Titlu | |
Titlu | Psihoeducația : ''Bagajul'' unui educator bun |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.011.31 |
37.011.32 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Psihoeducația |
Alte informaţii la titlu | ''Bagajul'' unui educator bun |
Prima menţ. de resp. | Maria Cruz Sanchez Gomez, Maria Victoria Martin Cilleros și Juan Jose Mena Marcos |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba spaniolă de Mihaela Coman |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | SANCHEZ GOMEZ, MARIA CRUZ |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Martin Cilleros, Maria Victoria |
Mena Marcos, Juan Jose | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Coman, Mihaela |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063393945 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/S19 |
C.III.13314 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.011.31 |
37.011.32:159.923 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educaţie |
Psihoeducație | |
Dezvoltarea personalității | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Litera |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 144 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Descoperă Psihologia |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 139-144 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Introducere9 ELEVII13 Învăţământul primar15 Ce trebuie să ştim despre dezvoltarea copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani?16 Dezvoltarea personalităţii23 Sunt toţieleviilafel?26 Dar cum putem face faţă unei astfel de diversităţi?29 Care este rolul unui educator bun?33 Ce aspecte ar trebui să ia în considerare un profesor în mentoratul elevilor?34 Mentoratul este doar responsabilitatea cadrului didactic?35 Concluzii36 ŞCOALA37 Centrele de educaţie39 Definirea unui centru de educaţie: proiectul educaţional (PE)40 Ceea ce se predă elevilor: propunerea sau proiectul curricular (PC)41 Aspecte educaţionale care nu sunt predate la clasă: programul general anual (PGA)42 Regulamentul şcolar: regulamentul de ordine interioară (ROI)42 Aspectele financiare ale şcolii: proiectul de management (PM)42 înregistrarea activităţilor din şcoală: raportul anual (RA)43 PROFESORII45 Abordare şi planificare47 La ce ne referim atunci când vorbim despre curriculum şcolar în învăţământul primar?48 Abordarea profesorului. Predarea care se potriveşte tuturor: Proiectarea universală pentru învăţare50 Planificarea activităţii de predare: de la propunerea curriculară la unităţile didactice54 Competenţele55 Obiectivele56 Conţinuturile56 Metodologia de predare57 Activităţile58 Sarcinile58 Criteriile de evaluare60 In ce constă planul de lecţie pentru un curs?60 Ce ar trebui să ia în considerare un profesor înainte de a începe62 Predarea lecţiei. Ce înţelegem prin instruire?69 Modalităţile de predare69 Metodele de predare70 Strategiile de predare74 Elevii vor coopera întotdeauna? Managementul clasei ca grup81 Aspectele de care un educator bun trebuie să ţină cont pentru un management adecvat al clasei82 Cum rămâne cu disciplina în clasă?89 Disciplina impusă din exterior sau autodisciplina?90 Cum se poate controla comportamentul elevilor într-o clasă de şcoală primară?92 Climatul social şi emoţional93 Evaluarea: întrebările pe care le pun profesorii în clasă97 Ce tipuri de întrebări pune de obicei un profesor în clasă?98 Cum formulează profesorii întrebările în clasă?102 Cum sunt evaluaţi elevii?105 Ce se înţelege prin examen?107 Cum sunt notaţi elevii?112 Care sunt criteriile de notare utilizate?113 Evaluarea finală a elevilor: notele114 FAMILIA119 Mediul sociofamilial121 Ce rol joacă familia în dezvoltarea integrală a copiilor?123 Care ar fi condiţiile familiale optime pentru o dezvoltare bună a copiilor?124 Care sunt diferenţele dintre educaţia în mediul familial şi cea şcolară?126 Cum este relaţia familie-şcoală?129 De ce este important ca familiile să colaboreze îndeaproape cu şcoala?131 Factori psihologici care influenţează succesul sau eşecul şcolar135 Factorii psihologici şi influenţa cercetărilor asupra performanţei elevilor135 Bibliografie |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 603500 / 603500 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|