Destin moștenit : depășirea tiparelor împovărătoare din familie și eliberarea potențialului propriu

Autor chat
Editura Trei chat
Loc publicare București
An 2024
Subiect Psihologie chat
Psihologia copilului chat
Dezvoltarea personalității chat
Relaţie familială chat
ISBN 9786064021793
Note Bibliogr. p. 331-335

159.9/L87; C.II.44764

LUCK, SABINE
    Destin moștenit : depășirea tiparelor împovărătoare din familie și eliberarea potențialului propriu / Sabine Luck ; cuvânt-înainte de Oskar Holzberg ; traducere din limba germană de Roxana-Olimpia Florescu ; controlul științific: Timea Muller, fondatoarea proiectului Generation-Code România.- București : Trei , 2024.
    335 p. : il., fig., tab..- (Psihologie practică).    
    Bibliogr. p. 331-335
    Cuprins J jvint-înainte (Oskar Holzberg)13 Introducere19 Ce este de fapt un destin moştenit?23 £ re ii tar sau dobândit?24 '-pactul traumei asupra ataşamentului şi relaţiilor25 Încrederea primară este baza pentru iubirea de sine26 Cum s-a născut ideea acestei cărţi27 I e acoperirea Codului Generaţional30 liteva sfaturi pentru lucrul cu această carte35 Capitolul 1: Pregăteşte-te pentru călătoria către strămoşii tăi39 Cine suntem noi fără suferinţa strămoşilor noştri?39 Exerciţiul 1: Un mesaj din trecut42 Respectă soarta strămoşilor tăi45 i.rjnci când strămoşii nu mai trăiesc47 Stabilizarea50 Exerciţiul 2: 0 grădină ideală pentru arborele tău genealogic50 Exerciţiul 3: Cufărul cu resurse55 Părinţii ideali56 Exerciţiul 4: Părinţi ideali şi circumstanţe ideale, adecvate nevoilor58 Grija de sine (self-care)60 Exerciţiul 5: Antrenament pentru grija de sine60 Ritualuri ale grijii de sine62 Exerciţiul 6: Trei minute de linişte63 Exerciţiul 7; „Trufe" de grijă de sine63 Exerciţiul 8: Acceptă-ţi emoţiile şi lasă-le să treacă64 Exerciţiul 9: Duşul grijii de sine65 Exerciţiul 10: Mâinile vindecătoare şi puterea respiraţiei66 Tratamentul traumei trebuie să cadă în sarcina specialiştilor68 Lea şi moştenirea soldaţilor69 Cum poţi recunoaşte dacă este vorba despre o traumă?72 Instrumente de autoajutorare în gestionarea traumei şi emoţiilor intense75 Trusa ta pentru situaţii de urgenţă75 Exerciţiul 11: îmbrăţişarea fluturelui75 Exerciţiul 12: Cinematograful interior76 Exerciţiul 13: Scutură-te de surescitarea din corp77 Exerciţiul 14: Zumzăie şi cântă78 Exerciţiul 15: Metoda mingii senzoriale79 Exerciţiul 16: Cele cinci locuri de siguranţă ale tale80 Exerciţiul 17: Părăseşte încăperea întunecată82 Exerciţiul 18: Locul vindecării interioare83 Exerciţiul 19: Râzi fără motiv84 Exerciţiul 20: Tehnica seifului85 Capitolul 2: Legăturile invizibile87 Diferite explicaţii pentru transmiterea transgeneraţională87 Trei generaţii într-un singur corp92 Salvarea părinţilor93 Cele cinci căi prin care copilul oferă vindecare94 6 Ciici ie •-.r.decare nr. 1: A fi copilul interior (ne)îngrijit al mamei ^ - al tatălui95 Lina şi idealul mamei perfecte96 Cafi ie ^.ndecare nr. 2: Autoparentificarea cu scopul menajării d: rtuhii părintesc98 laica de vindecare nr. 3: Când devii părinte pentru părinţii tăi100 ie vindecare nr. 4: A fi model de urmat pentru părinţii tăi10! ZJUC a vindecare nr. 5: Gardianul răului — introiectul introiectat103 VLr=cna familiei105 Scunde de familie - repararea ruşinii106 A inoe mai departe abuzul107 - ;~jgerea capacităţii de iubire a mamei şi a copilului108 : i închidem răni vechi şi să rupem tăcerea110 tnporanţa oilor negre şi a membrilor excluşi sau dispăruţi din sistemul familial111 Exerciţiul 21: Cine sunt oile negre din familia ta?111 .Figurile sacrosante" din sistemul de familie112 Exerciţiul 22: Există în familia ta persoane „sacrosante" sau idealizate?113 Si le oferim celor dispăruţi sau marginalizaţi un loc în sistemul familiei114 Dacă tu însuţi eşti un copil adoptat115 Exerciţiul 23: Să umplem golurile din câmpul ancestral115 Să eliberăm din colivia de aur oamenii născuţi cu stea în frunte116 Daniel şi norocul117 Exerciţiul 24: Oameni născuţi cu stea în frunte — există şi în familia ta?120 Capitolul 3: Călătoria ta către strămoşi122 Tu în ce punct al vieţii te afli?124 7 Exerciţiul 25: Reglează „sistemul de navigare"125 Decizia Margaretei126 Timo vrea să aibă noroc în dragoste129 Harta istoriei ancestrale: genograma132 Interpretează numerele, datele şi faptele strămoşilor135 Inima înţeleaptă şi eroul tău interior: ghid pentru călătorie136 Exerciţiul 26: Instrumentul puternic şi magic al eroului interior 138 Ghidul de călătorie — privire de ansamblu140 Exerciţiul 27: Creează un ghid de călătorie pentru ţara strămoşilor 140 Exerciţiul 28: Chestionarul transgeneraţional de familie142 Arborele genealogic şi „condiţiile de mediu"146 Exerciţiul 29: Inelele anuale ale arborelui tău genealogic146 Vizita lui Marion la bunicul149 Exerciţiul 30: Să privim împreună albumele cu fotografii152 Galeria strămoşilor153 Mijlocul tău de transport — maşina emoţională a timpului155 Serul vindecător156 Exerciţiul 31: Rădăcini puternice159 „Ţie să-ţi fie mai bine decât ne-a fost nouă"160 Exerciţiul 32: Dorinţele de bine ale strămoşilor160 Pe tărâmul emoţiilor interzise162 Exerciţiul 33: Să recunoaştem şi să înţelegem emoţiileinterzise164 Exerciţiul 34: Să acceptăm copiii neiubiţi din subsol165 Arie restricţionată: zonele interzise din ţara strămoşilortăi166 Ellen şi cheia refuzată166 Exerciţiul 35: înlăturarea unui tabu168 Scrisori şi jurnale vechi, mărturii ale unor vremuri trecute171 Prima scrisoare din Africa a bunicii172 8 .1 «ru. • l. : *: 2 s 2 de informaţii pentru cercetarea strămoşilor173 Ii II'h rrc'-inei strămoşilor tăi173 ;at poartă crucea"175 I£JCTOZ^ 36: Bagajul strămoşilor tăi176 ■kţaţu fi şi o comoară preţioasă178 Cencjtx. 4: Pactul de loialitate al copilului181 teodnoca fiicei faţă de mamă182 LKU aracilor'83 .Ir37: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiicei 184 Picant ie :ialitate al lui Margarete cu mama ei186 Pacamt c; oialitate al Franziskăi cu mama ei188 ISKT.perarea trăsăturilor de personalitate sacrificate pentru mamă 194 ”«u. a rolul celei de-a treia persoane196 „ -i_rrarea fiicei faţă de tată198 Exerciţiul 38: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiicei ca tatăl ei199 împietrită201 La j_:tatea fiului faţă de tată205 Exerciţiul 39: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiului ca tatăl său206 *~cr    ISBN 9786064021793

    I Holzberg, Oskar(prefațator)
    II Florescu, Roxana-Olimpia(traducător)
    III Muller, Timea(coordonator științific)

    1. Psihologie
    2. Psihologia copilului
    3. Dezvoltarea personalității
    4. Relaţie familială

159.922.72

299 __ $aDestin moștenit : depășirea tiparelor împovărătoare din familie și eliberarea potențialului propriu
975 __ $a159.922.72
955 __ $a1
200 __ $aDestin moștenit $edepășirea tiparelor împovărătoare din familie și eliberarea potențialului propriu $fSabine Luck $gcuvânt-înainte de Oskar Holzberg $gtraducere din limba germană de Roxana-Olimpia Florescu $gcontrolul științific: Timea Muller, fondatoarea proiectului Generation-Code România $bCarte tipărită
700 __ $aLUCK, SABINE
702 __ $aHolzberg, Oskar $4prefațator
702 __ $aFlorescu, Roxana-Olimpia $4traducător
702 __ $aMuller, Timea $4coordonator științific
010 __ $a9786064021793
035 __ $a159.9/L87
035 __ $aC.II.44764
675 __ $a159.922.72
686 __ $a1
606 __ $aPsihologie
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aDezvoltarea personalității
606 __ $aRelaţie familială
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cTrei $d2024
215 __ $a335 p. $cil., fig., tab.
225 __ $aPsihologie practică
300 __ $aBibliogr. p. 331-335
330 __ $aCuprins J jvint-înainte (Oskar Holzberg)13 Introducere19 Ce este de fapt un destin moştenit?23 £ re ii tar sau dobândit?24 '-pactul traumei asupra ataşamentului şi relaţiilor25 Încrederea primară este baza pentru iubirea de sine26 Cum s-a născut ideea acestei cărţi27 I e acoperirea Codului Generaţional30 liteva sfaturi pentru lucrul cu această carte35 Capitolul 1: Pregăteşte-te pentru călătoria către strămoşii tăi39 Cine suntem noi fără suferinţa strămoşilor noştri?39 Exerciţiul 1: Un mesaj din trecut42 Respectă soarta strămoşilor tăi45 i.rjnci când strămoşii nu mai trăiesc47 Stabilizarea50 Exerciţiul 2: 0 grădină ideală pentru arborele tău genealogic50 Exerciţiul 3: Cufărul cu resurse55 Părinţii ideali56 Exerciţiul 4: Părinţi ideali şi circumstanţe ideale, adecvate nevoilor58 Grija de sine (self-care)60 Exerciţiul 5: Antrenament pentru grija de sine60 Ritualuri ale grijii de sine62 Exerciţiul 6: Trei minute de linişte63 Exerciţiul 7; „Trufe" de grijă de sine63 Exerciţiul 8: Acceptă-ţi emoţiile şi lasă-le să treacă64 Exerciţiul 9: Duşul grijii de sine65 Exerciţiul 10: Mâinile vindecătoare şi puterea respiraţiei66 Tratamentul traumei trebuie să cadă în sarcina specialiştilor68 Lea şi moştenirea soldaţilor69 Cum poţi recunoaşte dacă este vorba despre o traumă?72 Instrumente de autoajutorare în gestionarea traumei şi emoţiilor intense75 Trusa ta pentru situaţii de urgenţă75 Exerciţiul 11: îmbrăţişarea fluturelui75 Exerciţiul 12: Cinematograful interior76 Exerciţiul 13: Scutură-te de surescitarea din corp77 Exerciţiul 14: Zumzăie şi cântă78 Exerciţiul 15: Metoda mingii senzoriale79 Exerciţiul 16: Cele cinci locuri de siguranţă ale tale80 Exerciţiul 17: Părăseşte încăperea întunecată82 Exerciţiul 18: Locul vindecării interioare83 Exerciţiul 19: Râzi fără motiv84 Exerciţiul 20: Tehnica seifului85 Capitolul 2: Legăturile invizibile87 Diferite explicaţii pentru transmiterea transgeneraţională87 Trei generaţii într-un singur corp92 Salvarea părinţilor93 Cele cinci căi prin care copilul oferă vindecare94 6 Ciici ie •-.r.decare nr. 1: A fi copilul interior (ne)îngrijit al mamei ^ - al tatălui95 Lina şi idealul mamei perfecte96 Cafi ie ^.ndecare nr. 2: Autoparentificarea cu scopul menajării d: rtuhii părintesc98 laica de vindecare nr. 3: Când devii părinte pentru părinţii tăi100 ie vindecare nr. 4: A fi model de urmat pentru părinţii tăi10! ZJUC a vindecare nr. 5: Gardianul răului — introiectul introiectat103 VLr=cna familiei105 Scunde de familie - repararea ruşinii106 A inoe mai departe abuzul107 - ;~jgerea capacităţii de iubire a mamei şi a copilului108 : i închidem răni vechi şi să rupem tăcerea110 tnporanţa oilor negre şi a membrilor excluşi sau dispăruţi din sistemul familial111 Exerciţiul 21: Cine sunt oile negre din familia ta?111 .Figurile sacrosante" din sistemul de familie112 Exerciţiul 22: Există în familia ta persoane „sacrosante" sau idealizate?113 Si le oferim celor dispăruţi sau marginalizaţi un loc în sistemul familiei114 Dacă tu însuţi eşti un copil adoptat115 Exerciţiul 23: Să umplem golurile din câmpul ancestral115 Să eliberăm din colivia de aur oamenii născuţi cu stea în frunte116 Daniel şi norocul117 Exerciţiul 24: Oameni născuţi cu stea în frunte — există şi în familia ta?120 Capitolul 3: Călătoria ta către strămoşi122 Tu în ce punct al vieţii te afli?124 7 Exerciţiul 25: Reglează „sistemul de navigare"125 Decizia Margaretei126 Timo vrea să aibă noroc în dragoste129 Harta istoriei ancestrale: genograma132 Interpretează numerele, datele şi faptele strămoşilor135 Inima înţeleaptă şi eroul tău interior: ghid pentru călătorie136 Exerciţiul 26: Instrumentul puternic şi magic al eroului interior 138 Ghidul de călătorie — privire de ansamblu140 Exerciţiul 27: Creează un ghid de călătorie pentru ţara strămoşilor 140 Exerciţiul 28: Chestionarul transgeneraţional de familie142 Arborele genealogic şi „condiţiile de mediu"146 Exerciţiul 29: Inelele anuale ale arborelui tău genealogic146 Vizita lui Marion la bunicul149 Exerciţiul 30: Să privim împreună albumele cu fotografii152 Galeria strămoşilor153 Mijlocul tău de transport — maşina emoţională a timpului155 Serul vindecător156 Exerciţiul 31: Rădăcini puternice159 „Ţie să-ţi fie mai bine decât ne-a fost nouă"160 Exerciţiul 32: Dorinţele de bine ale strămoşilor160 Pe tărâmul emoţiilor interzise162 Exerciţiul 33: Să recunoaştem şi să înţelegem emoţiileinterzise164 Exerciţiul 34: Să acceptăm copiii neiubiţi din subsol165 Arie restricţionată: zonele interzise din ţara strămoşilortăi166 Ellen şi cheia refuzată166 Exerciţiul 35: înlăturarea unui tabu168 Scrisori şi jurnale vechi, mărturii ale unor vremuri trecute171 Prima scrisoare din Africa a bunicii172 8 .1 «ru. • l. : *: 2 s 2 de informaţii pentru cercetarea strămoşilor173 Ii II'h rrc'-inei strămoşilor tăi173 ;at poartă crucea"175 I£JCTOZ^ 36: Bagajul strămoşilor tăi176 ■kţaţu fi şi o comoară preţioasă178 Cencjtx. 4: Pactul de loialitate al copilului181 teodnoca fiicei faţă de mamă182 LKU aracilor'83 .Ir37: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiicei 184 Picant ie :ialitate al lui Margarete cu mama ei186 Pacamt c; oialitate al Franziskăi cu mama ei188 ISKT.perarea trăsăturilor de personalitate sacrificate pentru mamă 194 ”«u. a rolul celei de-a treia persoane196 „ -i_rrarea fiicei faţă de tată198 Exerciţiul 38: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiicei ca tatăl ei199 împietrită201 La j_:tatea fiului faţă de tată205 Exerciţiul 39: Cum să descifrăm pactul de loialitate al fiului ca tatăl său206 *~cr
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 602378 / 602378 F1 Împrumut Nu 159.9
2. 602377 / 602377 A Împrumut Da 159.9
3. 602376 / 602376 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 2

Lăsați un comentariu