Târgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de marketing

Autor chat
Editura ALL Beck chat
Loc publicare Bucureşti
An 2002
Subiect Proprietate intelectuală (drept civil)
Organigramă (administraţie publică); vezi Management (organigramă) chat
Management (organigramă) chat
Publicitate (idei şi forme) chat
Stand comercial (comerţ) chat
Expoziţie publicitară (organizare comercială) chat
Târg comercial chat
Economia afacerilor (comerţ) chat
Economie comercială chat
Piaţă (comerţ) chat
ISBN 973655161X
Note Anexe. Tabla de materii în limba engleză
Bibliogr. p.564-565

33; C.III.2713

MOISE, ZAMFIR
    Târgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de marketing.- Bucureşti : ALL Beck , 2002.
    574p..    
    Anexe. Tabla de materii în limba engleză
    Bibliogr. p.564-565
    Managementul şi marketingul târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
    Fundamentele marketingului
    Târgurile, expozişiile şi convenţiile
    Expo-conferinţele
    Industria târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor, parte integrantă a mixului de marketing
    Funcţiile şi avantajele târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
    Cercetarea de marketing cu caracter inovator
    Clasificarea târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
    Infrastructura locului în care se organizează evenimentul
    Avantajele târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
    Mutaţii în evoluţia târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor din punct de vedere al participării internaţionale şi contribuţiei la schimburi
    Cadrul legal şi contractual. Tipuri de contracte
    Protejarea drepturilor de proprietate intelectuală
    Asocierea, cooperarea şi sprijinirea evenimentelor
    UFI - Uniunea Târgurilor Internaţionale
    Tendinţe în evoluţia târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
    Conceperea evenimentelor în sprijinul activităţii de marketing a participanţilor
    Conceptul evenimentului
    Marketingul evenimentului
    Programarea activităţilor de promovare, reclamă şi publicitate
    Categoriile organizatorilor de evenimente
    Structura şi responsabilităţile organizatorilor
    Planificarea şi organizarea evenimentului
    Sistemul de înregistrare şi componenţa seturilor de ofertare, înregistrare şi contractare a participării la eveniment
    Realizarea practică a evenimentului
    Relaţiile contractuale necesare organizării evenimentului
    Stabilirea şi alocarea spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor
    Educarea şi influenţarea pozitivă a participanţilor la eveniment
    Facilităţi conexe pentru participanţi
    Prevenirea circumstanţelor neprevăzute
    Organizarea şi participarea la evenimente în străinătate
    Monitorizarea şi evaluarea evenimentului
    Factori determinanţi ai succesului unui eveniment
    Evaluarea calităţii participării la eveniment
    Integrarea evenimentului în mediul economico-social
    Centrele expoziţionale şi de convenţii
    Trăsături tehnico-funcţionale ale centrelor şi spaţiilor expoziţionale şi de convenţii
    Proprietatea asupra centrelor expoziţionale şi de convenţii
    Administrarea şi întreţinerea centrelor expoziţionale şi de convenţii
    Prestările de servicii specializate pentru târguri, expoziţii şi convenţii: Definiţie şi evoluţie
    Responsabilităţile şi funcţiile contractorului de servicii
    Participarea la târguri, expoziţii şi convenţii - instrument de marketing şi promovare a vânzărilor
    Criteriile de selecţie şi decizie privind participarea la evenimente
    Obiectivele participării la evenimente
    Bugetul de cheltuieli al participării la un eveniment
    Selectarea, concepţia şi realizarea amenajării standului ori a sălii
    Activitatea în timpul şi după închiderea evenimentului
    Susţinerea participării prin grafică, reclamă, publicitate şi public relations
    Anexa A: Servicii complete minime recomandabile a fi asigurate pentru participanţii la un eveniment
    Anexa B: Program orientativ privind lansarea, promovarea, organizarea şi realizarea unui nou eveniment [ la prima ediţie ]
    Model de buget de cheltuieli al unei expo-conferinţe.
    ISBN 973655161X

    1. Proprietate intelectuală (drept civil)
    2. Organigramă (administraţie publică); vezi Management (organigramă)
    3. Management (organigramă)
    4. Publicitate (idei şi forme)
    5. Stand comercial (comerţ)
    6. Expoziţie publicitară (organizare comercială)
    7. Târg comercial
    8. Economia afacerilor (comerţ)
    9. Economie comercială
    10. Piaţă (comerţ)

339.138:061.4+339.174

010 __ $a973655161X
035 __ $a 33
035 __ $a C.III.2713
101 __ $arum
200 __ $aTârgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de marketing
210 __ $aBucureşti $cALL Beck $d2002
215 __ $a574p.
299 __ $aTârgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de marketing
300 __ $aAnexe. Tabla de materii în limba engleză
300 __ $aBibliogr. p.564-565
330 __ $aManagementul şi marketingul târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
330 __ $aFundamentele marketingului
330 __ $aTârgurile, expozişiile şi convenţiile
330 __ $aExpo-conferinţele
330 __ $aIndustria târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor, parte integrantă a mixului de marketing
330 __ $aFuncţiile şi avantajele târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
330 __ $aCercetarea de marketing cu caracter inovator
330 __ $aClasificarea târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
330 __ $aInfrastructura locului în care se organizează evenimentul
330 __ $aAvantajele târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
330 __ $aMutaţii în evoluţia târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor din punct de vedere al participării internaţionale şi contribuţiei la schimburi
330 __ $aCadrul legal şi contractual. Tipuri de contracte
330 __ $aProtejarea drepturilor de proprietate intelectuală
330 __ $aAsocierea, cooperarea şi sprijinirea evenimentelor
330 __ $aUFI - Uniunea Târgurilor Internaţionale
330 __ $aTendinţe în evoluţia târgurilor, expoziţiilor şi convenţiilor
330 __ $aConceperea evenimentelor în sprijinul activităţii de marketing a participanţilor
330 __ $aConceptul evenimentului
330 __ $aMarketingul evenimentului
330 __ $aProgramarea activităţilor de promovare, reclamă şi publicitate
330 __ $aCategoriile organizatorilor de evenimente
330 __ $aStructura şi responsabilităţile organizatorilor
330 __ $aPlanificarea şi organizarea evenimentului
330 __ $aSistemul de înregistrare şi componenţa seturilor de ofertare, înregistrare şi contractare a participării la eveniment
330 __ $aRealizarea practică a evenimentului
330 __ $aRelaţiile contractuale necesare organizării evenimentului
330 __ $aStabilirea şi alocarea spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor
330 __ $aEducarea şi influenţarea pozitivă a participanţilor la eveniment
330 __ $aFacilităţi conexe pentru participanţi
330 __ $aPrevenirea circumstanţelor neprevăzute
330 __ $aOrganizarea şi participarea la evenimente în străinătate
330 __ $aMonitorizarea şi evaluarea evenimentului
330 __ $aFactori determinanţi ai succesului unui eveniment
330 __ $aEvaluarea calităţii participării la eveniment
330 __ $aIntegrarea evenimentului în mediul economico-social
330 __ $aCentrele expoziţionale şi de convenţii
330 __ $aTrăsături tehnico-funcţionale ale centrelor şi spaţiilor expoziţionale şi de convenţii
330 __ $aProprietatea asupra centrelor expoziţionale şi de convenţii
330 __ $aAdministrarea şi întreţinerea centrelor expoziţionale şi de convenţii
330 __ $aPrestările de servicii specializate pentru târguri, expoziţii şi convenţii: Definiţie şi evoluţie
330 __ $aResponsabilităţile şi funcţiile contractorului de servicii
330 __ $aParticiparea la târguri, expoziţii şi convenţii - instrument de marketing şi promovare a vânzărilor
330 __ $aCriteriile de selecţie şi decizie privind participarea la evenimente
330 __ $aObiectivele participării la evenimente
330 __ $aBugetul de cheltuieli al participării la un eveniment
330 __ $aSelectarea, concepţia şi realizarea amenajării standului ori a sălii
330 __ $aActivitatea în timpul şi după închiderea evenimentului
330 __ $aSusţinerea participării prin grafică, reclamă, publicitate şi public relations
330 __ $aAnexa A: Servicii complete minime recomandabile a fi asigurate pentru participanţii la un eveniment
330 __ $aAnexa B: Program orientativ privind lansarea, promovarea, organizarea şi realizarea unui nou eveniment [ la prima ediţie ]
330 __ $aModel de buget de cheltuieli al unei expo-conferinţe
606 __ $aProprietate intelectuală (drept civil) $b174-183
606 __ $aOrganigramă (administraţie publică); vezi Management (organigramă) $b276-279
606 __ $aManagement (organigramă) $b276-279
606 __ $aPublicitate (idei şi forme) $b535-542
606 __ $aStand comercial (comerţ) $b477-524
606 __ $aExpoziţie publicitară (organizare comercială)
606 __ $aTârg comercial
606 __ $aEconomia afacerilor (comerţ)
606 __ $aEconomie comercială
606 __ $aPiaţă (comerţ)
675 __ $a339.138:061.4+339.174
686 __ $a33
700 __ $aMOISE, ZAMFIR
920 __ $a89299
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 414655 / 414655 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu