Editura | Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2014 |
Subiect | Învăţare (teorii) chat |
Psihologia educaţiei chat | |
Educaţie permanentă chat | |
Educaţie (adulţi) chat | |
ISBN | 9786067190595 |
Note | Bibliografie la sfârșit de capitol |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067190595 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/T43 |
C.II.38420 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Teorii contemporane ale învăţării |
Alte informaţii la titlu | autori de referință |
Prima menţ. de resp. | Knud Illeris (coord.), Peter Jarvis, Robert Kegan,... |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Trei |
Data publicării | 2014 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 423 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Titlu | |
Titlu | Teorii contemporane ale învăţării : autori de referință |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie la sfârșit de capitol |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins 7 Introducere la colecţia „Educaţie şi formare'' 10 Introducere 21 Capitolul 1. O înţelegere cuprinzătoare a învăţării umane KNUD ILLERIS 45 Capitolul 2. Cum înveţi să fii o persoană în societate: învăţând să fiu eu PETER JARVIS 68 Capitolul 3. Cum se transformă „forma"? O abordare a învăţării transformative din perspectiva constructivistă a dezvoltării umane ROBERT KEGAN 101 Capitolul 4. învăţarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a învăţării bazată pe teoria activităţii YRJO ENGESTROM 136 Capitolul 5. Pragmatismul: o teorie a învăţării pentru viitor BENTE ELKJAER 164 Capitolul 6. O privire de ansamblu asupra învăţării transformatoare JACK MEZIROW 192 Capitolul 7. Abordări multiple ale cunoaşterii HOWARD GARDNER 210 Capitolul8.învăţarea biografică în cadrul noului discurs despre învăţarea continuă PETER ALHEIT 234 Capitolul9.Ciclurile vieţii şi ciclurile învăţării JOHN HERON 265 Capitolul10.învăţarea continuă ca o tehnică a sinelui MARK TENNANT 286 Capitolul11.Cultură, minte şi educaţie JEROME BRUNER 306 Capitolul12.Experienţă, pedagogie şi practici sociale ROBIN USHER 334 Capitolul13.„Probleme normale de învăţare" ale tinerilor: în contextul convingerilor culturale implicite THOMAS ZIEHE 362 Capitolul14.Practica învăţării JEAN LAVE 379 Capitolul15.O teorie socială a învăţării ETIENNE WENGER 398 Capitolul16.Învăţarea tranziţională şi consilierea reflexivă pentru carieră: a învăţa pentru a te angaja DANNY WILDEMEERSCH ŞI VEERLE STROOBANTS |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Învăţare (teorii) |
Psihologia educaţiei | |
Educaţie permanentă | |
Educaţie (adulţi) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.01 |
159.953.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Illeris, Knud |
Jarvis, Peter | |
Kegan, Robert | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Mahu, Zinaida |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.01 |
159.953.5 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 524338 / 524338 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|