Autor | JOSAN, LUCIAN chat |
Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2018 |
Subiect | Medic-pacient chat |
Relaţii interumane (sociologie) chat | |
ISBN | 9786062402013 |
Note | Postfață |
Rezumat în limba engleză | |
Bibliogr. p.107-111 |
Titlu | |
Titlu | Relaționarea medic-pacient : modelul medicului formator |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 614.253 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Relaționarea medic-pacient |
Alte informaţii la titlu | modelul medicului formator |
Prima menţ. de resp. | Lucian Josan |
Urm. menţ. de responsabilitate | cuvânt-înainte de Ioana Todor, Mirela Mândroc |
postfață de Maria Aluaș | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | JOSAN, LUCIAN |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Todor, Ioana |
Cod de legătură | prefaţator |
Autor secundar | Mândroc, Mirela |
Cod de legătură | postfaţă |
Autor secundar | Aluaș, Maria |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062402013 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 611/614/J75 |
C.III.12313 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 614.253 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Medic-pacient |
Relaţii interumane (sociologie) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 61 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Institutul European |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 122 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Vademecum. Medicină |
Numărul părţii | 1 |
Notă generală | |
Textul notei | Postfață |
Rezumat în limba engleză | |
Bibliogr. p.107-111 | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuvânt-înainte / 9 INTRODUCERE /13 1.Ipostaze ale relaţiei medic-pacient /15 2.Medicul formator / 18 2.1.Rolul medicului formator / 20 3.Pacientul. Boala / 21 4.Metafora uşii în formarea pacientului / 22 5.Comunicarea medic formator-pacient / 26 6.învăţarea la adulţi / 36 6.1.Particularităţi ale stilurilor de învăţare ale adulţilor / 38 6.2.Avatarurile medicului formator / 48 7.Cum construim o relaţie în scopul formării / 49 8.Tipuri de pacienţi / 51 9.Anamneza pacientului / 53 10.Competenţa medicului formator / 56 10.1.E-urile pacienţilor 159 11.Simpatia şi formarea pacientului / 61 11.1.Câştigarea simpatiei / 64 12.Stresul în formarea pacientului / 64 13.Rolul psihosomaticii în formarea pacientului / 68 13.1.Modelul bio-psiho-social. Avantaje şi dezavantaje /70 14.Raţional şi rezonabil în procesul de formare a pacientului / 73 15.Autoeficacitatea, stima de sine, robusteţea, percepţia binelui făcut / 78 16.Adaptabilitatea actorilor formării / 83 16.1.Educaţia terapeutică / 87 17.Uitarea intenţionată. Stereotipie / 88 18.Argumentul circular (cercul vicios) şi negaţia dublă / 91 19.Obstacole în calea formării pacientului / 93 20.Asigurarea succesului rezultatelor / 95 21.Etica în formarea pacientului / 98 CONCLUZII /101 BIBLIOGRAFIE /107 Postfaţă /113 Rezumat /115 Abstract /119 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 559376 / 559376 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 611/614 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|