Autor | FRĂSINEANU, ECATERINA SARAH chat |
Editura | Sitech chat |
Loc publicare | Craiova |
An | 2015 |
Subiect | Didactică şcolară (organizare şcolară) chat |
Psihologie chat | |
Psihopedagogie chat | |
Psihologie pedagogică; vezi Psihopedagogie chat | |
Predare (metodică - învăţământ) chat | |
ISBN | 9786061145324 |
Note | Bibliogr. p. 202-207 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061145324 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/F88 |
C.II.38403 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Didactica disciplinelor psihopedagogice |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Craiova |
Editura | Sitech |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 208 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Titlu | |
Titlu | Didactica disciplinelor psihopedagogice |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p. 202-207 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | ARGUMENT 7 TEMA I. INTRODUCERE ÎN DIDACTICĂ: DIDACTICA GENERALĂ Şl MDACTICA DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE. PRINCIPIILE DIDACTICE ASTĂZI11 1.1. Pedagogie şi didactică11 1.2. Reinterpretări ale principiilor didactice17 TEMA 2. CURRICULUMUL EDUCAŢIONAL Şl CURRICULUMUL DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE23 2.1.Accepţiuni în înţelegerea curriculumului educaţional şi şcolar 23 2.2.Obiectivarea curriculumului educaţional25 2.3.Curriculumul disciplinelor psihopedagogice în învăţământul preuniversitar29 TEMA 3. FINALITĂŢILE CURRICULUMULUI. SELECŢIA Şl SPECIFICAREA LOR. FORMAREA COMPETENŢELOR39 3.1.Diversitatea finalităţilor curriculare39 3.2.Orientarea spre competenţă45 TEMA 4. CONŢINUTURILE CURRICULARE. MODALITĂŢI MODERNE DE ORGANIZARE A CONŢINUTURILOR. PRINCIPALELE CONŢINUTURI ALE DISCIPLINELOR PSIHOPEDAGOGICE54 4.1.Cum sunt organizate conţinuturile curriculare54 4.2.Conţinuturi tematice în învăţarea disciplinelor psihopedagogice58 TEMA 5. REALIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII 5.1.Conexiuni în sfera instruirii 5.2.Comunicarea didactică TEMA 6. STRATEGIILE DIDACTICE93 6.1.Repertoriul strategic93 6.2.Alegerea strategiilor de către profesor95 TEMA 7. METODELE Şl MIJLOACELE DIDACTICE100 7.1.Opţiuni la nivelul metodelor de predare-învăţare100 7.2.Cerinţe în utilizarea mijloacelor didactice109 TEMA 8. MODURI Şl FORME DE ORGANIZARE DIDACTICĂ LECŢIA-FORMĂ PRINCIPALĂ112 8.1.Moduri sau forme de activitate didactică?112 8.2.Lecţia: etape şi variante116 TEMA 9. EVALUAREA DIDACTICĂ121 9.1.înţelegerea rolului evaluării în învăţământ121 9.2.Cum se realizează evaluarea?139 TEMA 10. PROIECTAREA DIDACTICĂ. APLICAŢII166 10.1.Logica proiectării activităţilor didactice166 10.2.Modele alternative în structurarea proiectărilor172 TEMA 11. ÎN CĂUTAREA STILULUI DIDACTIC196 11.1.Constituirea stilurilor didactice196 11.2.(Auto) Analiza stilurilor de predare-învăţare-evaluare197 BIBLIOGRAFIE GENERALĂ:202 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Didactică şcolară (organizare şcolară) |
Psihologie | |
Psihopedagogie | |
Psihologie pedagogică; vezi Psihopedagogie | |
Predare (metodică - învăţământ) | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:159.9 |
371.3:37.015 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | FRĂSINEANU, ECATERINA SARAH |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:159.9 | |
371.3 | |
:37.015 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 523805 / 523805 | A | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 523804 / 523804 | A | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 523803 / 523803 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|