Editura | Didactică şi Pedagogică chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 1974 |
Subiect | Grup educaţional (psihopedagogie) |
Colectivitate (sociologie); vezi Societate (sociologie) chat | |
Sociometrie (psihologie) chat | |
Organizaţie (sociologie) chat | |
Sociologia organizaţiilor chat | |
Grup organizat (sociologie) chat | |
Grup social (sociologie) chat | |
Note | Bibliogr. p.174-175 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37 |
C.II.28178 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Teoria grupurilor şi cercetarea colectivelor şcolare |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactică şi Pedagogică |
Data publicării | 1974 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 176p.:fig. |
Titlu | |
Titlu | Teoria grupurilor şi cercetarea colectivelor şcolare |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.174-175 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Grup educaţional (psihopedagogie) |
Colectivitate (sociologie); vezi Societate (sociologie) | |
Sociometrie (psihologie) | |
[nedefinit] | 37-49 |
Subiect | Organizaţie (sociologie) |
Sociologia organizaţiilor | |
Grup organizat (sociologie) | |
Grup social (sociologie) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 316.35 |
316.354:371 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Radu Nicolae |
Ioniţă M. | |
Martin V. | |
Predescu Adriana | |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Radu Nicolae |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Ioniţă M. |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Martin V. |
Cod de legătură | coautor |
Autor secundar | Predescu Adriana |
Titlu procesat (cu articole nehot. postfixate) | |
Titlu | 67191 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 119539 / 119539 | L | Împrumut | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut | 1 |
|