Îmi ajut copilul să fie atent : dezvoltarea concentrării folosind metodele psiho-corporale

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare Bucureşti
An 2021
Subiect Psihologia copilului chat
Atenţie (psihologie) chat
Psihoterapie chat
ISBN 9786060483717
Note Bibliogr. p. 183-190

159.9/C41; C.II.44362

CHENAL, CAMILLE
    Îmi ajut copilul să fie atent : dezvoltarea concentrării folosind metodele psiho-corporale / Camille Chenal ; [prefață de Jean-Philippe Lachaux] ; [traducere: Loredana Bregi-Hotnog].- Bucureşti : Didactica Publishing House , 2021.
    190 p. : il., fig..    
    Bibliogr. p. 183-190
    Cuprins Prefaţă9 Introducere11 Capitolul 1 - A fi atent nu este chiar simplu!17 Ce înseamnă să fii atent?17 Definiţia17 Rolul vârstei şi al temperamentului18 Atenţia educată19 Lipsa de atenţie, a fi distrat sau deficitul de atenţie?20 A fi distrat20 Rolul atenţiei în procesul de învăţare21 Deficitul de atenţie24 Capitolul 2 - Atenţia, o verigă din lanţul cognitiv29 Localizarea atenţiei în creier30 Plasticitatea creierului30 De la primitiv la cel mai elaborat30 Selecţia şi distincţia33 Atenţia focalizată34 Atenţia selectivă sau focalizată35 Pilot automat sau comportament controlat?36 Atenţia susţinută (sau concentrarea)38 Atenţia deschisă sau difuză39 Atenţia divizată şi distributivă42 A face mai multe lucruri simultan43 Atenţia şi lumea digitală46 Care sunt consecinţele?47 Ce este de făcut?48 Atenţia şi memoria49 Memoria de lucru50 Atenţia uneori înşelătoare51 Capitolul 3 - Atenţia sub influenţă57 Crearea unui mediu propice pentru atenţie58 Respectarea condiţiilor fizice60 Ritmul60 Vigilenţa61 Rutina62 Dejucarea factorilor psihici 63 Atenţia atrasă de limbajul intern63 ...şi de ceea ce o interesează64 Rolul particular al emoţiilor68 Capitolul 1-Atenţia părintelui pentru copilul său75 îndrăzniţi să vă puneţi întrebări referitor la propria atenţie 76 Copiii care suferă de lipsă de atenţie77 A-i acorda timp copilului78 Calităţile atenţiei acordate copilului dumneavoastră80 Calitatea prezenţei80 A-i acorda dragoste81 Crearea unui climat de încredere reciprocă82 Buna dispoziţie, a şti să vă gestionaţi propriile emoţii83 A răspunde la nevoia de atenţie a copilului84 Empatie sau simpatie?86 Nu există copilul perfect, nici părintele perfect88 Renunţarea88 A face un pas înapoi88 Distragerea atenţiei89 A fi creativ90 Capitolul 2 - Antrenamentul93 Turul tehnicilor folosite93 Meditaţia trezeşte atenţia94 Yoga disciplinează atenţia96 Sofrologia leagă atenţia de conştiinţă97 Introducerea exerciţiilorîn cotidian97 Exerciţii complete şi vizualizări99 Ghidarea poziţiei corpului99 Susţinerea atenţiei în timpul exerciţiilor100 Antrenamentul101 Capitolul 3-împreună pe calea siguranţei şi a încrederii .103 învăţaţi să vă relaxaţi104 Respiraţi pentru a vă relaxa105 Întărirea sentimentului de siguranţă109 Activarea laturii pozitive111 Fiţi atenţi la calităţi112 Ciclul pozitivului112 Creierul şi zâmbetul113 Proiectarea senină în viitor115 Previzualizarea - o etapă indispensabilă115 Aptitudinea pentru schimbare116 Inspirarea din modele pozitive: aspiraţii şi visuri117 Atenţia către... şi intenţia118 Capitolul 1 - Dezvoltarea atenţiei pentru sine125 A fi atent la momentul prezent126 Concentrarea, mişcarea centripetă a atenţiei către sine126 A ne mişca pentru a simţi mai bine atunci când ne oprim130 A face gesturi complicate pentru a capta atenţia132 Gesturile conştiente134 Cel mai bun aliat, respiraţia136 A ghida copilul136 A fi conştienţi de respiraţia dumneavoastră137 A respira calmează şi redă energie139 Antrenarea atenţiei cu respiraţia cronometrată140 A respira pentru a îmbunătăţi memoria şi concentrarea 142 A acorda atenţie propriului corp144 Identificarea, observarea... pentru a simţi propriul corp145 Senzaţiile din interior146 A resimţi exprimarea emoţiilor în corp149 Ascultarea nevoilor150 Capitolul 2 - A fi atent la ce este în jur155 Impactul celor cinci simţuri156 A deschide toate uşile atenţiei157 A face diferenţa dintre atenţia deschisă şi atenţia închisă 160 Contemplarea162 Închiderea atenţiei164 Capitolul 3 - Atenţia la celălalt169 Prezenţa170 Dezvoltarea empatiei171 Gestionarea emoţiilor172 A comunica mai bine173 Gestionarea impulsivităţii174 Gestionarea limitelor177 Comunicarea într-un mod non-violent177 A fi atent la sine, a fi atent la celălalt: calea către o lume mai bună?179 Bibliografie183 Cercetări183 Cărţi186.
    ISBN 9786060483717

    I Lachaux, Jean-Philippe(prefaţator)
    II Bregi-Hotnog, Loredana(traducător)

    1. Psihologia copilului
    2. Atenţie (psihologie)
    3. Psihoterapie

159.922.7
159.952-053.2


299 __ $aÎmi ajut copilul să fie atent : dezvoltarea concentrării folosind metodele psiho-corporale
955 __ $a1
200 __ $aÎmi ajut copilul să fie atent $edezvoltarea concentrării folosind metodele psiho-corporale $fCamille Chenal $g[prefață de Jean-Philippe Lachaux] $g[traducere: Loredana Bregi-Hotnog] $bCarte tipărită
700 __ $aCHENAL, CAMILLE
702 __ $aLachaux, Jean-Philippe $4prefaţator
702 __ $4traducător $aBregi-Hotnog, Loredana
010 __ $a9786060483717
035 __ $a159.9/C41
035 __ $aC.II.44362
675 __ $a159.922.7
675 __ $a159.952-053.2
686 __ $a1
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aAtenţie (psihologie)
606 __ $aPsihoterapie
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cDidactica Publishing House $d2021
215 __ $a190 p. $cil., fig.
300 __ $aBibliogr. p. 183-190
330 __ $aCuprins Prefaţă9 Introducere11 Capitolul 1 - A fi atent nu este chiar simplu!17 Ce înseamnă să fii atent?17 Definiţia17 Rolul vârstei şi al temperamentului18 Atenţia educată19 Lipsa de atenţie, a fi distrat sau deficitul de atenţie?20 A fi distrat20 Rolul atenţiei în procesul de învăţare21 Deficitul de atenţie24 Capitolul 2 - Atenţia, o verigă din lanţul cognitiv29 Localizarea atenţiei în creier30 Plasticitatea creierului30 De la primitiv la cel mai elaborat30 Selecţia şi distincţia33 Atenţia focalizată34 Atenţia selectivă sau focalizată35 Pilot automat sau comportament controlat?36 Atenţia susţinută (sau concentrarea)38 Atenţia deschisă sau difuză39 Atenţia divizată şi distributivă42 A face mai multe lucruri simultan43 Atenţia şi lumea digitală46 Care sunt consecinţele?47 Ce este de făcut?48 Atenţia şi memoria49 Memoria de lucru50 Atenţia uneori înşelătoare51 Capitolul 3 - Atenţia sub influenţă57 Crearea unui mediu propice pentru atenţie58 Respectarea condiţiilor fizice60 Ritmul60 Vigilenţa61 Rutina62 Dejucarea factorilor psihici 63 Atenţia atrasă de limbajul intern63 ...şi de ceea ce o interesează64 Rolul particular al emoţiilor68 Capitolul 1-Atenţia părintelui pentru copilul său75 îndrăzniţi să vă puneţi întrebări referitor la propria atenţie 76 Copiii care suferă de lipsă de atenţie77 A-i acorda timp copilului78 Calităţile atenţiei acordate copilului dumneavoastră80 Calitatea prezenţei80 A-i acorda dragoste81 Crearea unui climat de încredere reciprocă82 Buna dispoziţie, a şti să vă gestionaţi propriile emoţii83 A răspunde la nevoia de atenţie a copilului84 Empatie sau simpatie?86 Nu există copilul perfect, nici părintele perfect88 Renunţarea88 A face un pas înapoi88 Distragerea atenţiei89 A fi creativ90 Capitolul 2 - Antrenamentul93 Turul tehnicilor folosite93 Meditaţia trezeşte atenţia94 Yoga disciplinează atenţia96 Sofrologia leagă atenţia de conştiinţă97 Introducerea exerciţiilorîn cotidian97 Exerciţii complete şi vizualizări99 Ghidarea poziţiei corpului99 Susţinerea atenţiei în timpul exerciţiilor100 Antrenamentul101 Capitolul 3-împreună pe calea siguranţei şi a încrederii .103 învăţaţi să vă relaxaţi104 Respiraţi pentru a vă relaxa105 Întărirea sentimentului de siguranţă109 Activarea laturii pozitive111 Fiţi atenţi la calităţi112 Ciclul pozitivului112 Creierul şi zâmbetul113 Proiectarea senină în viitor115 Previzualizarea - o etapă indispensabilă115 Aptitudinea pentru schimbare116 Inspirarea din modele pozitive: aspiraţii şi visuri117 Atenţia către... şi intenţia118 Capitolul 1 - Dezvoltarea atenţiei pentru sine125 A fi atent la momentul prezent126 Concentrarea, mişcarea centripetă a atenţiei către sine126 A ne mişca pentru a simţi mai bine atunci când ne oprim130 A face gesturi complicate pentru a capta atenţia132 Gesturile conştiente134 Cel mai bun aliat, respiraţia136 A ghida copilul136 A fi conştienţi de respiraţia dumneavoastră137 A respira calmează şi redă energie139 Antrenarea atenţiei cu respiraţia cronometrată140 A respira pentru a îmbunătăţi memoria şi concentrarea 142 A acorda atenţie propriului corp144 Identificarea, observarea... pentru a simţi propriul corp145 Senzaţiile din interior146 A resimţi exprimarea emoţiilor în corp149 Ascultarea nevoilor150 Capitolul 2 - A fi atent la ce este în jur155 Impactul celor cinci simţuri156 A deschide toate uşile atenţiei157 A face diferenţa dintre atenţia deschisă şi atenţia închisă 160 Contemplarea162 Închiderea atenţiei164 Capitolul 3 - Atenţia la celălalt169 Prezenţa170 Dezvoltarea empatiei171 Gestionarea emoţiilor172 A comunica mai bine173 Gestionarea impulsivităţii174 Gestionarea limitelor177 Comunicarea într-un mod non-violent177 A fi atent la sine, a fi atent la celălalt: calea către o lume mai bună?179 Bibliografie183 Cercetări183 Cărţi186
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 591766 / 591766 F2 Împrumut Da 159.9
2. 591765 / 591765 F1 Împrumut Da 159.9
3. 591764 / 591764 A Împrumut Da 159.9
4. 591763 / 591763 L Împrumut la sala de lectură Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 4

Lăsați un comentariu