| Titlu | |
| Titlu | Şcoala viitorului sau viitorul şcolii? : perspective asupra educaţiei postpandemice |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 37.06 |
| 37.014 | |
| 37.015.3 | |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Şcoala viitorului sau viitorul şcolii? |
| Alte informaţii la titlu | perspective asupra educaţiei postpandemice |
| Prima menţ. de resp. | Emil Păun (coord.), Simona Sava, Cătălina Ulrich Hygum, ... |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
| Autor alternativ | Păun, Emil |
| Sava, Simona | |
| Ulrich Hygum, Cătălina | |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9789734689347 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 37/S38 |
| C.III.13002 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 37.06 |
| 37.014 | |
| 37.015.3 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Învățământ |
| Educaţie | |
| Pandemie | |
| Aspecte sociale | |
| Psihopedagogie | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Iași |
| Data publicării | 2022 |
| Editura | Polirom |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 239 p. |
| Alte detalii fizice | fig. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Collegium. Ştiinţele educaţiei |
| Notă generală | |
| Textul notei | Bibliogr. la sfârșit de capitol |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprins Prezentarea autorilor7 Cuvânt-înainte11 Dialog introductiv. Interogaţii, reflecţii, răspunsuri15 Capitolul 1. Viitorul şcolii sau şcoala viitorului? (Emil Păun)43 Capitolul 2. Şcoala deschisă faţă de comunitate: învăţare şi dezvoltare organizaţională (Simona Sava)67 Capitolul 3. Reîntoarcerea la comunitate: solidaritate şi educaţie pentru cetăţenie (Cătălina Ulrich Hygum)101 Capitolul 4. Perioada postpandemică în educaţie - între continuitatea şi discontinuitatea proceselor de learning, unlearning şi relearning (învăţare, „dez-învăţare” şi „re-învăţare”) {Romiţă Iucu)121 Capitolul 5. Educaţia online: noua normalitate? Despre pedagogia postpandemie în ţara educaţională a „nativilor digitali” {Anca Nedelcu) 139 Capitolul 6. Inovaţie şi evaluare la momentul crizei educaţionale (Monica Elena Mincu)159 Capitolul 7. Către o implicare mai activă a studenţilor în propriile procese de învăţare. Rolul evaluării (Georgeta Ion)175 Capitolul 8. O lectură a conceptului de cunoaştere educaţională din perspectiva dezvoltării durabile (Elena Ungureanu)191 Capitolul 9. Educaţia postpandemică: câteva reflecţii filosofice (Alis Oancea) 217 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 585006 / 585006 | A | Împrumut | Da | 37 | |
| 2. | 585005 / 585005 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|