Marketing

Autor chat
Editura Antet chat
Loc publicare Bucureşti
An 1997
Subiect Marketing chat
ISBN 9739241514
Note Bibliografie la sfârșit de capitol

33/H62

HILL, ELIZABETH
    Marketing / Elizabeth Hill, Terry O'Sullivan ; traducere: Viorel Cârnu.- Bucureşti : Antet , 1997.
    351 p. : tab., fig..    
    Bibliografie la sfârșit de capitol
    CUPRINS 1.Introducere în marketing Introducere9 Ce este marketingul?9 Creşterea importanţei marketingului 15 Alternative la marketing 19 Practica marketingului 22 Domeniile marketingului.25 Concepte cheie28 Lecturi suplimentare 30 Referinţe 30 2.Mediul marketingului Introducere 32 Ce se înţelege prin „mediu"?32 Macro-mediul 33 Micro-mediul .41 Analiza mediului de marketing 51 Concepte cheie51 Lecturi suplimentare 53 Referinţe 54 3.Comportamentul cumpărătorului Introducere55 Comportamentul consumatorului56 Comportamentul cumpărătorului organizational69 Concepte cheie76 Lecturi suplimentare 77 Referinţe 78 4.Cercetarea de marketing Introducere 79 VCe este cercetarea de piaţă?79 Planificarea83 Realizarea unei cercetări de marketing84 Strângerea datelor86 Realizarea unui sondaj 92 Concepte cheie103 Lecturi suplimentare 105 Referinţe 106 5.Marketingul tintă Introducere107 De la marketingul nediferenţiatla marketingul ţintă107 Segmentarea pieţei109 Atacul 117 Poziţionarea120 Concepte cheie124 Lecturi suplimentare 126 Referinţe 126 6.Produsul Introducere127 Ce este un produs? 127 Ciclul de viaţă al produsului 136 Portofoliul de produse 143 Marcarea 144 Concepte cheie148 Lecturi suplimentare 150 Referinţe 150 7.Dezvoltarea unui produs nou (DPN) Introducere151 Ce este un produs nou?151 Ce este o inovaţie? 154 Comportamentul cumpărătorului şi produsele noi 165 Concepte cheie167 Lecturi suplimentare 169 Referinţe 169 8.Preţul Introducere171 Preţul în cadrul mixului de marketing171 Obiectivele stabilirii preţului173 Practica stabilirii preţurilor176 Cât de mult este prea mult Factorii care influenţează stabilirea preţurilor182 Cultura corporaţiei189 Preţul şi etica 189 Rezumat190 Concepte cheie190 Lecturi suplimentare 192 Referinţe 192 9.Distribuţia Introducere193 Canalele de distribuţie 194 Ce se întâmplă în distribuţie? 196 Cine ce face în distribuţie? 197 Conflicte pe canalul de distribuţie 199 Alegerea201 Comerţul cu amănuntul 204 Comerţul cu amănuntul de la A la Z 205 Distribuţia fizică şi logistica 209 Distribuirea unui serviciu 212 Rezumat 213 Concepte cheie214 Lecturi suplimentare 215 Referinţe 215 10.Promovarea-lntroducerea, publicitatea şi marketingul direct Introducere 216 Mixul proporţional217 Teoriile publicităţii221 Agenţiile şi clienţii 226 Evaluarea reclamei 231 Marketingul direct 235 Achiziţionarea clienţilor 235 Legal, decent, onest şi adevărat? 238 Rezumat 240 Concepte cheie Lecturi suplimentare Referinţe 11. Vânzări promoționale, public relations Vânzarea motivare și gestionarea procesului de vânzări personale Promovarea vânzărilor Public relations Rezumat Referințe 12. Gestionarea-planificarea, organizarea şi controlul marketingului strategic Introducere273 Opţiuni strategice 274 Planificarea 279 Întocmirea planului de marketing 286 Organizarea marketingului287 Controlul marketingului 293 Rezumat295 Concepte cheie 295 Lecturi suplimentare 297 Referinţe 298 13.Marketingul internaţional Introducere299 Mediul internaţional 300 Cercetarea de marketing pe piaţa internaţională 304 Selectarea pieţei 305 Decizia de intrare pe piaţă 306 Joint-venture308 Mixul de marketing internaţional 310 Planificarea marketingului internaţional315 Rezumat 317 Concepte cheie317 Lecturi suplimentare 318 Referinţe 319 14.Aplicaţii mai largi ale marketingului Introducere 320 Extinderea graniţelor marketingului 320 Servicii vs produse 322 Modele de prestare a serviciilor 324 Marketingul industrial 326 Marketingul organizaţiilor non-profit 330 Marketingul intern 333 Marketingul relaţiilor 335 Rezumat 336 Concepte cheie 336 Lecturi suplimentare 338 Referinţe 338.
    ISBN 9739241514

    I O'Sullivan, Terry
    II Cârnu, Viorel(traducător)

    1. Marketing

339.138

299 __ $aMarketing
975 __ $a339.138
200 __ $aMarketing $fElizabeth Hill, Terry O'Sullivan $gtraducere: Viorel Cârnu $bCarte tipărită
700 __ $aHILL, ELIZABETH
701 __ $aO'Sullivan, Terry
702 __ $aCârnu, Viorel $4traducător
010 __ $a9739241514
035 __ $a33/H62
675 __ $a339.138
686 __ $a33
606 __ $aMarketing
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cAntet $d1997
215 __ $a351 p. $ctab., fig.
300 __ $aBibliografie la sfârșit de capitol
330 __ $aCUPRINS 1.Introducere în marketing Introducere9 Ce este marketingul?9 Creşterea importanţei marketingului 15 Alternative la marketing 19 Practica marketingului 22 Domeniile marketingului.25 Concepte cheie28 Lecturi suplimentare 30 Referinţe 30 2.Mediul marketingului Introducere 32 Ce se înţelege prin „mediu"?32 Macro-mediul 33 Micro-mediul .41 Analiza mediului de marketing 51 Concepte cheie51 Lecturi suplimentare 53 Referinţe 54 3.Comportamentul cumpărătorului Introducere55 Comportamentul consumatorului56 Comportamentul cumpărătorului organizational69 Concepte cheie76 Lecturi suplimentare 77 Referinţe 78 4.Cercetarea de marketing Introducere 79 VCe este cercetarea de piaţă?79 Planificarea83 Realizarea unei cercetări de marketing84 Strângerea datelor86 Realizarea unui sondaj 92 Concepte cheie103 Lecturi suplimentare 105 Referinţe 106 5.Marketingul tintă Introducere107 De la marketingul nediferenţiatla marketingul ţintă107 Segmentarea pieţei109 Atacul 117 Poziţionarea120 Concepte cheie124 Lecturi suplimentare 126 Referinţe 126 6.Produsul Introducere127 Ce este un produs? 127 Ciclul de viaţă al produsului 136 Portofoliul de produse 143 Marcarea 144 Concepte cheie148 Lecturi suplimentare 150 Referinţe 150 7.Dezvoltarea unui produs nou (DPN) Introducere151 Ce este un produs nou?151 Ce este o inovaţie? 154 Comportamentul cumpărătorului şi produsele noi 165 Concepte cheie167 Lecturi suplimentare 169 Referinţe 169 8.Preţul Introducere171 Preţul în cadrul mixului de marketing171 Obiectivele stabilirii preţului173 Practica stabilirii preţurilor176 Cât de mult este prea mult Factorii care influenţează stabilirea preţurilor182 Cultura corporaţiei189 Preţul şi etica 189 Rezumat190 Concepte cheie190 Lecturi suplimentare 192 Referinţe 192 9.Distribuţia Introducere193 Canalele de distribuţie 194 Ce se întâmplă în distribuţie? 196 Cine ce face în distribuţie? 197 Conflicte pe canalul de distribuţie 199 Alegerea201 Comerţul cu amănuntul 204 Comerţul cu amănuntul de la A la Z 205 Distribuţia fizică şi logistica 209 Distribuirea unui serviciu 212 Rezumat 213 Concepte cheie214 Lecturi suplimentare 215 Referinţe 215 10.Promovarea-lntroducerea, publicitatea şi marketingul direct Introducere 216 Mixul proporţional217 Teoriile publicităţii221 Agenţiile şi clienţii 226 Evaluarea reclamei 231 Marketingul direct 235 Achiziţionarea clienţilor 235 Legal, decent, onest şi adevărat? 238 Rezumat 240 Concepte cheie Lecturi suplimentare Referinţe 11. Vânzări promoționale, public relations Vânzarea motivare și gestionarea procesului de vânzări personale Promovarea vânzărilor Public relations Rezumat Referințe 12. Gestionarea-planificarea, organizarea şi controlul marketingului strategic Introducere273 Opţiuni strategice 274 Planificarea 279 Întocmirea planului de marketing 286 Organizarea marketingului287 Controlul marketingului 293 Rezumat295 Concepte cheie 295 Lecturi suplimentare 297 Referinţe 298 13.Marketingul internaţional Introducere299 Mediul internaţional 300 Cercetarea de marketing pe piaţa internaţională 304 Selectarea pieţei 305 Decizia de intrare pe piaţă 306 Joint-venture308 Mixul de marketing internaţional 310 Planificarea marketingului internaţional315 Rezumat 317 Concepte cheie317 Lecturi suplimentare 318 Referinţe 319 14.Aplicaţii mai largi ale marketingului Introducere 320 Extinderea graniţelor marketingului 320 Servicii vs produse 322 Modele de prestare a serviciilor 324 Marketingul industrial 326 Marketingul organizaţiilor non-profit 330 Marketingul intern 333 Marketingul relaţiilor 335 Rezumat 336 Concepte cheie 336 Lecturi suplimentare 338 Referinţe 338
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 582109 / 582109 A Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu