Management de proiect și elemente de marketing în artele spectacolului

Autor chat
Editura Eikon chat
Loc publicare Bucureşti
An 2018
Subiect Management de proiect chat
Marketing chat
Arta spectacolului chat
ISBN 9786067118667
Note Bibliogr. p. 211-213

65/I-68

IONESCU, IRINA
    Management de proiect și elemente de marketing în artele spectacolului / Irina Ionescu.- Bucureşti : Eikon , 2018.
    213 p. : tab..    
    Bibliogr. p. 211-213
    Cuprins I.Management de proiect 1.Ce este un proiect? 2.Cum se alege un proiect ? Evaluarea riscurilor şi depăşirea sentimentului de nesiguranţă 3.Planificarea proiectului 4.Organizarea proiectului 5.Managerul de proiect 6.Echipa de proiect 7.Bugetul 8.Monitorizarea şi controlul asupra proiectului 9.Rezolvarea problemelor 10.Închiderea proiectului 11.În concluzie... II.Elemente de marketing aplicat în domeniul cultural şi al artelor spectacolului 1.Ghid practic pentru planificarea campaniilor de marketing 2.Planul unei posibile campanii de marketing în domeniul artelor spectacolului III.Fragmentarium 1.Întrebări-cheie pentru o posibilă introspecţie - comportamentul personal în grupuri/organizaţii, motivaţie, reacţii, abordări 2.Tipuri de structuri/culturi organizaţionale 3.Organizaţia funky. Investitorii de capital sau investitorii de competenţă 4.Relaţiile Publice (PR) - scurtă introducere 5.Negocierea - o artă care poate fi învăţată şi practicată (principii de bază) Bibliografie.
    ISBN 9786067118667

    1. Management de proiect
    2. Marketing
    3. Arta spectacolului

65:791/793

010 __ $a9786067118667
035 __ $a65/I-68
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aManagement de proiect și elemente de marketing în artele spectacolului $bCarte tipărită $fIrina Ionescu
210 _# $aBucureşti $cEikon $d2018
215 __ $a213 p. $ctab.
299 __ $aManagement de proiect și elemente de marketing în artele spectacolului
300 __ $aBibliogr. p. 211-213
330 __ $aCuprins I.Management de proiect 1.Ce este un proiect? 2.Cum se alege un proiect ? Evaluarea riscurilor şi depăşirea sentimentului de nesiguranţă 3.Planificarea proiectului 4.Organizarea proiectului 5.Managerul de proiect 6.Echipa de proiect 7.Bugetul 8.Monitorizarea şi controlul asupra proiectului 9.Rezolvarea problemelor 10.Închiderea proiectului 11.În concluzie... II.Elemente de marketing aplicat în domeniul cultural şi al artelor spectacolului 1.Ghid practic pentru planificarea campaniilor de marketing 2.Planul unei posibile campanii de marketing în domeniul artelor spectacolului III.Fragmentarium 1.Întrebări-cheie pentru o posibilă introspecţie - comportamentul personal în grupuri/organizaţii, motivaţie, reacţii, abordări 2.Tipuri de structuri/culturi organizaţionale 3.Organizaţia funky. Investitorii de capital sau investitorii de competenţă 4.Relaţiile Publice (PR) - scurtă introducere 5.Negocierea - o artă care poate fi învăţată şi practicată (principii de bază) Bibliografie
606 _0 $aManagement de proiect
606 _0 $aMarketing
606 _0 $aArta spectacolului
675 __ $a65:791/793
686 __ $a65
700 _0 $aIONESCU, IRINA
975 _0 $a65 $a:791 $a:792 $a:793
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 549427 / 549427 AV Împrumut Da 65
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
AV Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu