| Autor | FABER, ADELE chat |
| Editura | Humanitas chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2022 |
| Subiect | Adolescenţă chat |
| Adolescenţă (psihopedagogie) chat | |
| Psihologie chat | |
| Psihologia adolescentului chat | |
| ISBN | 9789735077112 |
| Note | Indice |
| Titlu | |
| Titlu | Rivalitatea dintre frați : cum să ne ajutăm copiii să se înțeleagă (iar noi să trăim liniștiți) |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 159.922.7 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Rivalitatea dintre frați |
| Alte informaţii la titlu | cum să ne ajutăm copiii să se înțeleagă (iar noi să trăim liniștiți) |
| Prima menţ. de resp. | Adele Faber, Elaine Mazlish |
| Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Andreea Călin |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | FABER, ADELE |
| Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
| Autor alternativ | Mazlish, Elaine |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Autor secundar | Călin, Andreea |
| Cod de legătură | traducător |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9789735077112 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/F11 |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Adolescenţă |
| Adolescenţă (psihopedagogie) | |
| Psihologie | |
| Psihologia adolescentului | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Humanitas |
| Data publicării | 2022 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 224 p. |
| Alte detalii fizice | il. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Parenting |
| Notă generală | |
| Textul notei | Indice |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | CUPRINS Am vrea să le mulţumim11 Cum am ajuns să scriem această carte13 Nota autoarelor17 1.Fraţi şi surori - trecut şi prezent19 2.Abia după ce se manifestă sentimentele negative 30 3.Pericolul comparaţiilor 59 4.Egal înseamnă mai puţin 72 5.Rolurile pe care le joacă fraţii 90 Dacă el e „aşa", atunci eu o să fiu „altfel" 90 Cum să le oferim copiilor libertatea de a se schimba 98 Fără copii-problemă.110 6.Când copiii se ceartă123 Cum să intervenim eficient123 Cum să intervenim pentru a ne putea retrage140 Cum să îi ajutăm pe copii să-şi rezolve un conflict dificil 141 7.Împăcarea cu trecutul166 Postfaţă 177 I.Cum să le facem faţă micilor rivali185 II.Singuri acasă199 III.Mai multe modalităţi de a încuraja buna înţelegere dintre fraţi şi surori205 Fraţi şi surori, la urma urmelor213 Lecturi suplimentare care pot fi utile 219 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 587804 / 587804 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 587803 / 587803 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 3. | 587802 / 587802 | C | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 4. | 587801 / 587801 | C | Împrumut | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| C | Împrumut | 2 |
|
| F1 | Împrumut | 1 |
|
| F2 | Împrumut | 1 |
|