Autor | VERDICK, ELIZABETH chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Autism (psihologie) chat | |
Psihopedagogie chat | |
ISBN | 9786060484547 |
Note | Bibliografie p. 242 |
Index |
Titlu | |
Titlu | Ghid de supraviețuire pentru copiii cu tulburări de spectru autist (și pentru părinții lor) |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghid de supraviețuire pentru copiii cu tulburări de spectru autist (și pentru părinții lor) |
Prima menţ. de resp. | Elizabeth Verdick & Elizabeth Reeve |
Urm. menţ. de responsabilitate | ilustrator: Nick Kobyluch |
traducător: Elisabeta Ivan | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | VERDICK, ELIZABETH |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Reeve, Elizabeth |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Kobyluch, Nick |
Cod de legătură | ilustrator |
Autor secundar | Ivan, Elisabeta |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060484547 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/V46 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.963.37-053.2 |
159.922.76 | |
37.015.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Autism (psihologie) | |
Psihopedagogie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 241 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 242 |
Index | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Introducere pentru copii1 Introducere pentru adulţi5 Introducere pentru copii1 Introducere pentru adulţi5 Partea I. O privire asupra tulburărilor de spectru autist Capitolul 1Ce este TSA? 10 Capitolul 2 Simptome ale TSA 15 Capitolul 3 TSA şi simţurile 25 Capitolul 4 Personalităţi marcante cu TSA31 Capitolul 5„Marile"întrebări 38 Capitolul 6Gândeşte-te la asta, vorbeşte despre asta43 Capitolul 7Echipa ta de ajutoare48 Partea a II-a Acasă, la şcoală, în comunitate Capitolu Probleme de familie 54 Capitolul 9 Distrează-te!68 O bună comunicare: limbajul corpului si ascultarea activă78 Capitolul 11 O bună comunicare: a face conversaţie94 Capitolul 12 Kitul tău de abilităţi sociale pentru supravieţuire 108 Capitolul 13 Cum îţi faci şi îţi păstrezi prietenii Capitolul 14 Succesul şcolar 137 Capitolul 15 Să vorbim despre tehnologie151 Parted a III-a Noţiuni de bază despre corp şi creier Cum să controlezi emoţiile greu de controlat160 Capitolul 17 „Mişcări stereotipe"171 Capitolul 18 E timpul să mergi la toaletă176 Capitolul 19 învaţă să te relaxezi 185 Capitolul 20 Există tratament pentru TSA?190 Capitolul 21 Mişcă-ţi corpul 197 Capitolul 22 Hrăneşte-ţi corpul-08 Capitolul 23 Menţine-ţi corpul sănătos (prin igienă) 215 Capitolul 24 Dormi... 224 Doi tipi vor să-ţi spună ceva 230 Înainte să pleci232 Unde să cauţi mai multe informaţii 233 Cum să-i împărtăşeşti diagnosticul copilului tău (pentru părinţi)235 Surse pentru date şi citate237 Index238 Despre autoare242 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 591737 / 591737 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 591736 / 591736 | C | Împrumut | Nu | 159.9 | |
3. | 591735 / 591735 | C | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
C | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|