Cum învățăm : de ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată

Autor chat
Editura Litera chat
Loc publicare Bucureşti
An 2024
Subiect Psihologie chat
Învăţare (psihologie) chat
Atenţie (psihologie) chat
ISBN 9786303192970
Note Bibliogr. p. 367-424
Note

159.9/D27; C.II.44844

DEHAENE, STANISLAS
    Cum învățăm : de ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată / Stanislas Dehaene ; traducere din limba engleză de Darius Stănescu.- Bucureşti : Litera , 2024.
    432+[16] p. : fig., fotogr., graf..- (IQ230).    
    Bibliogr. p. 367-424
    Note
    Cuprins Partea Întâi CE ESTE ÎNVĂŢAREA?33 Şapte definiţii ale învăţării37 De ce învaţă mai bine creierul nostru decât maşinile din ziua de azi65 *«iTi A DOUA: C-* 's .'AŢĂ CREIERUL NOSTRU93 Hbu 3:nvizibila zestre de cunoştinţe a bebeluşilor97 Zm*out -Naşterea creierului117 Gamfci . 5:Contribuţia cunoştinţelor dobândite135 Qutc u 6:Reciclează-ţi creierul181 PARTEA A TREIA: CEI PATRU PILONI Al ÎNVĂŢĂRII213 Capitolul 7:Atenţia217 Capitolul 8:Implicarea activă253 Capitolul 9:FeedbacKul de eroare279 Capitolul 10:Consolidarea307 CONCLUZIE: RECONCILIEREA EDUCAŢIEI CU NEUROŞTIINŢA 327 Mulţumiri339 Note343 Bibliografie367 Credite foto425 Credite interior429.
    ISBN 9786303192970

    I Stănescu, Darius(traducător)

    1. Psihologie
    2. Învăţare (psihologie)
    3. Atenţie (psihologie)

159.953.5:159.952

299 __ $aCum învățăm : de ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată
975 __ $a159.953.5
955 __ $a1
200 __ $aCum învățăm $ede ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată $fStanislas Dehaene $gtraducere din limba engleză de Darius Stănescu $bCarte tipărită
700 __ $aDEHAENE, STANISLAS
702 __ $aStănescu, Darius $4traducător
010 __ $a9786303192970
035 __ $a159.9/D27
035 __ $aC.II.44844
675 __ $a159.953.5:159.952
686 __ $a1
606 __ $aPsihologie
606 __ $aÎnvăţare (psihologie)
606 __ $aAtenţie (psihologie)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cLitera $d2024
215 __ $a432+[16] p. $cfig., fotogr., graf.
225 __ $aIQ230
300 __ $aBibliogr. p. 367-424
300 __ $aNote
330 __ $aCuprins Partea Întâi CE ESTE ÎNVĂŢAREA?33 Şapte definiţii ale învăţării37 De ce învaţă mai bine creierul nostru decât maşinile din ziua de azi65 *«iTi A DOUA: C-* 's .'AŢĂ CREIERUL NOSTRU93 Hbu 3:nvizibila zestre de cunoştinţe a bebeluşilor97 Zm*out -Naşterea creierului117 Gamfci . 5:Contribuţia cunoştinţelor dobândite135 Qutc u 6:Reciclează-ţi creierul181 PARTEA A TREIA: CEI PATRU PILONI Al ÎNVĂŢĂRII213 Capitolul 7:Atenţia217 Capitolul 8:Implicarea activă253 Capitolul 9:FeedbacKul de eroare279 Capitolul 10:Consolidarea307 CONCLUZIE: RECONCILIEREA EDUCAŢIEI CU NEUROŞTIINŢA 327 Mulţumiri339 Note343 Bibliografie367 Credite foto425 Credite interior429
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 603544 / 603544 A Împrumut Da 159.9
2. 603543 / 603543 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu