Didactica disciplinelor psihopedagogice

Autor chat
Editura Sitech chat
Loc publicare Craiova
An 2015
Subiect Didactică şcolară (organizare şcolară) chat
Psihologie chat
Psihopedagogie chat
Psihologie pedagogică; vezi Psihopedagogie chat
Predare (metodică - învăţământ) chat
ISBN 9786061145324
Note Bibliogr. p. 202-207

37/F88; C.II.38403

FRĂSINEANU, ECATERINA SARAH
    Didactica disciplinelor psihopedagogice.- Craiova : Sitech , 2015.
    208 p. : fig., tab..    
    Bibliogr. p. 202-207
    ARGUMENT 7 TEMA I. INTRODUCERE ÎN DIDACTICĂ: DIDACTICA GENERALĂ Şl MDACTICA DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE. PRINCIPIILE DIDACTICE ASTĂZI11 1.1. Pedagogie şi didactică11 1.2. Reinterpretări ale principiilor didactice17 TEMA 2. CURRICULUMUL EDUCAŢIONAL Şl CURRICULUMUL DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE23 2.1.Accepţiuni în înţelegerea curriculumului educaţional şi şcolar 23 2.2.Obiectivarea curriculumului educaţional25 2.3.Curriculumul disciplinelor psihopedagogice în învăţământul preuniversitar29 TEMA 3. FINALITĂŢILE CURRICULUMULUI. SELECŢIA Şl SPECIFICAREA LOR. FORMAREA COMPETENŢELOR39 3.1.Diversitatea finalităţilor curriculare39 3.2.Orientarea spre competenţă45 TEMA 4. CONŢINUTURILE CURRICULARE. MODALITĂŢI MODERNE DE ORGANIZARE A CONŢINUTURILOR. PRINCIPALELE CONŢINUTURI ALE DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE54 4.1.Cum sunt organizate conţinuturile curriculare54 4.2.Conţinuturi tematice în învăţarea disciplinelor psihopedagogice58 TEMA 5. REALIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII 5.1.Conexiuni în sfera instruirii 5.2.Comunicarea didactică TEMA 6. STRATEGIILE DIDACTICE93 6.1.Repertoriul strategic93 6.2.Alegerea strategiilor de către profesor95 TEMA 7. METODELE Şl MIJLOACELE DIDACTICE100 7.1.Opţiuni la nivelul metodelor de predare-învăţare100 7.2.Cerinţe în utilizarea mijloacelor didactice109 TEMA 8. MODURI Şl FORME DE ORGANIZARE DIDACTICĂ LECŢIA-FORMĂ PRINCIPALĂ112 8.1.Moduri sau forme de activitate didactică?112 8.2.Lecţia: etape şi variante116 TEMA 9. EVALUAREA DIDACTICĂ121 9.1.înţelegerea rolului evaluării în învăţământ121 9.2.Cum se realizează evaluarea?139 TEMA 10. PROIECTAREA DIDACTICĂ. APLICAŢII166 10.1.Logica proiectării activităţilor didactice166 10.2.Modele alternative în structurarea proiectărilor172 TEMA 11. ÎN CĂUTAREA STILULUI DIDACTIC196 11.1.Constituirea stilurilor didactice196 11.2.(Auto) Analiza stilurilor de predare-învăţare-evaluare197 BIBLIOGRAFIE GENERALĂ:202.
    ISBN 9786061145324

    1. Didactică şcolară (organizare şcolară)
    2. Psihologie
    3. Psihopedagogie
    4. Psihologie pedagogică; vezi Psihopedagogie
    5. Predare (metodică - învăţământ)

371.3:159.9
371.3:37.015


010 __ $a9786061145324
035 __ $a37/F88
035 __ $aC.II.38403
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aDidactica disciplinelor psihopedagogice
210 _# $aCraiova $cSitech $d2015
215 __ $a208 p. $cfig., tab.
299 __ $aDidactica disciplinelor psihopedagogice
300 __ $aBibliogr. p. 202-207
330 __ $aARGUMENT 7 TEMA I. INTRODUCERE ÎN DIDACTICĂ: DIDACTICA GENERALĂ Şl MDACTICA DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE. PRINCIPIILE DIDACTICE ASTĂZI11 1.1. Pedagogie şi didactică11 1.2. Reinterpretări ale principiilor didactice17 TEMA 2. CURRICULUMUL EDUCAŢIONAL Şl CURRICULUMUL DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE23 2.1.Accepţiuni în înţelegerea curriculumului educaţional şi şcolar 23 2.2.Obiectivarea curriculumului educaţional25 2.3.Curriculumul disciplinelor psihopedagogice în învăţământul preuniversitar29 TEMA 3. FINALITĂŢILE CURRICULUMULUI. SELECŢIA Şl SPECIFICAREA LOR. FORMAREA COMPETENŢELOR39 3.1.Diversitatea finalităţilor curriculare39 3.2.Orientarea spre competenţă45 TEMA 4. CONŢINUTURILE CURRICULARE. MODALITĂŢI MODERNE DE ORGANIZARE A CONŢINUTURILOR. PRINCIPALELE CONŢINUTURI ALE DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE54 4.1.Cum sunt organizate conţinuturile curriculare54 4.2.Conţinuturi tematice în învăţarea disciplinelor psihopedagogice58 TEMA 5. REALIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII 5.1.Conexiuni în sfera instruirii 5.2.Comunicarea didactică TEMA 6. STRATEGIILE DIDACTICE93 6.1.Repertoriul strategic93 6.2.Alegerea strategiilor de către profesor95 TEMA 7. METODELE Şl MIJLOACELE DIDACTICE100 7.1.Opţiuni la nivelul metodelor de predare-învăţare100 7.2.Cerinţe în utilizarea mijloacelor didactice109 TEMA 8. MODURI Şl FORME DE ORGANIZARE DIDACTICĂ LECŢIA-FORMĂ PRINCIPALĂ112 8.1.Moduri sau forme de activitate didactică?112 8.2.Lecţia: etape şi variante116 TEMA 9. EVALUAREA DIDACTICĂ121 9.1.înţelegerea rolului evaluării în învăţământ121 9.2.Cum se realizează evaluarea?139 TEMA 10. PROIECTAREA DIDACTICĂ. APLICAŢII166 10.1.Logica proiectării activităţilor didactice166 10.2.Modele alternative în structurarea proiectărilor172 TEMA 11. ÎN CĂUTAREA STILULUI DIDACTIC196 11.1.Constituirea stilurilor didactice196 11.2.(Auto) Analiza stilurilor de predare-învăţare-evaluare197 BIBLIOGRAFIE GENERALĂ:202
606 _0 $aDidactică şcolară (organizare şcolară)
606 _0 $aPsihologie
606 _0 $aPsihopedagogie
606 _0 $aPsihologie pedagogică; vezi Psihopedagogie
606 _0 $aPredare (metodică - învăţământ)
675 __ $a371.3:159.9
675 __ $a371.3:37.015
686 __ $a37
700 _0 $aFRĂSINEANU, ECATERINA SARAH
975 _0 $a371.3 $a:159.9
975 _0 $a371.3 $a:37.015
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 523805 / 523805 A Împrumut Da 37
2. 523804 / 523804 A Împrumut Da 37
3. 523803 / 523803 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu