Marketing : Concepte. Aplicaţii şi studii de caz

Editura Alma Mater chat
Loc publicare Bacău
An 2010
Subiect Marketing
Studiu de caz (marketing) chat
ISBN 9786065270718
Note Bibliogr. p. 487-488
Proiect POSDRU ID - 19046 „Pregătire practică pentru piața muncii”
Anexe

33/M42; C.III.11818

    Marketing : Concepte. Aplicaţii şi studii de caz : Caiet de practică / Mihai Deju, Marcela-Cornelia Danu, Eugenia Harja,....- Bacău : Alma Mater , 2010.
    489 p. : fig., tab..    
    Bibliogr. p. 487-488
    Proiect POSDRU ID - 19046 „Pregătire practică pentru piața muncii”
    Anexe
    CUPRINS cap. I. INFORMAŢII GENERALE DESPRE ÎNTREPRINDERE 7 cap. II. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING AL ÎNTREPRINDERII 33 cap III. PIAŢA ÎNTREPRINDERII 83 cap. IV. CONCURENŢA 123 cap. V. CONJUNCTURA PIEŢEI 147 cap. VI. STRATEGIA DE PIAŢĂ Şl MIXUL DE MARKETING 161 cap. VII. POLITICA DE PRODUS 189 cap. VIII POLITICA DE PREŢ 247 cap. IX. POLITICA DE DISTRIBUŢIE 289 cap. X. POLITICA PROMOŢIONALĂ 349 cap. XI ANALIZA SISTEMULUI DECIZIONAL DE MARKETING 395 cap. XII ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII DE MARKETING 415 cap. XIII GHID INSTRUIRE TUTORI 455 cap. XIV REGULAMENT PENTRU CONCURSUL TEMATIC 461 cap. XV REGULAMENT DE PRACTICĂ 465 Bibliografie 487 Pagina finală 489.
    ISBN 9786065270718

    I Deju, Mihai
    II Danu, Marcela-Cornelia
    III Harja, Eugenia
    IV Boier, Rodica(referent ştiinţific)
    V Mihăiță, Niculae(referent ştiinţific)

    1. Marketing
    2. Studiu de caz (marketing)

339.138

010 __ $a9786065270718
035 __ $a33/M42
035 __ $aC.III.11818
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aMarketing $eConcepte. Aplicaţii şi studii de caz $eCaiet de practică $fMihai Deju, Marcela-Cornelia Danu, Eugenia Harja,...
210 _# $aBacău $cAlma Mater $d2010
215 __ $a489 p. $cfig., tab.
299 __ $aMarketing : Concepte. Aplicaţii şi studii de caz
300 __ $aBibliogr. p. 487-488
300 __ $aProiect POSDRU ID - 19046 „Pregătire practică pentru piața muncii”
300 __ $aAnexe
330 __ $aCUPRINS cap. I. INFORMAŢII GENERALE DESPRE ÎNTREPRINDERE 7 cap. II. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING AL ÎNTREPRINDERII 33 cap III. PIAŢA ÎNTREPRINDERII 83 cap. IV. CONCURENŢA 123 cap. V. CONJUNCTURA PIEŢEI 147 cap. VI. STRATEGIA DE PIAŢĂ Şl MIXUL DE MARKETING 161 cap. VII. POLITICA DE PRODUS 189 cap. VIII POLITICA DE PREŢ 247 cap. IX. POLITICA DE DISTRIBUŢIE 289 cap. X. POLITICA PROMOŢIONALĂ 349 cap. XI ANALIZA SISTEMULUI DECIZIONAL DE MARKETING 395 cap. XII ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII DE MARKETING 415 cap. XIII GHID INSTRUIRE TUTORI 455 cap. XIV REGULAMENT PENTRU CONCURSUL TEMATIC 461 cap. XV REGULAMENT DE PRACTICĂ 465 Bibliografie 487 Pagina finală 489
606 _0 $aMarketing
606 _0 $aStudiu de caz (marketing)
675 __ $a339.138
686 __ $a33
701 _0 $aDeju, Mihai
701 _0 $aDanu, Marcela-Cornelia
701 _0 $aHarja, Eugenia
702 _0 $4referent ştiinţific $aBoier, Rodica
702 _0 $4referent ştiinţific $aMihăiță, Niculae
975 _0 $a339.138
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 535372 / 535372 L Împrumut la sala de lectură Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu