Psihoeducația : ''Bagajul'' unui educator bun

Autor chat
Editura Litera chat
Loc publicare Bucureşti
An 2022
Subiect Educaţie chat
Psihoeducație chat
Dezvoltarea personalității chat
ISBN 9786063393945
Note Bibliogr. p. 139-144

37/S19; C.III.13314

SANCHEZ GOMEZ, MARIA CRUZ
    Psihoeducația : ''Bagajul'' unui educator bun / Maria Cruz Sanchez Gomez, Maria Victoria Martin Cilleros și Juan Jose Mena Marcos ; traducere din limba spaniolă de Mihaela Coman.- Bucureşti : Litera , 2022.
    144 p. : fig., tab..- (Descoperă Psihologia).    
    Bibliogr. p. 139-144
    Cuprins Introducere9 ELEVII13 Învăţământul primar15 Ce trebuie să ştim despre dezvoltarea copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani?16 Dezvoltarea personalităţii23 Sunt toţieleviilafel?26 Dar cum putem face faţă unei astfel de diversităţi?29 Care este rolul unui educator bun?33 Ce aspecte ar trebui să ia în considerare un profesor în mentoratul elevilor?34 Mentoratul este doar responsabilitatea cadrului didactic?35 Concluzii36 ŞCOALA37 Centrele de educaţie39 Definirea unui centru de educaţie: proiectul educaţional (PE)40 Ceea ce se predă elevilor: propunerea sau proiectul curricular (PC)41 Aspecte educaţionale care nu sunt predate la clasă: programul general anual (PGA)42 Regulamentul şcolar: regulamentul de ordine interioară (ROI)42 Aspectele financiare ale şcolii: proiectul de management (PM)42 înregistrarea activităţilor din şcoală: raportul anual (RA)43 PROFESORII45 Abordare şi planificare47 La ce ne referim atunci când vorbim despre curriculum şcolar în învăţământul primar?48 Abordarea profesorului. Predarea care se potriveşte tuturor: Proiectarea universală pentru învăţare50 Planificarea activităţii de predare: de la propunerea curriculară la unităţile didactice54 Competenţele55 Obiectivele56 Conţinuturile56 Metodologia de predare57 Activităţile58 Sarcinile58 Criteriile de evaluare60 In ce constă planul de lecţie pentru un curs?60 Ce ar trebui să ia în considerare un profesor înainte de a începe62 Predarea lecţiei. Ce înţelegem prin instruire?69 Modalităţile de predare69 Metodele de predare70 Strategiile de predare74 Elevii vor coopera întotdeauna? Managementul clasei ca grup81 Aspectele de care un educator bun trebuie să ţină cont pentru un management adecvat al clasei82 Cum rămâne cu disciplina în clasă?89 Disciplina impusă din exterior sau autodisciplina?90 Cum se poate controla comportamentul elevilor într-o clasă de şcoală primară?92 Climatul social şi emoţional93  Evaluarea: întrebările pe care le pun profesorii în clasă97 Ce tipuri de întrebări pune de obicei un profesor în clasă?98 Cum formulează profesorii întrebările în clasă?102 Cum sunt evaluaţi elevii?105 Ce se înţelege prin examen?107 Cum sunt notaţi elevii?112 Care sunt criteriile de notare utilizate?113 Evaluarea finală a elevilor: notele114 FAMILIA119 Mediul sociofamilial121 Ce rol joacă familia în dezvoltarea integrală a copiilor?123 Care ar fi condiţiile familiale optime pentru o dezvoltare bună a copiilor?124 Care sunt diferenţele dintre educaţia în mediul familial şi cea şcolară?126 Cum este relaţia familie-şcoală?129 De ce este important ca familiile să colaboreze îndeaproape cu şcoala?131 Factori psihologici care influenţează succesul sau eşecul şcolar135 Factorii psihologici şi influenţa cercetărilor asupra performanţei elevilor135 Bibliografie.
    ISBN 9786063393945

    I Martin Cilleros, Maria Victoria
    II Mena Marcos, Juan Jose
    III Coman, Mihaela(traducător)

    1. Educaţie
    2. Psihoeducație
    3. Dezvoltarea personalității

37.011.31
37.011.32:159.923


299 __ $aPsihoeducația : ''Bagajul'' unui educator bun
975 __ $a37.011.31 $a37.011.32
955 __ $a1
200 __ $aPsihoeducația $e''Bagajul'' unui educator bun $fMaria Cruz Sanchez Gomez, Maria Victoria Martin Cilleros și Juan Jose Mena Marcos $gtraducere din limba spaniolă de Mihaela Coman $bCarte tipărită
700 __ $aSANCHEZ GOMEZ, MARIA CRUZ
701 __ $aMartin Cilleros, Maria Victoria
701 __ $aMena Marcos, Juan Jose
702 __ $aComan, Mihaela $4traducător
010 __ $a9786063393945
035 __ $a37/S19
035 __ $aC.III.13314
675 __ $a37.011.31
675 __ $a37.011.32:159.923
686 __ $a37
606 __ $aEducaţie
606 __ $aPsihoeducație
606 __ $aDezvoltarea personalității
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cLitera $d2022
215 __ $a144 p. $cfig., tab.
225 __ $aDescoperă Psihologia
300 __ $aBibliogr. p. 139-144
330 __ $aCuprins Introducere9 ELEVII13 Învăţământul primar15 Ce trebuie să ştim despre dezvoltarea copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani?16 Dezvoltarea personalităţii23 Sunt toţieleviilafel?26 Dar cum putem face faţă unei astfel de diversităţi?29 Care este rolul unui educator bun?33 Ce aspecte ar trebui să ia în considerare un profesor în mentoratul elevilor?34 Mentoratul este doar responsabilitatea cadrului didactic?35 Concluzii36 ŞCOALA37 Centrele de educaţie39 Definirea unui centru de educaţie: proiectul educaţional (PE)40 Ceea ce se predă elevilor: propunerea sau proiectul curricular (PC)41 Aspecte educaţionale care nu sunt predate la clasă: programul general anual (PGA)42 Regulamentul şcolar: regulamentul de ordine interioară (ROI)42 Aspectele financiare ale şcolii: proiectul de management (PM)42 înregistrarea activităţilor din şcoală: raportul anual (RA)43 PROFESORII45 Abordare şi planificare47 La ce ne referim atunci când vorbim despre curriculum şcolar în învăţământul primar?48 Abordarea profesorului. Predarea care se potriveşte tuturor: Proiectarea universală pentru învăţare50 Planificarea activităţii de predare: de la propunerea curriculară la unităţile didactice54 Competenţele55 Obiectivele56 Conţinuturile56 Metodologia de predare57 Activităţile58 Sarcinile58 Criteriile de evaluare60 In ce constă planul de lecţie pentru un curs?60 Ce ar trebui să ia în considerare un profesor înainte de a începe62 Predarea lecţiei. Ce înţelegem prin instruire?69 Modalităţile de predare69 Metodele de predare70 Strategiile de predare74 Elevii vor coopera întotdeauna? Managementul clasei ca grup81 Aspectele de care un educator bun trebuie să ţină cont pentru un management adecvat al clasei82 Cum rămâne cu disciplina în clasă?89 Disciplina impusă din exterior sau autodisciplina?90 Cum se poate controla comportamentul elevilor într-o clasă de şcoală primară?92 Climatul social şi emoţional93  Evaluarea: întrebările pe care le pun profesorii în clasă97 Ce tipuri de întrebări pune de obicei un profesor în clasă?98 Cum formulează profesorii întrebările în clasă?102 Cum sunt evaluaţi elevii?105 Ce se înţelege prin examen?107 Cum sunt notaţi elevii?112 Care sunt criteriile de notare utilizate?113 Evaluarea finală a elevilor: notele114 FAMILIA119 Mediul sociofamilial121 Ce rol joacă familia în dezvoltarea integrală a copiilor?123 Care ar fi condiţiile familiale optime pentru o dezvoltare bună a copiilor?124 Care sunt diferenţele dintre educaţia în mediul familial şi cea şcolară?126 Cum este relaţia familie-şcoală?129 De ce este important ca familiile să colaboreze îndeaproape cu şcoala?131 Factori psihologici care influenţează succesul sau eşecul şcolar135 Factorii psihologici şi influenţa cercetărilor asupra performanţei elevilor135 Bibliografie
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 603500 / 603500 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu