Autor | JUNIER, HELOISE chat |
Editura | Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2023 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Psihologia familiei chat | |
Părinte - Copil (psihologie) chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Parenting chat | |
Psihologia dezvoltării chat | |
ISBN | 9786064018755 |
Note | Bibliogr. p. 269-271 |
Titlu | |
Titlu | Pro sau contra? : dispute mari în jurul copilăriei mici - ce ne spune ştiinţa |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Pro sau contra? |
Alte informaţii la titlu | dispute mari în jurul copilăriei mici - ce ne spune ştiinţa |
Prima menţ. de resp. | Heloise Junier |
Urm. menţ. de responsabilitate | prefaţă de Josette Serres |
traducere din limba franceză de Olga Ceauşu | |
[editori: Silviu Dragomir, Vasile Dem. Zamfirescu] | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | JUNIER, HELOISE |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Serres, Josette |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Ceaușu, Olga |
Cod de legătură | editor |
Autor secundar | Dragomir, Silviu |
Cod de legătură | editor |
Autor secundar | Zamfirescu, Vasile Dem. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064018755 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/J90 |
C.II.43819 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Psihologia familiei | |
Părinte - Copil (psihologie) | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Parenting | |
Psihologia dezvoltării | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Trei |
Data publicării | 2023 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 272 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 269-271 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Prefaţă11 Introducere15 Atenţionare (foarte serioasă)18 Partea 1. La masă Capitolul 1. Sunteţi pro sau contra ideii de a-l bate la cap pe copil să guste din mâncare?21 Capitolul 2. Sunteţi pro sau contra obiceiului de a-i lăsa pe micuţi să îşi înceapă masa cu desertul?27 Capitolul 3. Sunteţi pro sau contra mâncatului cu mâinile?32 Capitolul 4. Sunteţi pro sau contra obligării copiilor să mănânce tot din în farfurie?38 Capitolul 5. Sunteţi pro sau contra jucatului cu mâncarea?44 Partea a 2-a. Somnul Capitolul 6. Sunteţi pro sau contra trezirii unui copilcare doarme?53 Capitolul 7. Sunteţi pro sau contra lăsării copilului să plângă în pătuţul lui până adoarme?59 Capitolul 8. Sunteţi pro sau contra legănării copilului până adoarme?65 Capitolul 9. Sunteţi pro sau contra culcării peste zi a copiilor intr-o încăpere întunecată?73 Capitolul 10, Sunteţi pro sau contra muzicii agreabile, în surdină, pentru a-i adormi pe copii la prânz?80 Partea a 3-a. Joaca Capitolul 11. Sunteţi pro sau contra oferirii de jucării electronice? 89 Capitolul 12. Sunteţi pro sau contra organizării de activităţi în poziţia aşezat?97 Capitolul 13. Sunteţi pro sau contra ideii de a-i lăsa să se murdărească atunci când se joacă în grădină?103 Capitolul 14. îi lăsăm pe copii să se urce pe fotolii, pe etajere şi pe măsuţele joase? Pro sau contra?109 Capitolul 15. Sunteţi pro sau contra afişării pe pereţi a tot felul de desene?116 Partea a 4-a. Emoţiile Capitolul 16. Sunteţi pro sau contra luării în braţe a copilului care plânge?129 Capitolul 17. Să-i certăm pe copiii care ne urlă în cap? Pro si contra137 Capitolul 18. Sunteţi pro sau contra ideii de a le vorbi copiilor despre propriile emoţii?144 Capitolul 19. Sunteţi pro sau contra dezvoltării unor instrumente pornind de la emoţiile copiilor?151 Capitolul 20. Sunteţi pro sau contra încercării de a-l „calma“ pe copil de îndată ce plânge sau se enervează?160 Partea a 5-a. Relaţia cu copilul Capitolul 21. Sunteţi pro sau contra purtării copiilor în marsupiu, în mei tai sau în alte forme de portbebe?169 Capitolul 22. Sunteţi pro sau contra îmbrăţişării afectuoase a copiilor?179 Captolul 23. A le cere copiilor să spună „mulţumesc“ şi „te rog“ — pro sau contra?189 Capitolul 24. Sunteţi pro sau contra stimulării limbajului unui copil care nu vorbeşte destul de bine pentru vârsta lui?196 Capitolul 25. Sunteţi pro sau contra ideii de a vă ataşa de copii?206 Partea a 6-a. Relaţia cu familiile Capitolul 26. Să le spunem părinţilor pe nume — pro sau contra?217 Capitolul 27. Îi rugăm pe părinţi să nu-şi ţină prea mult copiii în braţe, „ca să nu se obişnuiască prost“? Pro sau contra? 226 Capitolul 28.Sunteţi pro sau contra ideii de a le trimite părinţilor, peste zi, fotografii şi filmuleţe cu micuţul lor? 233 Capitolul 29. Sunteţi pro sau contra comunicării sincere cu părinţii atunci când alegerile lor educative nu sunt în interesul copilului lor?245 Capitolul 30. Sunteţi pro sau contra alertării părinţilor când apare o suspiciune de autism în privinţa copilului? 255 Bibliografie269 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 598415 / 598415 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 598414 / 598414 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 598413 / 598413 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|