Autor | SILVERTON, KATE chat |
Editura | Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2023 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Părinte - Copil (psihologie) chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Parenting chat | |
Psihoterapie chat | |
ISBN | 9786064019677 |
Note | Bibliogr. p. 319-328 |
Titlu | |
Titlu | Copii obraznici? Aşa ceva nu există! : ghidul revoluţionar pentru creşterea şi educarea copiilor de la 0 la 5 ani |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copii obraznici? Aşa ceva nu există! |
Alte informaţii la titlu | ghidul revoluţionar pentru creşterea şi educarea copiilor de la 0 la 5 ani |
Prima menţ. de resp. | Kate Silverton |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Camelia Munteanu şi Iulia-Ruxandra Dodu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | SILVERTON, KATE |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Munteanu, Camelia |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Dodu, Iulia-Ruxandra |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064019677 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/S55 |
C.II.43835 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Părinte - Copil (psihologie) | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Parenting | |
Psihoterapie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Trei |
Data publicării | 2023 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 334 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 319-328 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Introducere. De ce am scris această carte15 Partea I Să ne înţelegem copilul - modelul şopârliţei, babuinului şi bufniţei celei înţelepte Capitolul 1. Şopârliţa, babuinul şi bufniţa cea înţeleaptă25 Capitolul 2. Ceea ce se petrece în creier nu rămâne în creier54 Partea a Il-a Parentingul - metoda şopârliţei, babuinului şi bufniţei celei înţelepte Capitolul 3. Cum gestionăm şi stopăm accesele de furie67 Capitolul 4. Reglajul emoţional şi tehnica „SRA“96 Capitolul 5. Plânsul ca formă de comunicare119 Capitolul 6. Stres, sărituri şi bâţâială în paşi de salsa133 Capitolul 7. Moş Crăciun şi Codul Roşu146 Capitolul 8. Contracte, limite şi consecinţe161 Capitolul 9. De ce etichetările sunt „rele“182 Capitolul 10. Umplerea rezervorului emoţional şi Ora exclusivă192 Capitolul 11. De ce să spunem mereu „da“ când vine vorba despre joacă212 Capitolul 12. Fraţii - cum să stopezi gâlcevile232 Capitolul 13. Schimbări importante în viaţă, îngrijirea copilului şi începerea grădiniţei264 Capitolul 14. Din cana goală nu ai ce să torni296 Bibliografie319 Resurse326 Mulţumiri329 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 598469 / 598469 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 598468 / 598468 | A | Împrumut | Nu | 159.9 | |
3. | 598467 / 598467 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|