| Titlu | |
| Titlu | Educație și putere Vol. 1 : sau despre educația pe care încă nu o avem |
| Indici CZU | |
| Indice de bază CZU | 316 |
| (498) | |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | C.III.536 |
| 37/V79 | |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Educație și putere |
| Prima menţ. de resp. | Lazăr Vlăsceanu |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Numele părţii | sau despre educația pe care încă nu o avem |
| Numărul părţii | Vol. 1 |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Prefaţă..................................................7 Introducere sau despre contextul educaţiei..................................11 Partea I Inputuri ale educaţiei Capitolul 1. Proiectul de educaţie şi proiectul de ţară sau despre depăşirea modului în care, prinsă în „capcana venitului mediu”, România se află de peste o jumătate de secol într-o stare de relativă stagnare economică şi de scădere continuă a calităţii educaţiei ca urmare a investiţiilor publice reduse în educaţie şi în creşterea cunoaşterii...............................21 Capitolul 2. Capital uman al naţiunii sau despre scăderea alarmantă a stocului social de cunoaştere şi calificări în România actuală..................................53 Capitolul 3. Digitizare şi digitalizare în educaţie sau despre ivirea la orizont a celei de-a doua mari transformări din istoria educaţiei.........................................59 Partea a Il-a Tranziţii spre realizarea educaţiei Capitolul 4. De la inegalităţi de şanse la egalitate de oportunităţi, acces şi participare în educaţie sau despre acea creştere a inegalităţilor şi nedreptăţilor sociale care duce la impunerea necesităţii de a transforma educaţia din privilegiu al unora în oportunitate pentru toţi................................. Capitolul 5. Profesorii de care avem nevoie sau despre decăderea şi creşterea unei profesii......................87 Partea a IlI-a Outputuri şi căutări Capitolul 6. Ocupaţii, calificări, angajabilitate sau despre căutarea viitorului individual într-o lume incertă...... Capitolul 7. Cunoaştere şi abilităţi sau despre reconstrucţia canonului şcolar al învăţării.......... Concluzii. închideri şi deschideri spre orizont sau despre constrângeri şi stimulente ale performanţelor în educaţie |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | VLĂSCEANU, LAZĂR |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9789734678150 |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 316:37(498) |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Educație |
| Sociolologie | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | RO |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Iași |
| Editura | Polirom |
| Data publicării | 2019 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 207 p. |
| Alte detalii fizice | tab., graf., h. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Sociologie. Antropologie. Cercetări şi eseuri |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 553453 / 553453 | A | Împrumut | Da | 37 | |
| 2. | 553452 / 553452 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|