| Autor | JOSAN, LUCIAN chat |
| Editura | Institutul European chat |
| Loc publicare | Iași |
| An | 2018 |
| Subiect | Medic-pacient chat |
| Relaţii interumane (sociologie) chat | |
| ISBN | 9786062402013 |
| Note | Postfață |
| Rezumat în limba engleză | |
| Bibliogr. p.107-111 |
| Titlu | |
| Titlu | Relaționarea medic-pacient : modelul medicului formator |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 614.253 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Relaționarea medic-pacient |
| Alte informaţii la titlu | modelul medicului formator |
| Prima menţ. de resp. | Lucian Josan |
| Urm. menţ. de responsabilitate | cuvânt-înainte de Ioana Todor, Mirela Mândroc |
| postfață de Maria Aluaș | |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | JOSAN, LUCIAN |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Cod de legătură | prefaţator |
| Autor secundar | Todor, Ioana |
| Cod de legătură | prefaţator |
| Autor secundar | Mândroc, Mirela |
| Cod de legătură | postfaţă |
| Autor secundar | Aluaș, Maria |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786062402013 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 611/614/J75 |
| C.III.12313 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 614.253 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Medic-pacient |
| Relaţii interumane (sociologie) | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 61 |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Iași |
| Editura | Institutul European |
| Data publicării | 2018 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 122 p. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Vademecum. Medicină |
| Numărul părţii | 1 |
| Notă generală | |
| Textul notei | Postfață |
| Rezumat în limba engleză | |
| Bibliogr. p.107-111 | |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuvânt-înainte / 9 INTRODUCERE /13 1.Ipostaze ale relaţiei medic-pacient /15 2.Medicul formator / 18 2.1.Rolul medicului formator / 20 3.Pacientul. Boala / 21 4.Metafora uşii în formarea pacientului / 22 5.Comunicarea medic formator-pacient / 26 6.învăţarea la adulţi / 36 6.1.Particularităţi ale stilurilor de învăţare ale adulţilor / 38 6.2.Avatarurile medicului formator / 48 7.Cum construim o relaţie în scopul formării / 49 8.Tipuri de pacienţi / 51 9.Anamneza pacientului / 53 10.Competenţa medicului formator / 56 10.1.E-urile pacienţilor 159 11.Simpatia şi formarea pacientului / 61 11.1.Câştigarea simpatiei / 64 12.Stresul în formarea pacientului / 64 13.Rolul psihosomaticii în formarea pacientului / 68 13.1.Modelul bio-psiho-social. Avantaje şi dezavantaje /70 14.Raţional şi rezonabil în procesul de formare a pacientului / 73 15.Autoeficacitatea, stima de sine, robusteţea, percepţia binelui făcut / 78 16.Adaptabilitatea actorilor formării / 83 16.1.Educaţia terapeutică / 87 17.Uitarea intenţionată. Stereotipie / 88 18.Argumentul circular (cercul vicios) şi negaţia dublă / 91 19.Obstacole în calea formării pacientului / 93 20.Asigurarea succesului rezultatelor / 95 21.Etica în formarea pacientului / 98 CONCLUZII /101 BIBLIOGRAFIE /107 Postfaţă /113 Rezumat /115 Abstract /119 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 559376 / 559376 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 611/614 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|