Și fetițele pot fi răutăcioase : patru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară

Autor chat
Editura Humanitas chat
Loc publicare București
An 2022
Subiect Psihologia copilului chat
Psihologia adolescentului chat
Bullying (psihologie) chat
Comportament deviant (sociologie) chat
ISBN 9789735074159
Note Conține bibliogr. p. 272
Anexe

159.9/A62

ANTHONY, MICHELLE
    Și fetițele pot fi răutăcioase : patru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară / Michelle Anthony, Reyna Lindert ; traducere din engleză de Ioana-Raluca Flangea.- București : Humanitas , 2022.
    273 p. : il..- (Parenting).    
    Conține bibliogr. p. 272
    Anexe
    Cuprins Mulţumiri 9 Notă către cititori 11 Despre autoare 13 PARTEA I: BAZELE CELOR PATRU PAŞI 1.Ascensiunea cruzimii în interacţiunile dintre copii19 2.Cum pot să îmi ajut fiica, eleva sau clienta?39 Ce este bullyingul?40 Aşezarea temeliei43 Confruntarea cu situaţii dificile44 Cum urmezi Planul în Patru Paşi45 Pasul 1: Observă46 Pasul 2: Conectează-te 48 Pasul 3: îndrumă53 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze 57 Cum integrezi cei Patru Paşi 63 Cât va dura acest proces? 65 3.Gândeşte, dă mai departe, acţionează Banca de activităţi a Părţii I 67 Pasul 1: Observă 68 Pasul 2: Conectează-te70 Pasul 3: Îndrumă74 Pasul 4: Sprjin-o să acţioneze 80 PARTEA II: ÎN MIEZUL PROBLEMEI: CUM APLICI CEI PATRU PAŞI IN VIAŢA DE ZI CU ZI Umăr la umăr: Cele mai bune prietene, cei mai mari duşmani.... 89 Lupta pentru supremaţie. . 90 Când cele mai bune prietene se despart. . 104 Prieteniile de tip yo-yo 115 A face parte din gaşcă 133 Când fetelor le este greu să se integreze 134 Când fetele sunt îngrijorate pentru că sunt diferite 145 Când fetelor le este greu să se conformeze grupului 156 Când grupul se întoarce împotriva copilului tău168 Toate fetiţele pot fi răutăcioase: Ce faci când fiica ta se comportă urât 183 Fiecare poveste are două versiuni 184 Puternicul miraj al popularităţii 198 Când fetelor le este greu să să se armonizeze cu grupul 213 Gândeşte, dă mai departe, acţionează. Banca de activităti a Părţii II. 230 Pasul 1: Observă230 Pasul 2: Conectează-te233 Pasul 3: îndrumă236 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze243 PARTEA III: CONCLUZII Foloseşte cei patru paşi acasă, la scoală sau în cabinet. 257 Faceţi fată împreună problemelor de tot soiul. 260 Fă-o să simtă că nu este singură263 Anexe 265 Note273.
    ISBN 9789735074159

    I Lindert, Reyna
    II Flangea, Ioana-Raluca(traducător)

    1. Psihologia copilului
    2. Psihologia adolescentului
    3. Bullying (psihologie)
    4. Comportament deviant (sociologie)

159.97
316.624:159.9


299 __ $aȘi fetițele pot fi răutăcioase : patru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară
975 __ $a159.97 $a316.624
200 __ $aȘi fetițele pot fi răutăcioase $bCarte tipărită $epatru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară $fMichelle Anthony, Reyna Lindert $gtraducere din engleză de Ioana-Raluca Flangea
700 __ $aANTHONY, MICHELLE
701 __ $aLindert, Reyna
702 __ $4traducător $aFlangea, Ioana-Raluca
010 __ $a9789735074159
035 __ $a159.9/A62
675 __ $a159.97
675 __ $a316.624:159.9
686 __ $a1
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aPsihologia adolescentului
606 __ $aBullying (psihologie)
606 __ $aComportament deviant (sociologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cHumanitas $d2022
215 __ $a273 p. $cil.
225 __ $aParenting
300 __ $aConține bibliogr. p. 272
300 __ $aAnexe
330 __ $aCuprins Mulţumiri 9 Notă către cititori 11 Despre autoare 13 PARTEA I: BAZELE CELOR PATRU PAŞI 1.Ascensiunea cruzimii în interacţiunile dintre copii19 2.Cum pot să îmi ajut fiica, eleva sau clienta?39 Ce este bullyingul?40 Aşezarea temeliei43 Confruntarea cu situaţii dificile44 Cum urmezi Planul în Patru Paşi45 Pasul 1: Observă46 Pasul 2: Conectează-te 48 Pasul 3: îndrumă53 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze 57 Cum integrezi cei Patru Paşi 63 Cât va dura acest proces? 65 3.Gândeşte, dă mai departe, acţionează Banca de activităţi a Părţii I 67 Pasul 1: Observă 68 Pasul 2: Conectează-te70 Pasul 3: Îndrumă74 Pasul 4: Sprjin-o să acţioneze 80 PARTEA II: ÎN MIEZUL PROBLEMEI: CUM APLICI CEI PATRU PAŞI IN VIAŢA DE ZI CU ZI Umăr la umăr: Cele mai bune prietene, cei mai mari duşmani.... 89 Lupta pentru supremaţie. . 90 Când cele mai bune prietene se despart. . 104 Prieteniile de tip yo-yo 115 A face parte din gaşcă 133 Când fetelor le este greu să se integreze 134 Când fetele sunt îngrijorate pentru că sunt diferite 145 Când fetelor le este greu să se conformeze grupului 156 Când grupul se întoarce împotriva copilului tău168 Toate fetiţele pot fi răutăcioase: Ce faci când fiica ta se comportă urât 183 Fiecare poveste are două versiuni 184 Puternicul miraj al popularităţii 198 Când fetelor le este greu să să se armonizeze cu grupul 213 Gândeşte, dă mai departe, acţionează. Banca de activităti a Părţii II. 230 Pasul 1: Observă230 Pasul 2: Conectează-te233 Pasul 3: îndrumă236 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze243 PARTEA III: CONCLUZII Foloseşte cei patru paşi acasă, la scoală sau în cabinet. 257 Faceţi fată împreună problemelor de tot soiul. 260 Fă-o să simtă că nu este singură263 Anexe 265 Note273
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 587860 / 587860 F1 Împrumut Da 159.9
2. 587859 / 587859 F2 Împrumut Da 159.9
3. 587858 / 587858 C Împrumut Nu 159.9
4. 587857 / 587857 C Împrumut Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
C Împrumut 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu