Autor | GHERGUŢ, ALOIS chat |
Editura | Polirom |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2019 |
Subiect | Educație chat |
Psihologia copilului chat | |
Psihopedagogie chat | |
Persoană cu handicap mintal (educaţie) chat | |
Deficienţă mentală (psihopedagogie) chat | |
ISBN | 9789734677245 |
Note | Bibliogr. p.339-343 |
Titlu | |
Titlu | Educația incluzivă : ghid metodologic |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 376.1 |
(036) | |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | C.III.468 |
37/G44 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educația incluzivă |
Alte informaţii la titlu | ghid metodologic |
Prima menţ. de resp. | Alois Gherguț, Luciana Frumos |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lista cadrelor didactice care au colaborat la elaborareade proiecte didactice ..............7 Cuvânt-înainte............................................................................................9 Capitolul 1. Integrare, incluziune şi educaţia pentru cerinţele speciale ....................... 11 Capitolul 2. Incluziune şcolară, pedagogia diversităţii şi educaţie diferenţiată ..............21 Capitolul 3. Aspecte metodologice în proiectarea unui curriculum diferenţiat din perspectiva educaţiei incluzive ..............................................................29 3.1.Premise teoretice .............................................................................29 3.2.Repere pentru proiectarea activităţii didactice...........................................36 3.3.Structură-model pentru realizarea proiectelor de activitate didactică................37 3.4.Obiectivele educaţionale din perspectiva educaţieiincluzive..........................42 3.5.Elemente de metodologie didactică - particularităţi specifice activităţii diferenţiate ........................................................................45 3.6.Strategii didactice ............................................................................46 3.7.Evaluarea - componentă a activităţii diferenţiate .......................................54 Capitolul 4. Co-teaching sau predarea în parteneriat .............................................57 Capitolul 5. Modele de proiecte didactice..........................................................65 Bibliografie ...................................:........................................................339 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | GHERGUŢ, ALOIS |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Frumos, Luciana |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734677245 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 376.1(036) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Educație |
Psihologia copilului | |
Psihopedagogie | |
Persoană cu handicap mintal (educaţie) | |
Deficienţă mentală (psihopedagogie) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2019 |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 343 p. |
Alte detalii fizice | il., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Profesorul de succes |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliogr. p.339-343 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 553564 / 553564 | F2 | Împrumut | Da | 37 | |
2. | 553563 / 553563 | A | Împrumut | Da | 37 | |
3. | 553562 / 553562 | A | Împrumut | Da | 37 | |
4. | 553561 / 553561 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
A | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|