Principiile marketingului

Editura Teora chat
Loc publicare Bucureşti
An 1999
Subiect Engel, Ernest
Marketing (comerţ) chat
Marketing internaţional chat
Economia afacerilor (comerţ) chat
Economie comercială chat
Piaţă (comerţ) chat
Studiu de caz (marketing) chat
ISBN 9736013995
Note Glosar, index.

33; C.III.5231

    Principiile marketingului.- Bucureşti : Teora , 1999.
    1135p..- (Economie. Finante. Afaceri).    
    Glosar, index.
    Marketingul într-o lume dinamică: satisfacerea nevoilor umane
    Marketingul şi societatea: responsabilitatea socială şi etica activităţii de marketing
    Planificarea strategică de marketing
    Mediul de marketing
    Piaţa globală
    Importanţa procesului de internaţionalizare
    Informaţiile de marketing şi cercetarea pieţei
    Comportamentul cumpărătorului
    Piaţa mărfurilor de larg consum
    Modele de comportament al consumatorului
    Piaţa bunurilor comerciale şi comportamentul de cumpărare al firmei
    Piaţa instituţională şi guvernamentală
    Strategia de bază
    Segmentarea şi alegerea pieţei-ţintă
    Poziţionarea
    Satisfacerea clientului prin calitate, valoare şi servicii
    Crearea avantajului concurenţial: analiza concurenţei şi strategiile concurenţiale de marketing
    Produsul
    Realizarea produselor: strategii de creare a unor noi produse şi strategii aplicate pe parcursul ciclului de viaţă a produsului
    Realizarea produselor: produse, mărci, ambalaje şi servicii
    Marketingul serviciilor
    Preţul
    Stabilirea preţului produselor: consideraţii generale şi metode de calcul
    Strategii de stabilire a preţurilor
    Promovarea produselor: strategia de comunicare şi promovare
    Promovarea produselor: publicitatea, promovarea vâzărilor şi relaţiile publice
    Promovarea produselor: vânzarea personală şi gestiunea desfacerilor
    Distribuţia produselor: canalele de distribuţie şi managementul logisticii
    Plasarea produselor: comerţul cu ridicata şi cu amănuntul.
    ISBN 9736013995

    I Kotler Philip
    II Armstrong Gary
    III Gaunders John
    IV Wong Veronica
    V Kotler Philip(coautor)
    VI Armstrong Gary(coautor)
    VII Gaunders John(coautor)
    VIII Wong Veronica(coautor)
    IX Criste Dan(traducere)
    X Crişan Cosmin(traducere)
    XI Costescu Raluca(traducere)

    1. Engel, Ernest
    2. Marketing (comerţ)
    3. Marketing internaţional
    4. Economia afacerilor (comerţ)
    5. Economie comercială
    6. Piaţă (comerţ)
    7. Studiu de caz (marketing)

339.138(100)
658.85


010 __ $a9736013995
035 __ $a 33
035 __ $a C.III.5231
101 __ $arum
200 __ $aPrincipiile marketingului
210 __ $aBucureşti $cTeora $d1999
215 __ $a1135p.
225 __ $aEconomie. Finante. Afaceri
299 __ $aPrincipiile marketingului
300 __ $aGlosar, index.
330 __ $aMarketingul într-o lume dinamică: satisfacerea nevoilor umane
330 __ $aMarketingul şi societatea: responsabilitatea socială şi etica activităţii de marketing
330 __ $aPlanificarea strategică de marketing
330 __ $aMediul de marketing
330 __ $aPiaţa globală
330 __ $aImportanţa procesului de internaţionalizare
330 __ $aInformaţiile de marketing şi cercetarea pieţei
330 __ $aComportamentul cumpărătorului
330 __ $aPiaţa mărfurilor de larg consum
330 __ $aModele de comportament al consumatorului
330 __ $aPiaţa bunurilor comerciale şi comportamentul de cumpărare al firmei
330 __ $aPiaţa instituţională şi guvernamentală
330 __ $aStrategia de bază
330 __ $aSegmentarea şi alegerea pieţei-ţintă
330 __ $aPoziţionarea
330 __ $aSatisfacerea clientului prin calitate, valoare şi servicii
330 __ $aCrearea avantajului concurenţial: analiza concurenţei şi strategiile concurenţiale de marketing
330 __ $aProdusul
330 __ $aRealizarea produselor: strategii de creare a unor noi produse şi strategii aplicate pe parcursul ciclului de viaţă a produsului
330 __ $aRealizarea produselor: produse, mărci, ambalaje şi servicii
330 __ $aMarketingul serviciilor
330 __ $aPreţul
330 __ $aStabilirea preţului produselor: consideraţii generale şi metode de calcul
330 __ $aStrategii de stabilire a preţurilor
330 __ $aPromovarea produselor: strategia de comunicare şi promovare
330 __ $aPromovarea produselor: publicitatea, promovarea vâzărilor şi relaţiile publice
330 __ $aPromovarea produselor: vânzarea personală şi gestiunea desfacerilor
330 __ $aDistribuţia produselor: canalele de distribuţie şi managementul logisticii
330 __ $aPlasarea produselor: comerţul cu ridicata şi cu amănuntul
606 __ $aEngel, Ernest $b191
606 __ $aMarketing (comerţ)
606 __ $aMarketing internaţional
606 __ $aEconomia afacerilor (comerţ)
606 __ $aEconomie comercială
606 __ $aPiaţă (comerţ)
606 __ $aStudiu de caz (marketing)
675 __ $a339.138(100)
675 __ $a658.85
686 __ $a33
702 __ $aKotler Philip
702 __ $aArmstrong Gary
702 __ $aGaunders John
702 __ $aWong Veronica
702 __ $4coautor $aKotler Philip
702 __ $4coautor $aArmstrong Gary
702 __ $4coautor $aGaunders John
702 __ $4coautor $aWong Veronica
702 __ $4traducere $aCriste Dan
702 __ $4traducere $aCrişan Cosmin
702 __ $4traducere $aCostescu Raluca
920 __ $a51589
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 364530 / 364530 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu