Autor | GROZA ALEX C. chat |
Editura | IG. HAIMANN, LIBRAR-EDITOR chat |
Loc publicare | Bucuresci |
An | 1891 |
Subiect | România chat |
Ţărănime (aspecte economice) chat | |
Ţărănime (clasă socială) chat | |
Note | Marcă de proprietate (semnătură datată): G. T. Kirileanu. |
Titlu | |
Titlu | Studii asupra stării actuale a țăranului nostru : Propuneri pentru inbunătățirea soartei lui |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Studii asupra stării actuale a țăranului nostru |
Alte informaţii la titlu | Propuneri pentru inbunătățirea soartei lui |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | GROZA ALEX C. |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | K.II.6249 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | România |
Ţărănime (aspecte economice) | |
Ţărănime (clasă socială) | |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucuresci |
Editura | IG. HAIMANN, LIBRAR-EDITOR |
Data publicării | 1891 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 72p. |
Notă generală | |
Textul notei | Marcă de proprietate (semnătură datată): G. T. Kirileanu. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Starea actuală a țăranului - p. 3 Igiena săteanului - p. 10 Dările săteanului - p. 19 Imbunătățirea soartei țăranului - p. 23 Despre vite - p. 25 I-a propunere - p. 33 II-a propunere - Instrumente agricole - p. 34 III-a propunere - Lucrarea pământului - p. 37 a) Condițiunele unei bune arături - p. 37 b) Grăpatul - p. 38 c) Tăvălugitul - p. 38 d) Semănatul - p. 39 Cătățimea de sămânță ce trebue a se semăna pe un pogon - p. 41 Plante ceriale - p. 41 Plante leguminoase și tuberculoase - p. 42 Plante industriale - p. 42 Timpul semănatului - p. 44 Esperiențe făcute asupra cultivării cerealelor - p. 47 Instrucția săteanului p. 56 Scoala - p. 59 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 909479 / 909479 | K | Împrumut la sala de lectură | Da |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
K | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|