Teorii contemporane ale învăţării : autori de referință

Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2014
Subiect Învăţare (teorii) chat
Psihologia educaţiei chat
Educaţie permanentă chat
Educaţie (adulţi) chat
ISBN 9786067190595
Note Bibliografie la sfârșit de capitol

37/T43; C.II.38420

    Teorii contemporane ale învăţării : autori de referință / Knud Illeris (coord.), Peter Jarvis, Robert Kegan,....- Bucureşti : Trei , 2014.
    423 p. : fig..- (Educație și formare).    
    Bibliografie la sfârșit de capitol
    Cuprins 7 Introducere la colecţia „Educaţie şi formare'' 10 Introducere 21 Capitolul 1. O înţelegere cuprinzătoare a învăţării umane KNUD ILLERIS 45 Capitolul 2. Cum înveţi să fii o persoană în societate: învăţând să fiu eu PETER JARVIS 68 Capitolul 3. Cum se transformă „forma"? O abordare a învăţării transformative din perspectiva constructivistă a dezvoltării umane ROBERT KEGAN 101 Capitolul 4. învăţarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a învăţării bazată pe teoria activităţii YRJO ENGESTROM 136 Capitolul 5. Pragmatismul: o teorie a învăţării pentru viitor BENTE ELKJAER 164 Capitolul 6. O privire de ansamblu asupra învăţării transformatoare JACK MEZIROW 192 Capitolul 7. Abordări multiple ale cunoaşterii HOWARD GARDNER 210 Capitolul8.învăţarea biografică în cadrul noului discurs despre învăţarea continuă PETER ALHEIT 234 Capitolul9.Ciclurile vieţii şi ciclurile învăţării JOHN HERON 265 Capitolul10.învăţarea continuă ca o tehnică a sinelui MARK TENNANT 286 Capitolul11.Cultură, minte şi educaţie JEROME BRUNER 306 Capitolul12.Experienţă, pedagogie şi practici sociale ROBIN USHER 334 Capitolul13.„Probleme normale de învăţare" ale tinerilor: în contextul convingerilor culturale implicite THOMAS ZIEHE 362 Capitolul14.Practica învăţării JEAN LAVE 379 Capitolul15.O teorie socială a învăţării ETIENNE WENGER 398 Capitolul16.Învăţarea tranziţională şi consilierea reflexivă pentru carieră: a învăţa pentru a te angaja DANNY WILDEMEERSCH ŞI VEERLE STROOBANTS.
    ISBN 9786067190595

    I Illeris, Knud
    II Jarvis, Peter
    III Kegan, Robert
    IV Mahu, Zinaida(traducător)

    1. Învăţare (teorii)
    2. Psihologia educaţiei
    3. Educaţie permanentă
    4. Educaţie (adulţi)

37.01
159.953.5


010 __ $a9786067190595
035 __ $a37/T43
035 __ $aC.II.38420
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aTeorii contemporane ale învăţării $eautori de referință $fKnud Illeris (coord.), Peter Jarvis, Robert Kegan,...
210 _# $aBucureşti $cTrei $d2014
215 __ $a423 p. $cfig.
225 _0 $aEducație și formare
299 __ $aTeorii contemporane ale învăţării : autori de referință
300 __ $aBibliografie la sfârșit de capitol
330 __ $aCuprins 7 Introducere la colecţia „Educaţie şi formare'' 10 Introducere 21 Capitolul 1. O înţelegere cuprinzătoare a învăţării umane KNUD ILLERIS 45 Capitolul 2. Cum înveţi să fii o persoană în societate: învăţând să fiu eu PETER JARVIS 68 Capitolul 3. Cum se transformă „forma"? O abordare a învăţării transformative din perspectiva constructivistă a dezvoltării umane ROBERT KEGAN 101 Capitolul 4. învăţarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a învăţării bazată pe teoria activităţii YRJO ENGESTROM 136 Capitolul 5. Pragmatismul: o teorie a învăţării pentru viitor BENTE ELKJAER 164 Capitolul 6. O privire de ansamblu asupra învăţării transformatoare JACK MEZIROW 192 Capitolul 7. Abordări multiple ale cunoaşterii HOWARD GARDNER 210 Capitolul8.învăţarea biografică în cadrul noului discurs despre învăţarea continuă PETER ALHEIT 234 Capitolul9.Ciclurile vieţii şi ciclurile învăţării JOHN HERON 265 Capitolul10.învăţarea continuă ca o tehnică a sinelui MARK TENNANT 286 Capitolul11.Cultură, minte şi educaţie JEROME BRUNER 306 Capitolul12.Experienţă, pedagogie şi practici sociale ROBIN USHER 334 Capitolul13.„Probleme normale de învăţare" ale tinerilor: în contextul convingerilor culturale implicite THOMAS ZIEHE 362 Capitolul14.Practica învăţării JEAN LAVE 379 Capitolul15.O teorie socială a învăţării ETIENNE WENGER 398 Capitolul16.Învăţarea tranziţională şi consilierea reflexivă pentru carieră: a învăţa pentru a te angaja DANNY WILDEMEERSCH ŞI VEERLE STROOBANTS
606 _0 $aÎnvăţare (teorii)
606 _0 $aPsihologia educaţiei
606 _0 $aEducaţie permanentă
606 _0 $aEducaţie (adulţi)
675 __ $a37.01
675 __ $a159.953.5
686 __ $a37
701 _0 $aIlleris, Knud
701 _0 $aJarvis, Peter
701 _0 $aKegan, Robert
702 _0 $4traducător $aMahu, Zinaida
975 _0 $a37.01
975 _0 $a159.953.5
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 524338 / 524338 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu