Rolul noilor media în comunicarea legislației europene

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect Uniunea Europeană chat
ISBN 9786062608705
Note Bibliogr. p.211-237

34/G70

GORGOS, ELENA-ALEXANDRA
    Rolul noilor media în comunicarea legislației europene.- București : Pro Universitaria , 2017.
    237p. : tab..    
    Bibliogr. p.211-237
    INTRODUCERE13 Un nou început pentru media19 Noile media - modele şi concepte aplicabile în cercetarea comunicării ptoridirecţionale25 Aspecte introductive25 L Modele şi teorii26 1.1.Teoria democraţiei deliberative27 1.2.Teoria subiectivităţii - modelul propriului ego34 13. Modelul difuzării informaţiilor europene36 1.4.Teoria constructivismului38 2. Concepte aplicabile40 2.1. Interactivitatea40 12. Mediatizarea43 2-3. Schimbul cunoştinţelor44 2.4.Utilizatorul noilor media48 2.5.învăţarea autentică49 2.6.învăţarea prin colaborare50 2.7.Grupul social52 2.8.Capitalul social55 2-9. Legitimitatea utilizatorului nou integrat în reţea59 2.10.Centralitatea în reţelele online62 2.11.Răspândirea prin imitaţie63 2.12.Crowdsourcing64 2.13.Sfera publică - provocare pentru democraţie65 Consideraţii finale70 Noile media - mijloace de comunicare a informaţiilor despre Uniunea Europeană71 Aspecte introductive71 1.Sistemul european de comunicare72 2.Noile media ca instrumente de comunicare cu implicaţii în dezvoltarea relaţiilor sociale europene80 3.Identitatea europeană92 4.Dimensiuni ale rolului media sociale în cunoaşterea legislaţiei europene99 Consideraţii finale107 IV.Funcţiile noilor media în comunicarea legislaţiei europene109 Aspecte introductive109 1. Funcţiile noilor media în comunicarea legislaţiei: informare, comunitate şi acţiune,110 Consideraţii finale123 V.Percepţiile specialiştilor în comunicare europeană privind interacţiunile online pe teme legislative - cercetarea calitativă125 1.Metodologia cercetării125 2.Analiza interviurilor126 3.Analiza datelor şi interpretarea rezultatelor152 Consideraţii finale157 VI.Dimensiuni ale comunicării online pe teme legislative europene în opinia studenţilor şi masteranzilor cu specializare în ştiinţe juridice - cercetarea cantitativă159 1.Metodologia cercetării159 2.Analiza datelor şi interpretarea rezultatelor162 Consideraţii finale173 Concluzii177 ANEXE181 Anexa 1. - Ghid de interviu181 Anexa 2. - Chestionar182 Referinţe bibliografice.
    ISBN 9786062608705

    1. Uniunea Europeană

341.217U.E.

010 __ $a9786062608705
035 __ $a34/G70
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aRolul noilor media în comunicarea legislației europene $bCarte tipărită
210 _# $aBucurești $cPro Universitaria $d2017
215 __ $a237p. $ctab.
299 __ $aRolul noilor media în comunicarea legislației europene
300 __ $aBibliogr. p.211-237
330 __ $aINTRODUCERE13 Un nou început pentru media19 Noile media - modele şi concepte aplicabile în cercetarea comunicării ptoridirecţionale25 Aspecte introductive25 L Modele şi teorii26 1.1.Teoria democraţiei deliberative27 1.2.Teoria subiectivităţii - modelul propriului ego34 13. Modelul difuzării informaţiilor europene36 1.4.Teoria constructivismului38 2. Concepte aplicabile40 2.1. Interactivitatea40 12. Mediatizarea43 2-3. Schimbul cunoştinţelor44 2.4.Utilizatorul noilor media48 2.5.învăţarea autentică49 2.6.învăţarea prin colaborare50 2.7.Grupul social52 2.8.Capitalul social55 2-9. Legitimitatea utilizatorului nou integrat în reţea59 2.10.Centralitatea în reţelele online62 2.11.Răspândirea prin imitaţie63 2.12.Crowdsourcing64 2.13.Sfera publică - provocare pentru democraţie65 Consideraţii finale70 Noile media - mijloace de comunicare a informaţiilor despre Uniunea Europeană71 Aspecte introductive71 1.Sistemul european de comunicare72 2.Noile media ca instrumente de comunicare cu implicaţii în dezvoltarea relaţiilor sociale europene80 3.Identitatea europeană92 4.Dimensiuni ale rolului media sociale în cunoaşterea legislaţiei europene99 Consideraţii finale107 IV.Funcţiile noilor media în comunicarea legislaţiei europene109 Aspecte introductive109 1. Funcţiile noilor media în comunicarea legislaţiei: informare, comunitate şi acţiune,110 Consideraţii finale123 V.Percepţiile specialiştilor în comunicare europeană privind interacţiunile online pe teme legislative - cercetarea calitativă125 1.Metodologia cercetării125 2.Analiza interviurilor126 3.Analiza datelor şi interpretarea rezultatelor152 Consideraţii finale157 VI.Dimensiuni ale comunicării online pe teme legislative europene în opinia studenţilor şi masteranzilor cu specializare în ştiinţe juridice - cercetarea cantitativă159 1.Metodologia cercetării159 2.Analiza datelor şi interpretarea rezultatelor162 Consideraţii finale173 Concluzii177 ANEXE181 Anexa 1. - Ghid de interviu181 Anexa 2. - Chestionar182 Referinţe bibliografice
606 _0 $aUniunea Europeană
675 __ $a341.217U.E.
686 __ $a34/36
700 _0 $aGORGOS, ELENA-ALEXANDRA
975 _0 $a341.217
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 546562 / 546562 IC Împrumut Da 34
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu