Autor | FABER, ADELE chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | Adolescenţă chat |
Adolescenţă (psihopedagogie) chat | |
Psihologie chat | |
Psihologia adolescentului chat | |
ISBN | 9789735077112 |
Note | Indice |
Titlu | |
Titlu | Rivalitatea dintre frați : cum să ne ajutăm copiii să se înțeleagă (iar noi să trăim liniștiți) |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Rivalitatea dintre frați |
Alte informaţii la titlu | cum să ne ajutăm copiii să se înțeleagă (iar noi să trăim liniștiți) |
Prima menţ. de resp. | Adele Faber, Elaine Mazlish |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Andreea Călin |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FABER, ADELE |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Mazlish, Elaine |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Călin, Andreea |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735077112 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/F11 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Adolescenţă |
Adolescenţă (psihopedagogie) | |
Psihologie | |
Psihologia adolescentului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 224 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Indice |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS Am vrea să le mulţumim11 Cum am ajuns să scriem această carte13 Nota autoarelor17 1.Fraţi şi surori - trecut şi prezent19 2.Abia după ce se manifestă sentimentele negative 30 3.Pericolul comparaţiilor 59 4.Egal înseamnă mai puţin 72 5.Rolurile pe care le joacă fraţii 90 Dacă el e „aşa", atunci eu o să fiu „altfel" 90 Cum să le oferim copiilor libertatea de a se schimba 98 Fără copii-problemă.110 6.Când copiii se ceartă123 Cum să intervenim eficient123 Cum să intervenim pentru a ne putea retrage140 Cum să îi ajutăm pe copii să-şi rezolve un conflict dificil 141 7.Împăcarea cu trecutul166 Postfaţă 177 I.Cum să le facem faţă micilor rivali185 II.Singuri acasă199 III.Mai multe modalităţi de a încuraja buna înţelegere dintre fraţi şi surori205 Fraţi şi surori, la urma urmelor213 Lecturi suplimentare care pot fi utile 219 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 587804 / 587804 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 587803 / 587803 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 587802 / 587802 | C | Împrumut | Da | 159.9 | |
4. | 587801 / 587801 | C | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 2 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|