| Autor | CONTA-KERNBACH, ANA chat |
| Editura | Tipografia H. Goldner chat |
| Loc publicare | Iaşi |
| An | 1910 |
| Subiect | Pedagogie chat |
| Educaţie chat | |
| Educaţie în familie chat | |
| Educaţie şcolară chat | |
| Educaţie fizică chat | |
| Educaţie intelectuală chat | |
| Educaţie morală chat | |
| Psihologia educaţiei chat |
| Titlu | |
| Titlu | Elemente de pedagogie |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Elemente de pedagogie |
| Prima menţ. de resp. | de Ana Conta-Kernbach, inspectoare a școalelor secundare |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | CONTA-KERNBACH, ANA |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | K.III.5564 |
| 37/C69 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 37.013 |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Pedagogie |
| Educaţie | |
| Educaţie în familie | |
| Educaţie şcolară | |
| Educaţie fizică | |
| Educaţie intelectuală | |
| Educaţie morală | |
| Psihologia educaţiei | |
| Menţiuni de ediţie | |
| Menţiuni de ediţie | 2 |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Iaşi |
| Editura | Tipografia H. Goldner |
| Data publicării | 1910 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 145p. |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprins: Obiectul Pedagogiei / 1; Necesitatea educaţiei. Limitele în care se poate ea face / 4; Educaţia în şcoală faţă de educaţia în familie / 7; „Mens sana în corpore sano“ / 9; Scopul educaţiunei / 11; A.Fericirea individului / 13; B.Propăşirea societăţei / 16; Mijloace educative. Împărţirea Pedagogiei / 19; Educaţia Fizică / 20; Hrana / 21; Îmbrăcămintea / 22; Locuinţa / 24; Mişcarea / 26; Somnul şi odihna / 27; Desvoltarea corpului. Exerciţii musculare / 28; Educația intelectuală / 31; Percepţia / 35; Memoria / 43; Atenţia / 52; Generalizarea şi abstracţiunea / 56; Judecata şi Raţionamentul / 58; Imaginaţiunea. Puterea creatoare / 62; Apercepţia / 75; Erorile facultăţilor intelectuale / 77; Consideraţiuni generale / 79; Educaţia Morală / 82; A.Educaţia sentimentelor / 83; 1. Principii generale / 85; 2. Mijloacele educaţiunei / 89; 3. Clasificarea sentimentelor / 91; 4. Sentimente şi porniri egoiste / 93; 5. Sentimentele altruiste / 112; 6. Sentimentele superioare / 116; Consideraţiuni generale / 123; B.Educaţia voinţei / 125; 1. Acţiuni voluntare / 129; 2. Voinţa / 137; 3. Caracterul / 138; 4. Educaţia caracterului / 141. |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 22163 / 922163 | K | Împrumut | Da |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| K | Împrumut | 1 |
|