Titlu | |
Titlu | Tehnici de învăţare : [un ghid complet în domeniul învăţării eficiente] |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Tehnici de învăţare |
Alte informaţii la titlu | [un ghid complet în domeniul învăţării eficiente] |
Prima menţ. de resp. | Georgiana Gerea |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | GEREA, GEORGIANA |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064407542 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/G34 |
C.II.43634 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37:159.953.5(036) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educație |
Învăţare (psihologie) | |
Ghid | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Curtea Veche Publishing |
Data publicării | 2021 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 249 p. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 247-249 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS Prefaţă9 Introducere. De ce este nevoie de această carte? 13 Cum se foloseşte această carte21 CAPITOLUL 1 Pregătirea mintală Diferenţa dintre citire, memorare şi învăţare 23 Citirea23 Memorarea24 învăţarea26 Diferenţa dintre creier şi minte28 Cele trei stadii de dezvoltare a creierului29 Cele patru stări ale minţii31 Mintea conştientă şi mintea subconştientă33 Cum îţi transformi subconştientul în cel mai bun prieten36 Cercul vicios al gândurilor43 Cum recunoşti un program46 Obiectivele48 Atenţia şi concentrarea57 Tehnici pentru mărirea capacităţii de atenţie şi de concentrare64 Tehnica 1 64 Tehnica 266 w Tehnica 3 Tehnica 4 68 70 CAPITOLUL 2 Pregătirea emoţională Ce sunt emoţiile74 Ce înseamnă să fii inteligent emoţional75 Cum arată o persoană inteligentă emoţional81 Tehnici pentru antrenarea inteligenţei emoţionale82 Tehnica 1 82 Tehnica 286 Tehnica 389 Tehnica 492 Tehnica 595 Tehnica 698 CAPITOLUL 3 Citirea Citirea tradiţională 102 Ce se întâmplă cu ochii în timp ce citim105 Tehnici pentru îngrijirea ochilor109 De la cititul cu voce tare la cititul în tăcere 111 Citirea rapidă113 Tehnici de citire rapidă119 Tehnica 1 119 Tehnica 2123 Tehnica 3125 Tehnica 4126 Tehnica 5128 Cum citeau rapid Cantemir, Hasdeu şi Iorga 130 Cum a schimbat internetul modul în care citim astăzi135 CAPITOLUL 4 Memorarea Ce este memoria 138 Iluziile memoriei141 De ce memoria umană este imperfectă 144 De ce uităm 146 Cum ne ajută tehnicile de memorare148 Tehnici pentru creşterea capacităţii de memorare 150 Tehnica 1 150 Tehnica 2159 Tehnica 3171 Tehnica 4176 Cum memorăm informaţii istorice185 Cum memorăm informaţii geografice191 CAPITOLUL 5 învăţarea învăţarea accelerată195 Societatea cunoaşterii şi învăţarea accelerată 197 Iluziile procesului de învăţare 203 Limitele notării tradiţionale205 Stereogramele207 Tehnici de învăţare accelerată 211 Tehnica 1 211 Tehnica 2214 Cum se citeşte un articol ştiinţific222 1.Previzualizează223 2.Reciteşte223 3.Interpretează224 4.Rezumă articolul prin crearea unei hărţi mintale224 Cum te pregăteşti pentru un test225 Arta de a amâna învăţatul 227 Recomandări pentru o învăţare eficientă230 Bibliografie247 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 597203 / 597203 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 | |
2. | 597202 / 597202 | A | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|