Autor | FLORES ROBAINA, NOELIA chat |
Editura | Litera chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2022 |
Subiect | Dezvoltare personală chat |
Rețea socială (Internet) chat | |
Psihologie socială chat | |
ISBN | 9786063392368 |
Note | Bibliogr. p. 137-139 |
Titlu | |
Titlu | Cyberpsihologia : cum gândim, simțim și acționăm în era digitală |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922 |
004.738.5 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cyberpsihologia |
Alte informaţii la titlu | cum gândim, simțim și acționăm în era digitală |
Prima menţ. de resp. | Noelia Flores Robaina |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba spaniolă de Diana Cosma |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FLORES ROBAINA, NOELIA |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Cosma, Diana |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786063392368 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/F68 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922 |
004.738.5:316.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Dezvoltare personală |
Rețea socială (Internet) | |
Psihologie socială | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Litera |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 139 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Descoperă Psihologia |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 137-139 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cuprins Introducere1 Cyberpsihologia ca nouă disciplină emergentă17 Ce vom învăţa din această carte?19 Domenii ale cyberpsihologiei21 Educaţia în era digitală: ucenici şi maeştri 4.021 Cum învăţăm în era digitală: tipuri de învăţare24 „Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi“: pericolul procrastinării în educaţia digitală28 „Când de multe te apuci, pe toate le încurci“: mitul multitasking-uZwi în educaţia digitală29 Când jocul digital este mai mult decât o distracţie: gamificare şi învăţare33 Relaţiile interpersonale în spaţiul cibernetic35 „Nu există avere mai mare decât un prieten bun“: legăturile de prietenie în era digitală37 Ne purtăm diferit în interacţiunile virtuale?38 Câte relaţii semnificative putem avea în spaţiul cibernetic?45 Interferează tehnologiile digitale cu relaţiile noastre personale „faţă în faţă“?49 Love is in the Net: dragoste şi intimitate în era digitală51 Care sunt beneficiile şi riscurile când găsim dragostea în spaţiul cibernetic?55 Sexting: când ecranul înlocuieşte pielea60 Activităţile din timpul liber şi divertismentul virtual64 Reţelele sociale ca spaţii virtuale de divertisment66 Alte forme de divertisment în reţea: jocurile video şi platformele de transmisie în direct76 Sănătatea şi calitatea vieţii în era digitală85 Revoluţia sănătăţii mobile88 Ne pot ajuta aplicaţiile mHealth să ne îmbunătăţim sănătatea?91 Folosirea sănătoasă şi terapeutică a jocurilor video94 Cyberhondria: când căutarea online de informaţii despre sănătate devine obsesie100 Faţa întunecată a cyberpsihologiei105 Folosirea problematică a tehnologiilor digitale106 Factori de risc şi de protecţie111 Ce consecinţe are această problemă?117 Folosirea inadecvată a tehnologiilor digitale119 „Divide şi cucereşte“: a fi troll în era digitală121 De ce se comportă oamenii nociv în mediile virtuale?124 Decalog pentru promovarea unei vieţi digitale sănătoase131 Epilog135 Bibliografie |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 603497 / 603497 | IC | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
IC | Împrumut | 1 |
|