Pre-suasiune : o metodă revoluţionară de a influenţa şi de a convinge

Autor chat
Editura Publica chat
Loc publicare Bucureşti
An 2017
Subiect Psihologie chat
Influenţare (psihologie) chat
Influenţă socială (sociologie) chat
Persuasiune (psihologie) chat
ISBN 9786067222234
Note Bibliogr. p. 365-449

159.9/C49

CIALDINI, ROBERT B.
    Pre-suasiune : o metodă revoluţionară de a influenţa şi de a convinge / Robert Cialdini ; trad. din engleză de Dan Bălănescu.- Bucureşti : Publica , 2017.
    449 p. : il..    
    Bibliogr. p. 365-449
    Cuprins Mulţumiri9 Nota autorului11 PARTEA ÎNTÂI PRE-SUASIUNE: CONCENTRAREA ATENŢIEI LA ÎNCEPUT 1.PRE-SUASIUNE: introducere17 2.Momente privilegiate39 3.Importanţa atenţiei... este importanţa59 4.Ce este central este determinant87 5.Comandanţii atenţiei 1: punctele de atracţie111 6.Comandanţii atenţiei 2: hipnotizatorii133 PARTEA A DOUA PROCESELE: ROLUL ASOCIERII 7.întâietatea asocierilor: unesc, deci gândesc159 8.Geografii persuasive: toate locurile bune, toate urmele bune185 9.Mecanica pre-suasiunii: cauze, constrângeri şi rectificări... 211 PARTEA A TREIA CELE MAI BUNE PRACTICI: OPTIMIZAREA PRE-SUASIUNII 10.Principalele şase căi spre schimbare: mari bulevarde ca mici scurtături 239 11.Unitatea 1: suntem împreună 273 12.Unitatea 2: acţionăm împreună301 13.Practici etice: o apreciere pre-pre-suasivă 327 14.Post-suasiune: efecte ulterioare 349 Bibliografie365.
    ISBN 9786067222234

    I Bălănescu, Dan(traducător)

    1. Psihologie
    2. Influenţare (psihologie)
    3. Influenţă socială (sociologie)
    4. Persuasiune (psihologie)

159.9:316.776.23
316.475


299 __ $aPre-suasiune : o metodă revoluţionară de a influenţa şi de a convinge
975 __ $a159.9 $a316.475
200 __ $aPre-suasiune $eo metodă revoluţionară de a influenţa şi de a convinge $fRobert Cialdini $gtrad. din engleză de Dan Bălănescu $bCarte tipărită
700 __ $aCIALDINI, ROBERT B.
702 __ $4traducător $aBălănescu, Dan
010 __ $a9786067222234
035 __ $a159.9/C49
675 __ $a159.9:316.776.23
675 __ $a316.475
686 __ $a1
606 __ $aPsihologie
606 __ $aInfluenţare (psihologie)
606 __ $aInfluenţă socială (sociologie)
606 __ $aPersuasiune (psihologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cPublica $d2017
215 __ $a449 p. $cil.
300 __ $aBibliogr. p. 365-449
330 __ $aCuprins Mulţumiri9 Nota autorului11 PARTEA ÎNTÂI PRE-SUASIUNE: CONCENTRAREA ATENŢIEI LA ÎNCEPUT 1.PRE-SUASIUNE: introducere17 2.Momente privilegiate39 3.Importanţa atenţiei... este importanţa59 4.Ce este central este determinant87 5.Comandanţii atenţiei 1: punctele de atracţie111 6.Comandanţii atenţiei 2: hipnotizatorii133 PARTEA A DOUA PROCESELE: ROLUL ASOCIERII 7.întâietatea asocierilor: unesc, deci gândesc159 8.Geografii persuasive: toate locurile bune, toate urmele bune185 9.Mecanica pre-suasiunii: cauze, constrângeri şi rectificări... 211 PARTEA A TREIA CELE MAI BUNE PRACTICI: OPTIMIZAREA PRE-SUASIUNII 10.Principalele şase căi spre schimbare: mari bulevarde ca mici scurtături 239 11.Unitatea 1: suntem împreună 273 12.Unitatea 2: acţionăm împreună301 13.Practici etice: o apreciere pre-pre-suasivă 327 14.Post-suasiune: efecte ulterioare 349 Bibliografie365
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 591828 / 591828 A Împrumut Nu 159.9
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Notificare la disponibilitate

Lăsați un comentariu