Autor | NEUFELD, GORDON chat |
Editura | Multi Media Est Publishing chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2017 |
Subiect | Psihologie chat |
Părinţi (psihologie) chat | |
Copil - Părinte (psihologie) chat | |
Psihologia copilului chat | |
ISBN | 9786069434208 |
Note | Glosar |
Note |
Titlu | |
Titlu | Cum să ne păstrăm copiii aproape : de ce părinţii trebuie să fie mai importanţi decât prietenii |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum să ne păstrăm copiii aproape |
Alte informaţii la titlu | de ce părinţii trebuie să fie mai importanţi decât prietenii |
capitole noi despre creşterea copiilor în lumea digitală | |
Prima menţ. de resp. | dr. Gordon Neufeld şi Gabor Mate |
Urm. menţ. de responsabilitate | [traducere de Ralu Contiu] |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | NEUFELD, GORDON |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Mate, Gabor |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Contiu, Ralu |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786069434208 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/N53 |
C.II.45325 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
173.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Părinţi (psihologie) | |
Copil - Părinte (psihologie) | |
Psihologia copilului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Multi Media Est Publishing |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 347 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Totul despre mame |
Cărțile părinților | |
Notă generală | |
Textul notei | Glosar |
Note | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Nota către cititor 7 Partea întâi Fenomenul orientării spre egali 1.De ce părinţii sunt mai importanţi ca niciodată15 2.Relaţii de ataşament pervertite, instincte corupte28 3.De ce ne-am dezbinat45 Partea a doua Sabotaţi: orientarea spre egali subliniază parentingul 4.Puterea de a fi părinţi ne scapă printre degete63 5.De la remediu la obstacol: când ataşamentul lucrează 76 împotriva noastră 6.Contravoinţa: de ce devin copiii neascultători92 7.Extincţia culturii105 Partea a treia Blocaţi în imaturitate. Cum opreşte orientarea spre egali dezvoltarea normală 8.Evitarea sentimentelor115 9.Blocaţi în imaturitate129 10.Agresivitatea148 11.Naşterea agresorilor şi a victimelor161 12.O turnură sexuală178 13.Elevi dificili190 Partea a patra Cum să ne păstrăm copiii aproape (sau cum să-i recuperăm) 14.Colectarea copiilor203 15.Păstraţi legăturile care dau putere221 16.Disciplina care nu îndepărtează239 Partea a cincea Prevenirea orientării spre egali 17.Nu curtaţi competiţia263 18.Re-creaţi satul de ataşament283 Partea a şasea Post-scriptum pentru era digitală (cum să vă păstraţi copiii aproape în epoca internetului, a telefoanelor mobile şi a jocurilor video] 19.Revoluţia digitală scăpată de sub control297 20. O problemă de sincronizare313 Glosar329 Note339 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 606821 / 606821 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 606730 / 606730 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 | |
3. | 596711 / 596711 | A | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|