ISBN | |
Număr ISBN | 9789731254579 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 37/G88 |
C.III.11749 | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghid de bune practici e-learning |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Timișoara |
Editura | Universității de Vest |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 476p. |
Alte detalii fizice | tab., foto., h. |
Material însoţitor | 1 pliant |
Serii | |
Titlul seriei | Amfiteatru. Științe ale educației |
Titlu | |
Titlu | Ghid de bune practici e-learning |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS CUVÂNT-ÎNAINTE5 CAPITOLUL I. E-LEARNING PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR13 CONSTRUIM ÎMPREUNĂ!17 IMAGINI PRIN CUVINTE20 JOC DE CUVINTE22 LUMINI ŞI UMBRE26 RECITAL DE CITIT30 CĂUTARE ISTEAŢĂ33 MICII IUBITORI DE MUZICĂ37 ZÂMBEŞTE-I TEMEI PENTRU ACASĂ!39 SENTIMENTE PUFOASE42 REPORTERUL ZILEI44 SCRIEREA ÎN CERC47 FAMILII DE FRACŢII50 SĂ FOLOSIM KINDLE ÎN SALA DE CLASĂ53 SKYPE ESTE LIMITA!57 FII FANTASTIC!61 VIZITEAZĂ TRECUTUL63 BIBLIOTECA VIRTUALĂ66 CLASA NOASTRĂ 3D69 SCHIŢE ŞTIINŢIFICE72 MINI-VIETĂŢI77 PE LOCURI, FIŢI GATA, GĂTIŢI!80 SĂ NE EXPRIMĂM EMOŢIILE!83 SĂ CREĂM UN GLOG!88 POVEŞTI VITEJEŞTI93 JOC DE ROLURI PE TWITTER96 PROPRIA MEA PUBLICAŢIE101 COPII AI ACELEIAŞI LUMI104 CUVÂNT-ÎNAINTE5 CAPITOLUL I. E-LEARNING PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR13 CONSTRUIM ÎMPREUNĂ!17 IMAGINI PRIN CUVINTE20 JOC DE CUVINTE22 LUMINI ŞI UMBRE26 RECITAL DE CITIT30 CĂUTARE ISTEAŢĂ33 MICII IUBITORI DE MUZICĂ37 ZÂMBEŞTE-I TEMEI PENTRU ACASĂ!39 SENTIMENTE PUFOASE42 REPORTERUL ZILEI44 SCRIEREA ÎN CERC47 FAMILII DE FRACŢII50 SĂ FOLOSIM KINDLE ÎN SALA DE CLASĂ53 SKYPE ESTE LIMITA!57 FII FANTASTIC!61 VIZITEAZĂ TRECUTUL63 BIBLIOTECA VIRTUALĂ66 CLASA NOASTRĂ 3D69 SCHIŢE ŞTIINŢIFICE72 MINI-VIETĂŢI77 PE LOCURI, FIŢI GATA, GĂTIŢI!80 SĂ NE EXPRIMĂM EMOŢIILE!83 SĂ CREĂM UN GLOG!88 POVEŞTI VITEJEŞTI93 JOC DE ROLURI PE TWITTER96 PROPRIA MEA PUBLICAŢIE101 COPII AI ACELEIAŞI LUMI104 ENCICLOPEDIA ONLINE108 ÎN CĂUTAREA UNEI Q-ĂRŢI112 CREATORII DE MUZICĂ115 ESTE TIMPUL O ILUZIE?119 MATEMATICA LINIILOR ŞI A DRUMURILOR122 O RECLAMĂ GROZAVĂ126 PRIMUL MEU FILM129 CĂLĂTORIE ÎN TRECUT133 PODCAST PENTRU PĂRINŢI136 ESTE O ÎNSCENARE!139 INVIZIBIL VIRTUAL145 ÎN LOC DE CONCLUZII LA SFÂRŞIT DE CAPITOL150 CAPITOLUL II E-LEARNING PENTRU ŞTIINŢELE UMANISTE152 1.COMUNICAREA EFICIENTĂ156 SĂ VORBIM DESPRE157 FACEŢI CUNOŞTINŢĂ CU ... MINE!161 2.EXPLICAREA ŞI EXPLORAREA MEDIULUI165 ISTORIA MISTERULUI SAU MISTERUL ISTORIEI?166 MICRO ŞI MACRO CĂLĂTORII171 3.ABILITĂŢI / COMPETENŢE DE CERCETARE174 ANIMAREA TRECUTULUI175 CARTOGRAFIEREA DREPTURILOR OMULUI181 4.ÎNŢELEGEREA TEXTULUI186 VACANŢĂ ONLINE187 IUBESC LITERATURA190 ÎN LOC DE CONCLUZII LA SFÂRŞIT DE CAPITOL194 CAPITOLUL III E-LEARNING PENTRU PROFESORII DE ŞTIINŢE203 CUM FUNCŢIONEAZĂ ŞTIINŢA?204 CHIMIE210 ELEMENTE ŞI COMPUŞI210 PROCESE ŞI REACŢII214 ROCI, MINERALE ŞI GEOLOGIE217 FIZICĂ219 UNDE219 FORŢE223 CUVÂNT-ÎNAINTE5 CAPITOLUL I. E-LEARNING PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR13 CONSTRUIM ÎMPREUNĂ!17 IMAGINI PRIN CUVINTE20 JOC DE CUVINTE22 LUMINI ŞI UMBRE26 RECITAL DE CITIT30 CĂUTARE ISTEAŢĂ33 MICII IUBITORI DE MUZICĂ37 ZÂMBEŞTE-I TEMEI PENTRU ACASĂ!39 SENTIMENTE PUFOASE42 REPORTERUL ZILEI44 SCRIEREA ÎN CERC47 FAMILII DE FRACŢII50 SĂ FOLOSIM KINDLE ÎN SALA DE CLASĂ53 SKYPE ESTE LIMITA!57 FII FANTASTIC!61 VIZITEAZĂ TRECUTUL63 BIBLIOTECA VIRTUALĂ66 CLASA NOASTRĂ 3D69 SCHIŢE ŞTIINŢIFICE72 MINI-VIETĂŢI77 PE LOCURI, FIŢI GATA, GĂTIŢI!80 SĂ NE EXPRIMĂM EMOŢIILE!83 SĂ CREĂM UN GLOG!88 POVEŞTI VITEJEŞTI93 JOC DE ROLURI PE TWITTER96 PROPRIA MEA PUBLICAŢIE101 COPII AI ACELEIAŞI LUMI104 ENCICLOPEDIA ONLINE108 ÎN CĂUTAREA UNEI Q-ĂRŢI112 CREATORII DE MUZICĂ115 ESTE TIMPUL O ILUZIE?119 MATEMATICA LINIILOR ŞI A DRUMURILOR122 O RECLAMĂ GROZAVĂ126 PRIMUL MEU FILM129 CĂLĂTORIE ÎN TRECUT133 PODCAST PENTRU PĂRINŢI136 ESTE O ÎNSCENARE!139 INVIZIBIL VIRTUAL145 ÎN LOC DE CONCLUZII LA SFÂRŞIT DE CAPITOL150 CAPITOLUL II E-LEARNING PENTRU ŞTIINŢELE UMANISTE152 1.COMUNICAREA EFICIENTĂ156 SĂ VORBIM DESPRE157 FACEŢI CUNOŞTINŢĂ CU ... MINE!161 2.EXPLICAREA ŞI EXPLORAREA MEDIULUI165 ISTORIA MISTERULUI SAU MISTERUL ISTORIEI?166 MICRO ŞI MACRO CĂLĂTORII171 3.ABILITĂŢI / COMPETENŢE DE CERCETARE174 ANIMAREA TRECUTULUI175 CARTOGRAFIEREA DREPTURILOR OMULUI181 4.ÎNŢELEGEREA TEXTULUI186 VACANŢĂ ONLINE187 IUBESC LITERATURA190 ÎN LOC DE CONCLUZII LA SFÂRŞIT DE CAPITOL194 CAPITOLUL III E-LEARNING PENTRU PROFESORII DE ŞTIINŢE203 CUM FUNCŢIONEAZĂ ŞTIINŢA?204 CHIMIE210 ELEMENTE ŞI COMPUŞI210 PROCESE ŞI REACŢII214 ROCI, MINERALE ŞI GEOLOGIE217 FIZICĂ219 UNDE219 FORŢE223 Linia de metrou 3 - MAEŞTRII MUZICII323 STAŢIA 1 - Sunete în mişcare324 STAŢIA 2 - Fragmente muzicale326 STAŢIA 3 - Stomp în oraş328 STAŢIA 4 - Un spectacol de Stomp330 STAŢIA 5 - Sfârşit de... Stomp333 Linia de metrou 4 - ARTĂ FOTOGRAFICĂ335 STAŢIA 1 - Primele impresii336 STAŢIA 2 - Motivaţi de muzică339 STAŢIA 3 - Prompteri colegiali340 STAŢIA 4 - Prompt-uri publice342 Linia de metrou 5 - DESIGNUL DE LITERĂ (TYPOGRAPHY). 344 STAŢIA 1 - Cu literele la cosmetică345 STAŢIA 2 - Alfabetul animalelor346 STAŢIA 3 - Un cuvânt cu greutate347 STAŢIA 4 - Artizanii fonturilor349 Linia de metrou 6 - SĂ ÎNCEAPĂ SPECTACOLUL!350 STAŢIA 1 - întâlniri organizate351 STAŢIA 2-0 repetiţie mai ceva ca unspectacol353 STAŢIA 3 - Să afle toată lumea!354 STAŢIA 4 - Anunţă cu mare tam-tam!356 STAŢIA 5 - Reprezentaţia358 Linia de metrou 7 - DESENE STRADALE: GRAFFITI360 STAŢIA 1 - Istoria graffiti360 STAŢIA 2 - Pete locale de culoare362 STAŢIA 3 - Imagini şi imaginaţie364 STAŢIA 4 - Sunete îndrăzneţe365 STAŢIA 5 - Senzaţii video367 STAŢIA 6 - în direct!368 Linia de metrou 8 - ŞCOALA VEDETELOR369 STAŢIA 1 - Versuri cu gămălie370 STAŢIA 2 - Magia teatrului radiofonic372 STAŢIA 3 - Monologuri muzicale375 STAŢIA 4 - Atelier de film documentar377 STAŢIA 5 - în paşi de dans380 STAŢIA 6 - Clubul vedetelor383 în loc de concluzii la sfârşit de capitol385 Alte resurse388 CAPITOLUL V E-LEARNING ÎN VEDEREA ACHIZIŢIEI DE COMPETENŢE CHEIE391 EXEMPLU DE ACTIVITATE420 în loc de concluzii la sfârşit de capitol423 CAPITOLUL VI CHESTIUNI DE EDUCAŢIE DIGITALĂ425 Aspecte în procesul de introducere a elementelor TIC în actul didactic425 Viteza425 Automatizarea426 Capacitatea de memorare426 Formatele427 Provizoratul427 Interactivitatea427 Mobilitatea428 Colaborarea429 Globalizarea430 O ultimă listă de lucruri de făcut sau de nefacut!430 SECURITATE, PROTECŢIE, CONFIDENŢIALITATE ŞI SIGURANŢĂ432 SECURITATE433 PROTECŢIE437 LUCRUL ONLINE438 CONFIDENŢIALITATE443 SIGURANŢA PE INTERNET446 DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)448 Utilizarea de materiale online - ce trebuie să ştiţi!448 Drepturile proprietăţii intelectuale (Intellectual Property Rights, IPR)448 Drepturile de autor (Copyright)449 Licenţe449 Software comercial450 Software proprietar (Shareware)450 Freeware450 Copyleft452 Software sub licenţa domeniului public (Public domain software)452 Software cu sursă deschisă (Open Source Software - OSS).... 452 Cum să vă folosiţi de licenţele Creative Commons453 ECHIPAMENTE TIC PENTRU EDUCAŢIE(HARDWARE)453 Aparate de fotografiat454 Aparate video / Cameră video portabilă454 Trepiede455 Cabluri şi conectoare455 Microfoane455 Referat de ... dorinţe tehnice (Whish List)455 ACCESIBILITATE461 Deficienţe de auz462 Deficienţe de vedere463 Epilepsie şi alte dizabilităţi de acest tip465 Tehnologia de asistare466 Alte resurse:467 LISTA FIGURILOR469 CUPRINS471 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Învăţământ |
Ghid | |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37(036) |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | GROSSECK, GABRIELA |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Malița, Laura |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37 |
(036) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 529601 / 529601 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 37 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|