Autor | CUMMINGS, RHODA chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Învăţare (psihologie) chat | |
Copii cu dificultăţi de învăţare chat | |
Psihopedagogie chat | |
ISBN | 9786060484592 |
Note | Conține bibliografie p. 127-129 |
Index |
Titlu | |
Titlu | Ghid de supraviețuire pentru copiii cu diferențe de învățare |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghid de supraviețuire pentru copiii cu diferențe de învățare |
Prima menţ. de resp. | Rhoda Cummings |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducător: Ioana Fotescu |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | CUMMINGS, RHODA |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Fotescu, Ioana |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060484592 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/C94 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.76 |
37.015.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Învăţare (psihologie) | |
Copii cu dificultăţi de învăţare | |
Psihopedagogie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 136 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Notă generală | |
Textul notei | Conține bibliografie p. 127-129 |
Index | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Introducere1 Bine ai deschis această carte!2 Cum te poate ajuta acest ghid2 Cum să foloseşti această carte3 Caracteristicile cărţii4 Scrie-mi5 Cele şase mari chinuri ale copiilor cu diferenţe de învăţare6 Capitolul 1 • Ce sunt diferenţele de învăţare?7 Ce înseamnă diferenţele de învăţare pentru diverşi copii... 8 Ce nu sunt diferenţele de învăţare10 De ce prezintă unii copii diferenţe de învăţare?11 Cum află adulţii că un copil are diferenţe de învăţare?.. 12 Listă de control - Află mai multe despre tine14 Capitolul 2 • Şapte tipuri de diferenţe de învăţare16 1.Probleme cu citirea16 2.Probleme cu scrierea17 3.Probleme cu matematica19 4.Probleme cu a înţelege ceea ce vezi20 5.Probleme cu a înţelege ceea ce auzi22 6.Probleme cu înţelegerea limbajului23 7.Probleme cu abilităţile nonverbale25 Diferenţele de învăţare şi alte probleme26 Listă de control - Află mai multe despre tipul tău de diferenţe de învăţare28 Capitolul 3 • De ce le este greu copiilor cu diferenţe de învăţare să înveţe?30 Vederea şi auzul30 Cum ajunge informaţia la creier31 Primirea informaţiilor - intrarea31 Desluşirea semnalelor - integrarea32 Utilizarea lucrurilor învăţate - ieşirea33 Cere ajutor34 Chestionar - Creierul tău şi diferenţele de învăţare .... 35 Capitolul 4 • învăţarea asistată de tehnologie38 Ce este învăţarea asistată de tehnologie?38 Tipuri de tehnologie de ajutor în învăţare39 Chestionar -învăţarea asistată de tehnologie: ţine minte ce te ajută 44 Capitolul 5 • Zece moduri în care să te înţelegi mai bine cu ceilalţi la şcoală46 1.Discută atunci când lucrurile devin dificile47 2.Ţine capul sus!48 3.Devino un expert49 4.Participă la activităţi şcolare49 5.Fă-ţi prieteni50 6.Ajută50 7.Nu intra în bucluc51 8.învaţă cum să te relaxezi şi să te calmezi52 9.Nu folosi diferenţele de învăţare drept scuză!52 10.învaţă mai multe despre diferenţele de învăţare... 53 Sfaturi pentru interacţiunile în pauze şi la locul dejoacă .. 54 Sfaturi pentru sala de mese55 Cum te vei înţelege cu alţii?57 Sfaturi pentru clasele V-VIII58 Sfaturi pentru liceu60 Listă de control - Ce vei face pentru a te înţelege mai bine cu ceilalţi?62 Regula socială #1: Ai grijă ce spui63 Regula socială #2: Aşteaptă-ţi rândul ca să vorbeşti65 Regula socială #3: Fii atent la limbajul nonverbal 66 Regula socială #4: Recunoaşte că ai greşit68 Regula socială #5: Fii un prieten bun70 Chestionar - Cunoşti regulile sociale?72 Tachinare versus bullying75 Patru tipuri de bullying75 Motive pentru care unii copii practică bullyingul77 Cum să faci faţă bullyingului77 Listă de control - Cum vei face faţă bullyingului?80 De ce au copiii cu diferenţe de învăţare aceste emoţii?81 Şase moduri prin care te poţi ajuta să te simţi mai bine84 întrebări la care să te gândeşti - Cum faci faţă emoţiilor tale88 Spune-le părinţilor că ai nevoie să te relaxezi91 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 591734 / 591734 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 591733 / 591733 | C | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 591732 / 591732 | C | Împrumut | Nu | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|