Relații publice și comunicare pentru administrația publică

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2016
Subiect Relaţii publice chat
Administraţie publică chat
ISBN 9786067491128
Note Bibliogr. p.181-195

65/S20

SANDU, ANTONIO
    Relații publice și comunicare pentru administrația publică.- București : Tritonic , 2016.
    195p..- (Comunicare Media).    
    Bibliogr. p.181-195
    Cuprins O introducrere în relaţiile publice şi comunicarea specifică administraței publice9 CAP. 1. Ştiinţele comunicării ca ştiinţe sociale. Comunicare și comunitate13 1.1. Natura ştiinţelor sociale13 1.2.Fundamentări epistemice în ştiinţele comunicării18 1.3.Comunicare şi construcţia socială a realităţii25 1.4. Încredere şi comunicare în societatea de risc50 1.5. Strategii de analiză a poziţionării organizaţiei în relaţiile publice57 Cap. 2. Comunicare şi semiotică. Structura actului comunicaţional67 2.1.Comunicare şi semiotică67 22. Structura actului comunicaţional71 Cap. 3. Strategii neuro lingvistice în comunicarea publică. Sistemul de reprezentări senzoriale AVK77 3.1.Programarea neuro-lingvistică şi comunicarea publică.77 3.2.Principiile programării neuro-lingvistice80 3.3.Sistemul de reprezentări senzoriale AVK82 Cap. 4. Rolul comunicării în PR. Comunicatorul instituţional89 4.1.Comunicatorul instituţional89 4.2.Specificul comunicării instituţionale90 4.3.Informaţie publică versus secret de serviciu91 4.4.Rolul comunicării în PR93 4.5.Instrumente utilizate în campaniile de relaţii publice..95 Cap. 5. PR în organizaţia publică101 5.1.Strategia de comunicare 101 Cap. 6. Evenimentul. Construcţia unui eveniment public105 6.1.Evenimentul public105 Cap. 7. Conferinţa de presă. Relaţia instituţie publică- presă107 7.1.Biroul de presă107 7.2.Conferinţa de presă 108 Cap. 8. Comunicatul de presă. Mapa de presă111 8.1.Ştirea de presă111 8.2.Comunicatul de presă115 8.3.Reportajul127 Cap. 9. Elemente de marketing social şi campanii de PR131 9.1.Comunicarea pe internet şi virtualizarea spaţiului social131 9.2.Tehnicile de PR online135 Cap. 10. Comunicare vizuală în PR. Elemente de semiotică vizuală în PR şi publicitate139 10.1.Semiotică vizuală. Analiza unei campanii de PR politic 139 Cap. 11. Rolul WEB 2.0 în PR şi comunicarea publică.... 145 11.1.Blog-ul în comunicarea publică145 11.2.Facebook-ul în comunicarea publică146 Cap. 12. Auditul comunicării şi climatului organizaţional149 12.1.Comunicarea în organizaţii. Elemente de cultură organizaţională 149 12.2.Interviul apreciativ ca strategie de comunicare în organizaţie. Auditul apreciativ al comunicării interne150 Cap. 13. Fenomene de masificare a comunicării. Societatea de masă165 13.1 Globalizarea şi comunicare de masă165 13.2 Paradigma transmodernă. Cultural Creatives (Indivizii creativi cultural)181.
    ISBN 9786067491128

    1. Relaţii publice
    2. Administraţie publică

659.4
316.77


010 __ $a9786067491128
035 __ $a65/S20
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aRelații publice și comunicare pentru administrația publică $bCarte tipărită
210 _# $aBucurești $cTritonic $d2016
215 __ $a195p.
225 _0 $aComunicare Media
299 __ $aRelații publice și comunicare pentru administrația publică
300 __ $aBibliogr. p.181-195
330 __ $aCuprins O introducrere în relaţiile publice şi comunicarea specifică administraței publice9 CAP. 1. Ştiinţele comunicării ca ştiinţe sociale. Comunicare și comunitate13 1.1. Natura ştiinţelor sociale13 1.2.Fundamentări epistemice în ştiinţele comunicării18 1.3.Comunicare şi construcţia socială a realităţii25 1.4. Încredere şi comunicare în societatea de risc50 1.5. Strategii de analiză a poziţionării organizaţiei în relaţiile publice57 Cap. 2. Comunicare şi semiotică. Structura actului comunicaţional67 2.1.Comunicare şi semiotică67 22. Structura actului comunicaţional71 Cap. 3. Strategii neuro lingvistice în comunicarea publică. Sistemul de reprezentări senzoriale AVK77 3.1.Programarea neuro-lingvistică şi comunicarea publică.77 3.2.Principiile programării neuro-lingvistice80 3.3.Sistemul de reprezentări senzoriale AVK82 Cap. 4. Rolul comunicării în PR. Comunicatorul instituţional89 4.1.Comunicatorul instituţional89 4.2.Specificul comunicării instituţionale90 4.3.Informaţie publică versus secret de serviciu91 4.4.Rolul comunicării în PR93 4.5.Instrumente utilizate în campaniile de relaţii publice..95 Cap. 5. PR în organizaţia publică101 5.1.Strategia de comunicare 101 Cap. 6. Evenimentul. Construcţia unui eveniment public105 6.1.Evenimentul public105 Cap. 7. Conferinţa de presă. Relaţia instituţie publică- presă107 7.1.Biroul de presă107 7.2.Conferinţa de presă 108 Cap. 8. Comunicatul de presă. Mapa de presă111 8.1.Ştirea de presă111 8.2.Comunicatul de presă115 8.3.Reportajul127 Cap. 9. Elemente de marketing social şi campanii de PR131 9.1.Comunicarea pe internet şi virtualizarea spaţiului social131 9.2.Tehnicile de PR online135 Cap. 10. Comunicare vizuală în PR. Elemente de semiotică vizuală în PR şi publicitate139 10.1.Semiotică vizuală. Analiza unei campanii de PR politic 139 Cap. 11. Rolul WEB 2.0 în PR şi comunicarea publică.... 145 11.1.Blog-ul în comunicarea publică145 11.2.Facebook-ul în comunicarea publică146 Cap. 12. Auditul comunicării şi climatului organizaţional149 12.1.Comunicarea în organizaţii. Elemente de cultură organizaţională 149 12.2.Interviul apreciativ ca strategie de comunicare în organizaţie. Auditul apreciativ al comunicării interne150 Cap. 13. Fenomene de masificare a comunicării. Societatea de masă165 13.1 Globalizarea şi comunicare de masă165 13.2 Paradigma transmodernă. Cultural Creatives (Indivizii creativi cultural)181
606 _0 $aRelaţii publice
606 _0 $aAdministraţie publică
675 __ $a659.4
675 __ $a316.77
686 __ $a65
700 _0 $aSANDU, ANTONIO
975 _0 $a659.4
975 _0 $a316.77
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 546868 / 546868 IC Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu