Primii pași în strategiile de marketing

Autor chat
Editura Editura Universităţii din Bucureşti chat
Loc publicare București
An 2014
Subiect Economie chat
Marketing (strategii) chat
ISBN 9786061604586
Note Bibliogr. p.121

33/P81

POPESCU, CRISTIAN
    Primii pași în strategiile de marketing.- București : Editura Universităţii din Bucureşti , 2014.
    121p. : tab., sche..    
    Bibliogr. p.121
    Cuprins Introducere 1.Elementele de bază în realizarea unei întreprinderi11 1.1.Scopul, obiectivul general şi misiunea unei întreprinderi 11 1.2.Amplasarea sediului social şi a punctelor de lucru 17 1.3.Estimarea preliminară a cheltuielilor şi veniturilor unei întreprinderi 23 1.4.Organizarea întreprinderii şi luarea deciziilor....35 2.Explicarea elementelor teoretice de marketing 45 2.1.Explicarea elementelor componente ale mixului de marketing 45 2.2.Gândirea şi implementarea unei strategii de marketing 69 2.3.Marketing management şi rolul deciziilor în marketing 75 3.Studiu de caz - Simularea unei pieţe printr-un joc de întreprindere 77 3.1.Prezentarea jocului de întreprindere 77 3.2.Adoptarea şi implementarea strategiei de marketing în cadrul jocului 79 3.3.Studiu de caz - Prezentarea datelor reale implementării jocului de întreprindere 88 3.3.1.Componenta cantitativă - Raportarea strategiei la indicatorii de eficienţă 88 3.3.2.Componenta calitativă - Adaptarea teoriei marketingului la realităţile pieţei110 Concluzii 119 Bibliografie 121.
    ISBN 9786061604586

    1. Economie
    2. Marketing (strategii)

339.138

010 __ $a9786061604586
035 __ $a33/P81
101 _0 $arum
102 __ $aRO
200 _0 $aPrimii pași în strategiile de marketing
210 _# $aBucurești $cEditura Universităţii din Bucureşti $d2014
215 __ $a121p. $ctab., sche.
299 __ $aPrimii pași în strategiile de marketing
300 __ $aBibliogr. p.121
330 __ $aCuprins Introducere 1.Elementele de bază în realizarea unei întreprinderi11 1.1.Scopul, obiectivul general şi misiunea unei întreprinderi 11 1.2.Amplasarea sediului social şi a punctelor de lucru 17 1.3.Estimarea preliminară a cheltuielilor şi veniturilor unei întreprinderi 23 1.4.Organizarea întreprinderii şi luarea deciziilor....35 2.Explicarea elementelor teoretice de marketing 45 2.1.Explicarea elementelor componente ale mixului de marketing 45 2.2.Gândirea şi implementarea unei strategii de marketing 69 2.3.Marketing management şi rolul deciziilor în marketing 75 3.Studiu de caz - Simularea unei pieţe printr-un joc de întreprindere 77 3.1.Prezentarea jocului de întreprindere 77 3.2.Adoptarea şi implementarea strategiei de marketing în cadrul jocului 79 3.3.Studiu de caz - Prezentarea datelor reale implementării jocului de întreprindere 88 3.3.1.Componenta cantitativă - Raportarea strategiei la indicatorii de eficienţă 88 3.3.2.Componenta calitativă - Adaptarea teoriei marketingului la realităţile pieţei110 Concluzii 119 Bibliografie 121
606 _0 $aEconomie
606 _0 $aMarketing (strategii)
675 __ $a339.138
686 __ $a33
700 _0 $aPOPESCU, CRISTIAN
975 _0 $a339.138
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 530563 / 530563 F2 Împrumut Da 33
2. 530562 / 530562 A Împrumut Da 33
3. 530561 / 530561 A Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
F2 Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu