Educația incluzivă : ghid metodologic

Autor chat
Editura Polirom
Loc publicare Iaşi
An 2019
Subiect Educație chat
Psihologia copilului chat
Psihopedagogie chat
Persoană cu handicap mintal (educaţie) chat
Deficienţă mentală (psihopedagogie) chat
ISBN 9789734677245
Note Bibliogr. p.339-343

C.III.468; 37/G44

GHERGUŢ, ALOIS
    Educația incluzivă : ghid metodologic / Alois Gherguț, Luciana Frumos.- Iaşi : Polirom , 2019.
    343 p. : il., tab..- (Profesorul de succes).    
    Lista cadrelor didactice care au colaborat la elaborareade proiecte didactice ..............7 Cuvânt-înainte............................................................................................9 Capitolul 1. Integrare, incluziune şi educaţia pentru cerinţele speciale ....................... 11 Capitolul 2. Incluziune şcolară, pedagogia diversităţii şi educaţie diferenţiată ..............21 Capitolul 3. Aspecte metodologice în proiectarea unui curriculum diferenţiat din perspectiva educaţiei incluzive ..............................................................29 3.1.Premise teoretice .............................................................................29 3.2.Repere pentru proiectarea activităţii didactice...........................................36 3.3.Structură-model pentru realizarea proiectelor de activitate didactică................37 3.4.Obiectivele educaţionale din perspectiva educaţieiincluzive..........................42 3.5.Elemente de metodologie didactică - particularităţi specifice activităţii diferenţiate ........................................................................45 3.6.Strategii didactice ............................................................................46 3.7.Evaluarea - componentă a activităţii diferenţiate .......................................54 Capitolul 4. Co-teaching sau predarea în parteneriat .............................................57 Capitolul 5. Modele de proiecte didactice..........................................................65 Bibliografie ...................................:........................................................339
    Bibliogr. p.339-343.
    ISBN 9789734677245

    I Frumos, Luciana

    1. Educație
    2. Psihologia copilului
    3. Psihopedagogie
    4. Persoană cu handicap mintal (educaţie)
    5. Deficienţă mentală (psihopedagogie)

376.1(036)

299 __ $aEducația incluzivă : ghid metodologic
975 __ $a376.1 $a(036)
035 __ $aC.III.468
035 __ $a37/G44
200 __ $aEducația incluzivă $eghid metodologic $fAlois Gherguț, Luciana Frumos $bCarte tipărită
330 __ $aLista cadrelor didactice care au colaborat la elaborareade proiecte didactice ..............7 Cuvânt-înainte............................................................................................9 Capitolul 1. Integrare, incluziune şi educaţia pentru cerinţele speciale ....................... 11 Capitolul 2. Incluziune şcolară, pedagogia diversităţii şi educaţie diferenţiată ..............21 Capitolul 3. Aspecte metodologice în proiectarea unui curriculum diferenţiat din perspectiva educaţiei incluzive ..............................................................29 3.1.Premise teoretice .............................................................................29 3.2.Repere pentru proiectarea activităţii didactice...........................................36 3.3.Structură-model pentru realizarea proiectelor de activitate didactică................37 3.4.Obiectivele educaţionale din perspectiva educaţieiincluzive..........................42 3.5.Elemente de metodologie didactică - particularităţi specifice activităţii diferenţiate ........................................................................45 3.6.Strategii didactice ............................................................................46 3.7.Evaluarea - componentă a activităţii diferenţiate .......................................54 Capitolul 4. Co-teaching sau predarea în parteneriat .............................................57 Capitolul 5. Modele de proiecte didactice..........................................................65 Bibliografie ...................................:........................................................339
700 __ $aGHERGUŢ, ALOIS
701 __ $aFrumos, Luciana
010 __ $a9789734677245
675 __ $a376.1(036)
686 __ $a37
606 __ $aEducație
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aPsihopedagogie
606 __ $aPersoană cu handicap mintal (educaţie)
606 __ $aDeficienţă mentală (psihopedagogie)
101 __ $arum
102 __ $aRO
210 __ $d2019 $aIaşi $cPolirom
215 __ $a343 p. $cil., tab.
225 __ $aProfesorul de succes
300 __ $aBibliogr. p.339-343
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 553564 / 553564 F2 Împrumut Da 37
2. 553563 / 553563 A Împrumut Da 37
3. 553562 / 553562 A Împrumut Da 37
4. 553561 / 553561 L Împrumut la sala de lectură Da 37
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
F2 Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 4

Lăsați un comentariu