Psihologia influenţei sociale şi a schimbării de atitudine

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2002
Subiect Psihologie socială chat
Sherif, Muzafer chat
Imitaţie (psihologie) chat
Asch, Solomon chat
Conformism (psihologie) chat
Minoritate (psihologie socială) chat
Obedienţă (psihologie) chat
Psihologie socială chat
ISBN 9786064014771
Note Bibliogr. p.689-733
Anexe: Anexa A - Cercetarea şi metoda experimentală; Anexa B - Măsurarea atitudinilor şi a componentelor acestora

30/31/Z66; C.II.43578

ZIMBARDO, PHILIP G.
    Psihologia influenţei sociale şi a schimbării de atitudine / Philip G. Zimbardo, Michael R. Leippe ; traducere din limba engleză de Ruxandra Rădulescu.- Bucureşti : Trei , 2002.
    736 p..- (Psihologie. Psihoterapie).    
    Bibliogr. p.689-733
    Anexe: Anexa A - Cercetarea şi metoda experimentală; Anexa B - Măsurarea atitudinilor şi a componentelor acestora
    Cuprins 11 Cuvânt-înainte 15 Prefaţă 19 Mulţumiri 21 O lume a influenţelor 24 Procesele şi contextele influenţei sociale 27 Poveşti din galeria de onoare (şi dezonoare) a influenţei 66 ABC-ul influenţei: atitudini, comportamente şi cogniţii 76 O perspectivă a psihologiei sociale 79 Ce urmează 87 Influenţarea comportamentelor: Abordările directe 90 Cum învăţăm când acţiunile au rezultate 108Aprobare sau dezaprobare: puterea recompenselor sociale 112Conformarea: cum să-ţi salvezi reputaţia şi să câştigi favoruri şi cunoştinţe 127 Obedienţa: justificarea comportamentului prin autoritate 144 Psihologia instinctivă: influenţarea prin euristică 158Punctul de plecare: atunci când schimbările interioare derivă din influenţele exterioare 163 3 Influenţarea atitudinilor prin comportament: Când acţiunea se transformă în credinţă 166 Atribuirea şi autoatribuirea 187 Auto-persuadarea şi jocul de rol 198 Psihologia autojustificării: teoria disonanţei 226 Notă de încheiere 232 4 Schimbarea atitudinilor prin persuadare: Crede-mă pe cuvânt 237Căutarea influenţei: procesele de comparaţie socială 244A fi căutat în calitate de ţintă: apelurile persuasive 249 Prezentarea şi expunerea 257 Atenţia 265 înţelegerea 268 Acceptarea: cea mai mare problemă 292Un popas pe drumul către persuadarea de lungă durată 298 5 Cum să faci ca persuadarea să dureze: Menţinerea atitudinii schimbate şi urmările comportamentale 302Premisele menţinerii noii atitudini: crearea unor atitudini puternice, clare şi absolute 316Retenţia sau menţinerea noii atitudini: persuadarea în timp 331Transpunerea atitudinilor în comportament: persuadarea finală 349 Recompensele muncite ale persuadării 356 6 A te opune influenţei sau a o accepta: Laturile yin şi yang ale persuadării 359Mintea încăpăţânată: rezistenţa şi acceptarea selectivă 381 Depăşirea rezistenţei: eliberarea eului totalitar 394 Cealaltă extremă: a fi o pradă uşoară 409 Prejudecăţile: atitudini care pot ucide 419 Notă finală: cum să ai o minte deschisă fără să fii o pradă uşoară 428 7 Influenţa, conştientizarea şi inconştientul: Când ceea ce nu ştii te poate schimba 433 Conştientizarea şi conştiinţa influenţei 455 Mesaje nonverbale (şi nu neapărat conştiente) 482 Stimulii subliminali: influenţa neobservabilă 501 Conştientizare şi conştiinţă: o perspectivă de final 508 8Influenţa şi sistemul juridic: Experienţe vitale 512 Abordarea acuzatorială: persuadarea competitivă ajută la înfăptuirea dreptăţii? 520Secţia de poliţie: cum se obţin probe de la oameni 539Sala de judecată: terenul de lupte persuasive 556Sala de deliberări 573Psihologia şi domeniul juridic: o pledoarie finală 5809Influenţa socială în serviciul sănătăţii şi fericirii 582Influenţa ecologistă: poate persuadarea să salvezeplaneta? 597Promovarea sănătăţii 628Calea către sănătatea mentală trece şi prin psihologiasocială 644Influenţa socială, viaţa bună şi viitorul personal 651 Anexa A Cercetarea şi metoda experimentală 674 Anexa B Măsurarea atitudinilor şi a componentelor acestora 689 Bibliografie.
    ISBN 9786064014771

    I Leippe, Michael R.
    II Rădulescu, Ruxandra(traducător)

    1. Psihologie socială
    2. Sherif, Muzafer
    3. Imitaţie (psihologie)
    4. Asch, Solomon
    5. Conformism (psihologie)
    6. Minoritate (psihologie socială)
    7. Obedienţă (psihologie)
    8. Psihologie socială

316.6

299 __ $aPsihologia influenţei sociale şi a schimbării de atitudine
955 __ $a1
200 __ $aPsihologia influenţei sociale şi a schimbării de atitudine $fPhilip G. Zimbardo, Michael R. Leippe $gtraducere din limba engleză de Ruxandra Rădulescu $bCarte tipărită
700 __ $aZIMBARDO, PHILIP G.
701 __ $aLeippe, Michael R.
702 __ $aRădulescu, Ruxandra $4traducător
010 __ $a9786064014771
035 __ $a30/31/Z66
035 __ $aC.II.43578
675 __ $a316.6
686 __ $a30/31
606 __ $aPsihologie socială
606 __ $aSherif, Muzafer
606 __ $aImitaţie (psihologie)
606 __ $aAsch, Solomon
606 __ $aConformism (psihologie)
606 __ $aMinoritate (psihologie socială)
606 __ $aObedienţă (psihologie)
606 __ $aPsihologie socială
102 __ $aRomania
101 __ $arum
210 __ $aBucureşti $cTrei $d2002
215 __ $a736 p.
225 __ $aPsihologie. Psihoterapie
300 __ $aBibliogr. p.689-733
300 __ $aAnexe: Anexa A - Cercetarea şi metoda experimentală; Anexa B - Măsurarea atitudinilor şi a componentelor acestora
330 __ $aCuprins 11 Cuvânt-înainte 15 Prefaţă 19 Mulţumiri 21 O lume a influenţelor 24 Procesele şi contextele influenţei sociale 27 Poveşti din galeria de onoare (şi dezonoare) a influenţei 66 ABC-ul influenţei: atitudini, comportamente şi cogniţii 76 O perspectivă a psihologiei sociale 79 Ce urmează 87 Influenţarea comportamentelor: Abordările directe 90 Cum învăţăm când acţiunile au rezultate 108Aprobare sau dezaprobare: puterea recompenselor sociale 112Conformarea: cum să-ţi salvezi reputaţia şi să câştigi favoruri şi cunoştinţe 127 Obedienţa: justificarea comportamentului prin autoritate 144 Psihologia instinctivă: influenţarea prin euristică 158Punctul de plecare: atunci când schimbările interioare derivă din influenţele exterioare 163 3 Influenţarea atitudinilor prin comportament: Când acţiunea se transformă în credinţă 166 Atribuirea şi autoatribuirea 187 Auto-persuadarea şi jocul de rol 198 Psihologia autojustificării: teoria disonanţei 226 Notă de încheiere 232 4 Schimbarea atitudinilor prin persuadare: Crede-mă pe cuvânt 237Căutarea influenţei: procesele de comparaţie socială 244A fi căutat în calitate de ţintă: apelurile persuasive 249 Prezentarea şi expunerea 257 Atenţia 265 înţelegerea 268 Acceptarea: cea mai mare problemă 292Un popas pe drumul către persuadarea de lungă durată 298 5 Cum să faci ca persuadarea să dureze: Menţinerea atitudinii schimbate şi urmările comportamentale 302Premisele menţinerii noii atitudini: crearea unor atitudini puternice, clare şi absolute 316Retenţia sau menţinerea noii atitudini: persuadarea în timp 331Transpunerea atitudinilor în comportament: persuadarea finală 349 Recompensele muncite ale persuadării 356 6 A te opune influenţei sau a o accepta: Laturile yin şi yang ale persuadării 359Mintea încăpăţânată: rezistenţa şi acceptarea selectivă 381 Depăşirea rezistenţei: eliberarea eului totalitar 394 Cealaltă extremă: a fi o pradă uşoară 409 Prejudecăţile: atitudini care pot ucide 419 Notă finală: cum să ai o minte deschisă fără să fii o pradă uşoară 428 7 Influenţa, conştientizarea şi inconştientul: Când ceea ce nu ştii te poate schimba 433 Conştientizarea şi conştiinţa influenţei 455 Mesaje nonverbale (şi nu neapărat conştiente) 482 Stimulii subliminali: influenţa neobservabilă 501 Conştientizare şi conştiinţă: o perspectivă de final 508 8Influenţa şi sistemul juridic: Experienţe vitale 512 Abordarea acuzatorială: persuadarea competitivă ajută la înfăptuirea dreptăţii? 520Secţia de poliţie: cum se obţin probe de la oameni 539Sala de judecată: terenul de lupte persuasive 556Sala de deliberări 573Psihologia şi domeniul juridic: o pledoarie finală 5809Influenţa socială în serviciul sănătăţii şi fericirii 582Influenţa ecologistă: poate persuadarea să salvezeplaneta? 597Promovarea sănătăţii 628Calea către sănătatea mentală trece şi prin psihologiasocială 644Influenţa socială, viaţa bună şi viitorul personal 651 Anexa A Cercetarea şi metoda experimentală 674 Anexa B Măsurarea atitudinilor şi a componentelor acestora 689 Bibliografie
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 596585 / 596585 L Împrumut la sala de lectură Da 30/31
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu