Marketingul inovațiilor în retail

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect Marketing chat
ISBN 9786062613235
Note Anexe
Bibliogr. p.179-194

33/S21

SĂNIUȚĂ, ADINA
    Marketingul inovațiilor în retail / Adina Săniuță ; referenți științifici: Nicolae Al. Pop (pref.), Dan Cristian Dabija.- București : Pro Universitaria , 2021.
    219 p. : tab., graf., scheme, fotogr..- (Marketing).    
    Anexe
    Bibliogr. p.179-194
    Prefaţă Indexul figurilor Indexul tabelelor Introducere Capitolul 1. MARKETINGUL INOVAŢIEI ÎN CONTEXTUL GENERAL DE DEZVOLTĂRI DOMENIULUI 1.1.Dinamismul marketingului contemporan în societatea bazată pe cunoaştere 1.2.Societatea bazată pe cunoaştere 1.3.Inovaţia în contextul societăţii bazate pe cunoaştere 1.4.Marketingul inovaţiilor Capitolul 2. COORDONATE DEFINITORII ALE COMERŢULUI DE RETAIL 2.1.Evoluţia retailului 2.2.Caracteristici ale retailului modern 2.3.Retailul modern în România 2.4.Piaţa retailului de tip DIY din România Capitolul 3. MECANISMELE INOVAŢIEI ŞI APLICABILITATEA EI ÎN MARKETINGUL ÎN COMERŢ 3.1.Inovaţia în comerţ 3.2.Inovaţia în retailul DIY 3.3.Consecinţe ale inovării asupra performanţei companiilor din domeniul comerţului 3.4.Reacţii comportamentale la inovaţia în marketingul din comerţ 3.5.Big Data - transformarea datelor în factor de producţie Capitolul 4. METODOLOGIA CERCETĂRII PRIVIND INOVAŢIA ÎN RETAILUL DE TIP DIY 4.1.Cercetarea pilot 4.2.Caracteristici ale generaţiei Y 4.3.Coordonatele principale ale metodologiei de cercetare 4.4.Analiza informaţiilor dobândite Capitolul 5. DIRECŢII DE ACŢIUNE REZULTATE DIN CERCETĂRILE ÎNTREPRINSE 5.1.Conceptualizarea unui nou model de business în retailul DIY 5.2.Noul model de afaceri premisă pentru crearea unui ecosistem inovaţional Limitele cercetării, Direcţii viitoare de cercetare Principalele contribuţii aduse domeniului studiat Bibliografie Resurse online ANEXE.
    ISBN 9786062613235

    I Pop, Nicolae Al.(prefaţator)
    II Dabija, Dan Cristian(referent ştiinţific)

    1. Marketing

339.138

299 __ $aMarketingul inovațiilor în retail
975 __ $a339.138
200 __ $aMarketingul inovațiilor în retail $fAdina Săniuță $greferenți științifici: Nicolae Al. Pop (pref.), Dan Cristian Dabija $bCarte tipărită
700 __ $aSĂNIUȚĂ, ADINA
702 __ $4referent ştiinţific $4prefaţator $aPop, Nicolae Al.
702 __ $4referent ştiinţific $aDabija, Dan Cristian
010 __ $a9786062613235
035 __ $a33/S21
675 __ $a339.138
686 __ $a33
606 __ $aMarketing
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cPro Universitaria $d2021
215 __ $a219 p. $ctab., graf., scheme, fotogr.
225 __ $aMarketing
300 __ $aAnexe
300 __ $aBibliogr. p.179-194
330 __ $aPrefaţă Indexul figurilor Indexul tabelelor Introducere Capitolul 1. MARKETINGUL INOVAŢIEI ÎN CONTEXTUL GENERAL DE DEZVOLTĂRI DOMENIULUI 1.1.Dinamismul marketingului contemporan în societatea bazată pe cunoaştere 1.2.Societatea bazată pe cunoaştere 1.3.Inovaţia în contextul societăţii bazate pe cunoaştere 1.4.Marketingul inovaţiilor Capitolul 2. COORDONATE DEFINITORII ALE COMERŢULUI DE RETAIL 2.1.Evoluţia retailului 2.2.Caracteristici ale retailului modern 2.3.Retailul modern în România 2.4.Piaţa retailului de tip DIY din România Capitolul 3. MECANISMELE INOVAŢIEI ŞI APLICABILITATEA EI ÎN MARKETINGUL ÎN COMERŢ 3.1.Inovaţia în comerţ 3.2.Inovaţia în retailul DIY 3.3.Consecinţe ale inovării asupra performanţei companiilor din domeniul comerţului 3.4.Reacţii comportamentale la inovaţia în marketingul din comerţ 3.5.Big Data - transformarea datelor în factor de producţie Capitolul 4. METODOLOGIA CERCETĂRII PRIVIND INOVAŢIA ÎN RETAILUL DE TIP DIY 4.1.Cercetarea pilot 4.2.Caracteristici ale generaţiei Y 4.3.Coordonatele principale ale metodologiei de cercetare 4.4.Analiza informaţiilor dobândite Capitolul 5. DIRECŢII DE ACŢIUNE REZULTATE DIN CERCETĂRILE ÎNTREPRINSE 5.1.Conceptualizarea unui nou model de business în retailul DIY 5.2.Noul model de afaceri premisă pentru crearea unui ecosistem inovaţional Limitele cercetării, Direcţii viitoare de cercetare Principalele contribuţii aduse domeniului studiat Bibliografie Resurse online ANEXE
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 580722 / 580722 IC Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu