Autor | ANTHONY, MICHELLE chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Psihologia adolescentului chat | |
Bullying (psihologie) chat | |
Comportament deviant (sociologie) chat | |
ISBN | 9789735074159 |
Note | Conține bibliogr. p. 272 |
Anexe |
Titlu | |
Titlu | Și fetițele pot fi răutăcioase : patru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.97 |
316.624 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Și fetițele pot fi răutăcioase |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | patru pași ca să combați bullyingul dintre fete în școala primară |
Prima menţ. de resp. | Michelle Anthony, Reyna Lindert |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Ioana-Raluca Flangea |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | ANTHONY, MICHELLE |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Lindert, Reyna |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Flangea, Ioana-Raluca |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735074159 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/A62 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.97 |
316.624:159.9 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Psihologia adolescentului | |
Bullying (psihologie) | |
Comportament deviant (sociologie) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 273 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Parenting |
Notă generală | |
Textul notei | Conține bibliogr. p. 272 |
Anexe | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Mulţumiri 9 Notă către cititori 11 Despre autoare 13 PARTEA I: BAZELE CELOR PATRU PAŞI 1.Ascensiunea cruzimii în interacţiunile dintre copii19 2.Cum pot să îmi ajut fiica, eleva sau clienta?39 Ce este bullyingul?40 Aşezarea temeliei43 Confruntarea cu situaţii dificile44 Cum urmezi Planul în Patru Paşi45 Pasul 1: Observă46 Pasul 2: Conectează-te 48 Pasul 3: îndrumă53 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze 57 Cum integrezi cei Patru Paşi 63 Cât va dura acest proces? 65 3.Gândeşte, dă mai departe, acţionează Banca de activităţi a Părţii I 67 Pasul 1: Observă 68 Pasul 2: Conectează-te70 Pasul 3: Îndrumă74 Pasul 4: Sprjin-o să acţioneze 80 PARTEA II: ÎN MIEZUL PROBLEMEI: CUM APLICI CEI PATRU PAŞI IN VIAŢA DE ZI CU ZI Umăr la umăr: Cele mai bune prietene, cei mai mari duşmani.... 89 Lupta pentru supremaţie. . 90 Când cele mai bune prietene se despart. . 104 Prieteniile de tip yo-yo 115 A face parte din gaşcă 133 Când fetelor le este greu să se integreze 134 Când fetele sunt îngrijorate pentru că sunt diferite 145 Când fetelor le este greu să se conformeze grupului 156 Când grupul se întoarce împotriva copilului tău168 Toate fetiţele pot fi răutăcioase: Ce faci când fiica ta se comportă urât 183 Fiecare poveste are două versiuni 184 Puternicul miraj al popularităţii 198 Când fetelor le este greu să să se armonizeze cu grupul 213 Gândeşte, dă mai departe, acţionează. Banca de activităti a Părţii II. 230 Pasul 1: Observă230 Pasul 2: Conectează-te233 Pasul 3: îndrumă236 Pasul 4: Sprijin-o să acţioneze243 PARTEA III: CONCLUZII Foloseşte cei patru paşi acasă, la scoală sau în cabinet. 257 Faceţi fată împreună problemelor de tot soiul. 260 Fă-o să simtă că nu este singură263 Anexe 265 Note273 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 587860 / 587860 | F1 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 587859 / 587859 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 587858 / 587858 | C | Împrumut | Da | 159.9 | |
4. | 587857 / 587857 | C | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 2 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|