Comunicarea de criză : Tehnici şi strategii

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iaşi
An 2009
Subiect Comunicare (mijloace mass-media) chat
ISBN 9789734614370
Note Anexă. Glosar
Bibliogr. p.191-195

65/C72; C.III.11710

COMAN, CRISTINA
    Comunicarea de criză : Tehnici şi strategii.- Iaşi : Polirom , 2009.
    195p..- (CollegiumRelații publlice și publicitate).    
    Anexă. Glosar
    Bibliogr. p.191-195
    Cuprins Cuvânt înainte 9 1.Criza: definiţii, caracteristici, tipologii 13 Prfiaiţii 13 Caracteristicile crizelor 22 Tipologii32 ca Gabriela Lungu, Managing Partner al THE PRACTICE43 2.Etapele evoluţiei unei crize49 Modelele crizei în cinci etape 50 Modelele crizei în patru etape52 Modelele crizei în trei etape54 • cu Sorana Savu, Senior Partner al Premium Communication65 3.Comunicarea derisc69 Definiţii şi tipologii70 Connmicarea de risc : de la eroare la reuşite 73 2.1. Eşecurile în comunicarea de risc73 2.2 Un exemplu fericit: Perrier77 2.3. Intoxicaţiile alimentare78 Interviu cu Liliana Şerban, consultant independent85 Capitolul 4. Comunicarea cu presa in timpul crizei91 1_ Mass-media şi crizele91 1 Tehnicile de comunicare cu presa în situaţii de criză93 2.1.Comunicatul de presă100 2.2. Conferinţa de presă 101 2.3.Dosarul de presă105 2.4.Noile media105 3.Rolul specialiştilor în relaţii publice în comunicarea cu presa112 4.Reguli de relaţionare cu jurnaliştii 119 5.Modurile de raportare a presei la situaţiile de criză 123 5.1.Presa declanşează criza 123 5.2.Presa se implică în prezentarea crizei şi o menţine actuală timp îndelungat 127 Presa cooperează cu organizaţia în criză pentru a evita crearea de panică 130 5.4.Presa ignoră sau minimalizează criza 135 Interviu cu Adriana Săftoiu, director al Capital Promotion 138 Capitolul 5. Managementul crizei 143 1.Managementul problemelor 143 2.Teoria contingenţei 148 3.Managementul crizei: perspective generale 150 4.Planul de management al crizei 152 5.Comunicarea de criză 161 5.1.Activităţi înainte de declanşarea crizei 163 5.2.Comunicarea în timpul crizei171 5.3.Activităţi după terminarea crizei 175 Interviu cu Gabriel Pâslaru, director general al Perfect Ltd 177 Capitolul 6. Strategiile de comunicare181 1.Modelul lui W.L. Benoit 182 2.Modelul lui W.T. Coombs 190 3.Modelul lui R.H. Caillouet şi M.W. Allen 196 4.Modelul lui K.M. Hearit 200 5.Strategii de comunicare folosite în crizeledin România201 Interviu cu Silvia Bucur, director general al PRAIS Corporate 206 Capitolul 7. Imaginea, identitatea, reputaţia 209 1.Imaginea 209 1.1.Consideraţii generale 209 1.2.Imaginea corporativă 212 1.3.Construirea imaginii corporative215 2.Reputaţia 218 3.Identitatea 220 4.Concluzie 224 în loc de încheiere 227.
    ISBN 9789734614370

    1. Comunicare (mijloace mass-media)

659.4

010 __ $a9789734614370
035 __ $a65/C72
035 __ $aC.III.11710
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aComunicarea de criză $eTehnici şi strategii
210 _# $aIaşi $cPolirom $d2009
215 __ $a195p.
225 _0 $aCollegium
225 _0 $aRelații publlice și publicitate
299 __ $aComunicarea de criză : Tehnici şi strategii
300 __ $aAnexă. Glosar
300 __ $aBibliogr. p.191-195
330 __ $aCuprins Cuvânt înainte 9 1.Criza: definiţii, caracteristici, tipologii 13 Prfiaiţii 13 Caracteristicile crizelor 22 Tipologii32 ca Gabriela Lungu, Managing Partner al THE PRACTICE43 2.Etapele evoluţiei unei crize49 Modelele crizei în cinci etape 50 Modelele crizei în patru etape52 Modelele crizei în trei etape54 • cu Sorana Savu, Senior Partner al Premium Communication65 3.Comunicarea derisc69 Definiţii şi tipologii70 Connmicarea de risc : de la eroare la reuşite 73 2.1. Eşecurile în comunicarea de risc73 2.2 Un exemplu fericit: Perrier77 2.3. Intoxicaţiile alimentare78 Interviu cu Liliana Şerban, consultant independent85 Capitolul 4. Comunicarea cu presa in timpul crizei91 1_ Mass-media şi crizele91 1 Tehnicile de comunicare cu presa în situaţii de criză93 2.1.Comunicatul de presă100 2.2. Conferinţa de presă 101 2.3.Dosarul de presă105 2.4.Noile media105 3.Rolul specialiştilor în relaţii publice în comunicarea cu presa112 4.Reguli de relaţionare cu jurnaliştii 119 5.Modurile de raportare a presei la situaţiile de criză 123 5.1.Presa declanşează criza 123 5.2.Presa se implică în prezentarea crizei şi o menţine actuală timp îndelungat 127 Presa cooperează cu organizaţia în criză pentru a evita crearea de panică 130 5.4.Presa ignoră sau minimalizează criza 135 Interviu cu Adriana Săftoiu, director al Capital Promotion 138 Capitolul 5. Managementul crizei 143 1.Managementul problemelor 143 2.Teoria contingenţei 148 3.Managementul crizei: perspective generale 150 4.Planul de management al crizei 152 5.Comunicarea de criză 161 5.1.Activităţi înainte de declanşarea crizei 163 5.2.Comunicarea în timpul crizei171 5.3.Activităţi după terminarea crizei 175 Interviu cu Gabriel Pâslaru, director general al Perfect Ltd 177 Capitolul 6. Strategiile de comunicare181 1.Modelul lui W.L. Benoit 182 2.Modelul lui W.T. Coombs 190 3.Modelul lui R.H. Caillouet şi M.W. Allen 196 4.Modelul lui K.M. Hearit 200 5.Strategii de comunicare folosite în crizeledin România201 Interviu cu Silvia Bucur, director general al PRAIS Corporate 206 Capitolul 7. Imaginea, identitatea, reputaţia 209 1.Imaginea 209 1.1.Consideraţii generale 209 1.2.Imaginea corporativă 212 1.3.Construirea imaginii corporative215 2.Reputaţia 218 3.Identitatea 220 4.Concluzie 224 în loc de încheiere 227
606 _0 $aComunicare (mijloace mass-media)
675 __ $a659.4
686 __ $a65
700 _0 $aCOMAN, CRISTINA
975 _0 $a659.4
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 527476 / 527476 A Împrumut Da 65
2. 527475 / 527475 L Împrumut la sala de lectură Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu