Autor | BARBERA, MARY LYNCH chat |
Editura | For You chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | Psihologia copilului chat |
Autism (psihologie) chat | |
Psihopedagogie chat | |
ISBN | 9786066394932 |
Note | Bibliografie p. 329-330 |
Glosar |
Titlu | |
Titlu | Ghidul TAA pentru părinţii copiilor cu autism : metoda Turn Autism Around pentru semnele timpurii de autism |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghidul TAA pentru părinţii copiilor cu autism |
Alte informaţii la titlu | metoda Turn Autism Around pentru semnele timpurii de autism |
Prima menţ. de resp. | dr. Mary Lynch Barbera |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Cătălina Cristea |
[prefaţă de dr. Temple Grandin] | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | BARBERA, MARY LYNCH |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Cristea, Cătălina |
Cod de legătură | traducător |
Autor secundar | Grandin, Temple |
Cod de legătură | prefaţator |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786066394932 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/B29 |
C.II.44483 | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.963.37-053.2 |
159.922.76 | |
37.015.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologia copilului |
Autism (psihologie) | |
Psihopedagogie | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | For You |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 336 p. |
Alte detalii fizice | il., tab., fig. |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 329-330 |
Glosar | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Cuvinte de apreciere pentru cartea Ghidul TAA pentru părinţii copiilor cu autism5 Prefaţă, de dr. Temple Grandin15 Capitolul 1 Semnele timpurii de autism sunt o urgenţă. Deci, de ce aşteptăm?19 Capitolul 2 Este autism, ADHD sau „doar“ o întârziere în vorbire? 44 Capitolul 3 Siguranţa copilulului acasă, la şcoală şi în comunitate64 Capitolul 4 0 evaluare uşoară pentru a determina punctul de plecare77 Capitolul 5 Strânge materiale şi elaborează un plan101 Capitolul 6 Opreşte crizele de furie şi începe procesul de învăţare118 Capitolul 7 Dezvoltarea abilităţilor sociale şi de joacă146 Capitolul 8 Învaţă-l să vorbească şi să urmeze instrucţiuni170 Capitolul 9 Vorbind, dar nu conversaţional: strategii pentru dezvoltarea vocabularului193 Capitolul 10 Cum rezolvăm problemele cu hrănirea221 Capitolul 11 Gata cu joaca: cum rezolvăm problemele legate de somn246 Capitolul 12 Scapă de scutece268 Capitolul 13 Desensibilizarea vizitelor la medic, dentist şi frizerie290 Capitolul 14 Fii cel mai bun profesor şi susţinător pe viaţă pentru copilul tău307 Glosar323 Bibliografie329 Mulţumiri331 Despre autoare333 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 602194 / 602194 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
2. | 593145 / 593145 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
3. | 593144 / 593144 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
4. | 593143 / 593143 | A | Împrumut | Da | 159.9 | |
5. | 593142 / 593142 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 3 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|