Autor | DEHAENE, STANISLAS chat |
Editura | Litera chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2024 |
Subiect | Psihologie chat |
Învăţare (psihologie) chat | |
Atenţie (psihologie) chat | |
ISBN | 9786303192970 |
Note | Bibliogr. p. 367-424 |
Note |
Titlu | |
Titlu | Cum învățăm : de ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.953.5 |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum învățăm |
Alte informaţii la titlu | de ce este creierul uman mai performant decât orice computer...deocamdată |
Prima menţ. de resp. | Stanislas Dehaene |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Darius Stănescu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | DEHAENE, STANISLAS |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Stănescu, Darius |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786303192970 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/D27 |
C.II.44844 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.953.5:159.952 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Învăţare (psihologie) | |
Atenţie (psihologie) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Litera |
Data publicării | 2024 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 432+[16] p. |
Alte detalii fizice | fig., fotogr., graf. |
Serii | |
Titlul seriei | IQ230 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 367-424 |
Note | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Partea Întâi CE ESTE ÎNVĂŢAREA?33 Şapte definiţii ale învăţării37 De ce învaţă mai bine creierul nostru decât maşinile din ziua de azi65 *«iTi A DOUA: C-* 's .'AŢĂ CREIERUL NOSTRU93 Hbu 3:nvizibila zestre de cunoştinţe a bebeluşilor97 Zm*out -Naşterea creierului117 Gamfci . 5:Contribuţia cunoştinţelor dobândite135 Qutc u 6:Reciclează-ţi creierul181 PARTEA A TREIA: CEI PATRU PILONI Al ÎNVĂŢĂRII213 Capitolul 7:Atenţia217 Capitolul 8:Implicarea activă253 Capitolul 9:FeedbacKul de eroare279 Capitolul 10:Consolidarea307 CONCLUZIE: RECONCILIEREA EDUCAŢIEI CU NEUROŞTIINŢA 327 Mulţumiri339 Note343 Bibliografie367 Credite foto425 Credite interior429 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 603544 / 603544 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 603543 / 603543 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|