Cum întâmpinăm copilul ca părinţi, bunici, medici şi educatori : Gânduri psihanalitice despre educaţia timpurie

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare Bucureşti
An 2009
Subiect Psihologia copilului
Psihologia educaţiei chat
Psihologia familiei chat
Psihanaliza copilului chat
Comunicare interpersonală chat
Familie (factor educativ) chat
Morală familială; vezi şi Viaţă de familie (etnografie) chat
Educaţie familială chat
ISBN 9789737073389
Note Bibliogr. p.427-429

159.9/F21; C.II.36907

FARCA, SPERANŢA
    Cum întâmpinăm copilul ca părinţi, bunici, medici şi educatori : Gânduri psihanalitice despre educaţia timpurie.- Bucureşti : Trei , 2009.
    429p..    
    Bibliogr. p.427-429
    Venirea pe lume a copilului - context familial, medical, social
    Idei despre educaţie
    Industrialism în educaţie
    Caracteristici ale relaţiei părinte-copil
    Iubirea
    Furia şi agresivitatea
    Câteva practici nocive în educaţie
    Nevoia copilului de relaţii proprii
    Grădiniţa
    Şcoala
    Apropriei şi delimitări între psihanaliză şi educaţie
    Părinţii - un factor important al psihanalizei copilului
    Situaţii traumatice
    Strigăte de ajutor ale copilului
    Abordarea situaţiilor speciale.
    ISBN 9789737073389

    I Dragomir Silviu(ediţie)
    II Zamfirescu Vasile Dem.(ediţie)

    1. Psihologia copilului
    2. Psihologia educaţiei
    3. Psihologia familiei
    4. Psihanaliza copilului
    5. Comunicare interpersonală
    6. Familie (factor educativ)
    7. Morală familială; vezi şi Viaţă de familie (etnografie)
    8. Educaţie familială

159.922.7
159.964.2


010 __ $a9789737073389
035 __ $a 159.9/F21
035 __ $a C.II.36907
101 __ $arum
200 __ $aCum întâmpinăm copilul ca părinţi, bunici, medici şi educatori $eGânduri psihanalitice despre educaţia timpurie
210 __ $aBucureşti $cTrei $d2009
215 __ $a429p.
299 __ $aCum întâmpinăm copilul ca părinţi, bunici, medici şi educatori : Gânduri psihanalitice despre educaţia timpurie
300 __ $aBibliogr. p.427-429
330 __ $aVenirea pe lume a copilului - context familial, medical, social
330 __ $aIdei despre educaţie
330 __ $aIndustrialism în educaţie
330 __ $aCaracteristici ale relaţiei părinte-copil
330 __ $aIubirea
330 __ $aFuria şi agresivitatea
330 __ $aCâteva practici nocive în educaţie
330 __ $aNevoia copilului de relaţii proprii
330 __ $aGrădiniţa
330 __ $aŞcoala
330 __ $aApropriei şi delimitări între psihanaliză şi educaţie
330 __ $aPărinţii - un factor important al psihanalizei copilului
330 __ $aSituaţii traumatice
330 __ $aStrigăte de ajutor ale copilului
330 __ $aAbordarea situaţiilor speciale
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aPsihologia educaţiei
606 __ $aPsihologia familiei
606 __ $aPsihanaliza copilului
606 __ $aComunicare interpersonală
606 __ $aFamilie (factor educativ)
606 __ $aMorală familială; vezi şi Viaţă de familie (etnografie)
606 __ $aEducaţie familială
675 __ $a159.922.7
675 __ $a159.964.2
686 __ $a159.9/F21
700 __ $aFARCA, SPERANŢA
702 __ $4ediţie $aDragomir Silviu
702 __ $4ediţie $aZamfirescu Vasile Dem.
920 __ $a115428
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 504095 / 504095 F2 Împrumut Da 159.9
2. 504094 / 504094 F1 Împrumut Da 159.9
3. 502236 / 502236 A Împrumut Nu 159.9
4. 502235 / 502235 L Împrumut Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
L Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu