Comunicare și motivare în școală

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect Educaţie chat
Comunicare chat
ISBN 9786061608652
Note Bibliogr. p. 159-177

37/S20; C.II.39943

SANDU, CRISTINA
    Comunicare și motivare în școală.- București : Editura Universităţii din Bucureşti , 2017.
    177p. : graf..- (Științele educației).    
    Bibliogr. p. 159-177
    CUPRINS I. Comunicarea - delimitări conceptuale11 1.1.Definirea conceptului de comunicare 11 1.2.Tipuri de comunicare21 1.3.Modele ale procesului de comunicare24 1.4.Principii ale procesului de comunicare29 1.5.Strategii de comunicare31 1.6.Rezolvarea conflictelor - element esenţial în comunicarea eficientă38 II. Persuasiunea - abordare psihopedagogică45 II. 1. Evoluţia conceptului de persuasiune45 11.2.Principii şi teorii ale persuasiunii57 11.3.Caracteristici ale persoanei persuasive62 11.4.Persuasiune şi manipulare64 11.5.Modele ale persuasiunii71 11.6.Strategii de persuasiune76 11.7.Comunicarea persuasivă în mediul educaţional79 III. Motivaţia - implicaţii în plan educaţional93 111.1.Motivaţia - definire şi trăsături93 111.2.Teorii ale motivaţiei101 111.3.Tipuri de motivaţie111 111.4.Performanţa şcolară121 111.5.Motivele performanţei şcolare 127 111.6.Strategii motivaţionale132 IV. Comportament şi Personalitate - agenţi ai motivării în procesul didactic139 IV. 1. Personalitatea cadrului didactic 140 IV.2. Personalitatea elevului 147 Bibliografie 159.
    ISBN 9786061608652

    1. Educaţie
    2. Comunicare

37

010 __ $a9786061608652
035 __ $a37/S20
035 __ $aC.II.39943
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aComunicare și motivare în școală $bCarte tipărită
210 _# $aBucurești $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2017
215 __ $a177p. $cgraf.
225 _0 $aȘtiințele educației
299 __ $aComunicare și motivare în școală
300 __ $aBibliogr. p. 159-177
330 __ $aCUPRINS I. Comunicarea - delimitări conceptuale11 1.1.Definirea conceptului de comunicare 11 1.2.Tipuri de comunicare21 1.3.Modele ale procesului de comunicare24 1.4.Principii ale procesului de comunicare29 1.5.Strategii de comunicare31 1.6.Rezolvarea conflictelor - element esenţial în comunicarea eficientă38 II. Persuasiunea - abordare psihopedagogică45 II. 1. Evoluţia conceptului de persuasiune45 11.2.Principii şi teorii ale persuasiunii57 11.3.Caracteristici ale persoanei persuasive62 11.4.Persuasiune şi manipulare64 11.5.Modele ale persuasiunii71 11.6.Strategii de persuasiune76 11.7.Comunicarea persuasivă în mediul educaţional79 III. Motivaţia - implicaţii în plan educaţional93 111.1.Motivaţia - definire şi trăsături93 111.2.Teorii ale motivaţiei101 111.3.Tipuri de motivaţie111 111.4.Performanţa şcolară121 111.5.Motivele performanţei şcolare 127 111.6.Strategii motivaţionale132 IV. Comportament şi Personalitate - agenţi ai motivării în procesul didactic139 IV. 1. Personalitatea cadrului didactic 140 IV.2. Personalitatea elevului 147 Bibliografie 159
606 _0 $aEducaţie
606 _0 $aComunicare
675 __ $a37
686 __ $a37
700 _0 $aSANDU, CRISTINA
975 _0 $a37
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 544788 / 544788 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu