Autor | ELIAS, MAURICE J. chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2019 |
Subiect | Psihologie chat |
Psihologia copilului chat | |
Psihologia familiei chat | |
Psihologia educaţiei chat | |
Emoţie - Sentiment (psihologie) chat | |
Educaţie în familie chat | |
ISBN | 9786064402714 |
Titlu | |
Titlu | Inteligența emoțională în educația copiilor |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Inteligența emoțională în educația copiilor |
Prima menţ. de resp. | Maurice J. Elias, Steven E. Tobias, Brian S. Friedlander |
Urm. menţ. de responsabilitate | prefață de Daniel Goleman |
traducere din engleză de Andreea Rosemarie Lutic | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | ELIAS, MAURICE J. |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Tobias, Steven E. |
Friedlander, Brian S. | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Goleman, Daniel |
Cod de legătură | prefațator |
Autor secundar | Lutic, Andreea Rosemarie |
Cod de legătură | traducător |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064402714 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 159.9/E39 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7:37.018.1 |
159.942 | |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | Romania |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 4-a |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | Psihologie |
Psihologia copilului | |
Psihologia familiei | |
Psihologia educaţiei | |
Emoţie - Sentiment (psihologie) | |
Educaţie în familie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2019 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 287 p. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | CUPRINS Mulţumiri9 Prefaţă de Daniel Goleman15 CAPITOLUL 1 Regula de aur de 24 de carate: De ce este important să-i învăţăm pe copii autodisciplina, responsabilitatea şi sănătatea emoţională19 CAPITOLUL 2 Cum să avem o familie afectuoasă, devotată şi capabilă să-şi rezolve problemele47 CAPITOLUL 3 Cum trebuie să le vorbiţi copiilor, astfel încât să-i determinaţi să gândească?79 CAPITOLUL 4 Autoîndrumare şi autodezvoltare: disciplina bazată pe inteligenţa emoţională106 CAPITOLUL 5 Cum îi puteţi ajuta pe copii să fie mai puţin impulsivi, să-şi dezvolte stăpânirea de sine şi aptitudinile sociale134 CAPITOLUL 6 Îndrumaţi-i pe copii să-şi asume acţiuni responsabile: SATGIAPO ne vine în ajutor160 CAPITOLUL 7 Conversaţii între părinţi şi copii despre probleme și opţiuni importante referitoare la educaţie195 CAPITOLUL 8 Restabilirea comunicării: de unde să începem intr-o epocă a violenţei, a drogurilor şi a SIDA232 CAPITOLUL 9 Doctorii educaţiei bazate pe inteligenţa emoţională vă dau sfaturi pentru situaţii obişnuite de viaţă263 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 606766 / 606766 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
F2 | Împrumut | 1 |
|