| Autor | MIK, JEANNINE chat |
| Editura | Trei chat |
| Loc publicare | Bucureşti |
| An | 2021 |
| Subiect | Echilibru emoțional chat |
| Psihologia copilului chat | |
| Părinte - Copil (psihologie) chat | |
| ISBN | 9786064012012 |
| Note | Bibliografie p.233-234 |
| Note |
| Titlu | |
| Titlu | Mamă, nu te mai răsti la mine! : rămâneţi iubitoare, în ciuda stresului şi furiei |
| [nedefinit] | 1 |
| Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
| Titlu | Mamă, nu te mai răsti la mine! |
| Alte informaţii la titlu | rămâneţi iubitoare, în ciuda stresului şi furiei |
| Prima menţ. de resp. | Jeannine Mik, Sandra Teml-Jetter |
| Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba germană de Vlad-Ion Pappu |
| Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
| Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
| Autor principal | MIK, JEANNINE |
| Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
| Autor alternativ | Teml-Jetter, Sandra |
| Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
| Autor secundar | Pappu, Vlad-Ion |
| Cod de legătură | traducător |
| ISBN | |
| Număr ISBN | 9786064012012 |
| Alt sistem de control al numerelor | |
| Cotă | 159.9/M71 |
| C.II.44272 | |
| Număr (indice) CZU | |
| Număr (indice) CZU | 159.923-055.2 |
| 159.942-053.2 | |
| 159.922.7 | |
| Alte clasificări | |
| Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
| Vedetă de subiect ca subiect | |
| Subiect | Echilibru emoțional |
| Psihologia copilului | |
| Părinte - Copil (psihologie) | |
| Limba resursei | |
| Limba textului | rum |
| Ţara de publicare sau producţie | |
| Ţara de publicare | Romania |
| Publicare, distribuţie | |
| Loc publicare | Bucureşti |
| Editura | Trei |
| Data publicării | 2021 |
| Descriere fizică | |
| Desemnarea specifica a mat. | 239 p. |
| Alte detalii fizice | tab. |
| Serii | |
| Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
| Notă generală | |
| Textul notei | Bibliografie p.233-234 |
| Note | |
| Notă de rezumat/abstract | |
| Abstract/Sumar | Cuprins Introducere: Dorinţă versus realitate sau „Bun venit în viaţa adevărată!" .7 •Gestionarea timpului: cum să vă clădiţi o viaţă (mai) conştientă de sine • Cum puteţi utiliza sfaturile din carte Know your Trigger: Ce vă stârneşte furia?25 •Când nu mai eşti în contact cu propriile emoţii: ţipete şi reprimare •De ce apelăm la căi educaţionale bătătorite? • Cum să receptaţi dintr-un unghi nou emoţiile puternice ale copilului Furia din voi61 •Corpul cuprins de furie: cele nouăzeci de secunde decisive. • C.I.A.: Planul vostru de urgenţă • Strategii de calmare: încotro pleacă emoţiile? Cum să vorbiţi şi să trăiţi alături de copii: „Aceasta sunt eu, tu cine eşti?"82 •Mamă, nu te pot auzi! • Când vorbiţi, exprimaţi-vă la modul perso¬nal • Ce să facem? • Mediul aprobator Ce vă mână: anxietatea sau iubirea?95 •Metoda P.A.S.S.I.O.N. • Worst-Case-Scenario: Cum să vă învingeţi temerile Cum să rămânem în zona „verde": fereastra voastră de toleranţă106 •Coreglarea, autoreglarea şi reglarea externă • Fereastra voastră de toleranţă a emoţiilor şi ataşamentul deficitar • Cortexul frontal vs amigdala: Când creierul vostru este supus stresului • Lărgirea feres¬trei de toleranţă şi ajutorul în caz de urgenţă Angajamentul faţă de sine: stare mea de bine e prioritară 125 •Gândiţi-vă la voi! • Ierarhizarea priorităţilor • Despre resurse şi poveri • „Everestul stresului" Şinele vostru, limitele voastre şi cercul de relaţii136 •Cercul incomplet conturat • Vrem să ne simţim împlinite! • Cercul copilului vostru şi parabola „şosetelor împrăştiate prin cameră" Cum să întreţineţi relaţii viabile şi ce le poate sabota 156 •Despre alianţe şi conflicte • Exerciţii pentru stabilirea unor relaţii de succes Ce înseamnă să aveţi un comportament matur sau care dintre noi este copilul?175 •Cele patru puncte de echilibru • De la comportamentul imatur la cel matur „Ieşirea de sub tutela părintească": Cum deveniţi adulte, cum faceţi schimbări în viaţa voastră şi cum vă dobândiţi autonomia afectivă184 •Diverse categorii de părinţi cu copii ajunşi la vârsta adultă • Distan¬ţarea de propriii părinţi: este vremea să deveniţi modele adulte pen¬tru copiii voştri • Mind Mapping: când ceilalţi vă „cartografiază" min¬tea • (Re) descoperirea voinţei • Cum să vă găsiţi ritmul şi echilibrul energetic Postfaţă: descoperirea echilibrului interior şi a iubirii mature218 Anexă221 •Cine suntem: căile prin care am ajuns la orientarea relaţională Mulţumiri229 Bibliografie233 |
| Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 591131 / 591131 | F2 | Împrumut | Da | 159.9 | |
| 2. | 591130 / 591130 | L | Împrumut la sala de lectură | Da | 159.9 | |
| 3. | 591129 / 591129 | A | Împrumut | Da | 159.9 |
| Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
|---|---|---|---|
| A | Împrumut | 1 |
|
| F2 | Împrumut | 1 |
|
| L | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|