Autor | FARCA, SPERANŢA chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2018 |
Subiect | Psihologia copilului |
Psihanaliza copilului chat | |
Relaţie interpersonală chat | |
Mamă (psihologie) chat | |
Comunicare interpersonală chat | |
Parenting chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Părinţi (psihologie) chat | |
Copil (educaţie în familie) chat | |
ISBN | 9789735061531 |
Note | Bibliogr. p.269-271 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735061531 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/F21 |
C.II.40187 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Independența copilului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Spaima de separare |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 271 p. |
Serii | |
Titlul seriei | H parenting |
Titlu | |
Titlu | Independența copilului : Spaima de separare |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.269-271 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Psihanaliza copilului | |
Relaţie interpersonală | |
Mamă (psihologie) | |
Comunicare interpersonală | |
Parenting | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Părinţi (psihologie) | |
Copil (educaţie în familie) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.1 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FARCA, SPERANŢA |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.018.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 550029 / 550029 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 550028 / 550028 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|