”Cum să le spun...” : metoda Process Communication

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2014
Subiect Psihologie chat
Psihologia comunicării chat
Personalitate (psihologie) chat
ISBN 9789737079510
Note Bibliogr. p.311-312

159.9/C62; C.II.42028

COLLIGNON, GERARD
    ”Cum să le spun...” : metoda Process Communication / Gerard Collignon ; traducere din franceză de Felicia și Ciprian Moga ; prefață de Taibi Kahler ; [editori: Silviu Dragomir, Vasile Dem. Zamfirescu].- Bucureşti : Trei , 2014.
    318 p. : il., tab..- (Psihologie practică).    
    Bibliogr. p.311-312
    Cuprins Mulţumiri9 Prefaţă11 Introducere15 Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication23 1.Tipurile de personalitate25 2.Structura personalităţii48 3.Energie şi motivaţie: nevoile psihologice67 4.Lungimile de undă89 5.Matricea de identificare112 6.Comunicarea ratată130 7.Scenariile174 8.Inventarul de personalitate187 Partea a Il-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)193 9.Process Com: un management pe măsură195 10.Process Com în serviciul vânzărilor238 11.Process Com... sau cum să le spui „te iubesc!"261 12.în clasă276 13.Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale295 Concluzii309 Bibliografie311.
    ISBN 9789737079510

    I Moga, Felicia(traducător)
    II Moga, Ciprian(traducător)
    III Kahler, Taibi(prefațator)
    IV Dragomir, Silviu(editor)
    V Zamfirescu, Vasile Dem.(editor)

    1. Psihologie
    2. Psihologia comunicării
    3. Personalitate (psihologie)

159.923.3:316.77

299 __ $a”Cum să le spun...” : metoda Process Communication
975 __ $a159.923.3
955 __ $a1
200 __ $a”Cum să le spun...” $bCarte tipărită $fGerard Collignon $gtraducere din franceză de Felicia și Ciprian Moga $gprefață de Taibi Kahler $g[editori: Silviu Dragomir, Vasile Dem. Zamfirescu] $emetoda Process Communication
700 __ $aCOLLIGNON, GERARD
702 __ $aMoga, Felicia $4traducător
702 __ $aMoga, Ciprian $4traducător
702 __ $aKahler, Taibi $4prefațator
702 __ $aDragomir, Silviu $4editor
702 __ $aZamfirescu, Vasile Dem. $4editor
010 __ $a9789737079510
035 __ $a159.9/C62
035 __ $aC.II.42028
675 __ $a159.923.3:316.77
686 __ $a1
606 __ $aPsihologie
606 __ $aPsihologia comunicării
606 __ $aPersonalitate (psihologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $cTrei $aBucureşti $d2014
215 __ $a318 p. $cil., tab.
225 __ $aPsihologie practică
300 __ $aBibliogr. p.311-312
330 __ $aCuprins Mulţumiri9 Prefaţă11 Introducere15 Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication23 1.Tipurile de personalitate25 2.Structura personalităţii48 3.Energie şi motivaţie: nevoile psihologice67 4.Lungimile de undă89 5.Matricea de identificare112 6.Comunicarea ratată130 7.Scenariile174 8.Inventarul de personalitate187 Partea a Il-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)193 9.Process Com: un management pe măsură195 10.Process Com în serviciul vânzărilor238 11.Process Com... sau cum să le spui „te iubesc!"261 12.în clasă276 13.Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale295 Concluzii309 Bibliografie311
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 606731 / 606731 F1 Împrumut Da 159.9
2. 573231 / 573231 F2 Împrumut Da 159.9
3. 573230 / 573230 A Împrumut Da 159.9
4. 573229 / 573229 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 4

Lăsați un comentariu