecţie învăţământ primar/ proiectele de activitate învăţământ preşcolar146 111.4.4.1.Proiectul de lecţie/activitate pentru lecţiile/activităţile de probă şi finale148 111.4.4.2.Alte modele de proiectare a lecţiei149 BIBLIOGRAFIE165
606 _0 $aEducaţie (adulţi)
606 _0 $aPedagogie practică
675 __ $a371.3
686 __ $a37
700 _0 $aMARIN, TUDOR
701 _0 $aPetrescu, Conona
975 _0 $a371.3
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 537793 / 537793 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu