Psihopedagogia copiilor cu cerinţe educative speciale

Autor chat
Editura Bibliotheca chat
Loc publicare Târgovişte
An 2011
Subiect Psihologie
Psihopedagogie chat
Psihologia copilului chat
Persoană cu deficienţă de adaptare (educaţie) chat
Deficienţă mentală (psihopedagogie) chat
ISBN 9789737126221
Note Anexe
Bibliogr. p.195-196

159.9/V77; C.II.37071

VLAICU, CLAUDIA
    Psihopedagogia copiilor cu cerinţe educative speciale.- Târgovişte : Bibliotheca , 2011.
    196p.:fig.,tab..- (Schola).    
    Anexe
    Bibliogr. p.195-196
    Psihopedagogia specială
    Caracteristici psihologige ale copiilor cu CES
    Evaluarea elevilor cu CES
    Dimensiunea psihopedagogică şi psihosocială a şcolii incluzive. Principii generale
    Formarea cadrelor didactice pentru educaţia incluzivă. Direcţii principiale
    Psihopedagogia integrării - o ramură modernă a psihopedagogiei speciale
    Principiul integrării şi nivelele sale structurale
    Principiul incluziunii şi implicaţiile sale în educarea elevilor cu dizabilităţi
    Factorii incluziunii educaţionale eficiente
    Avantaje şi limite ale integrării şi normalizării pentru domeniul educaţiei speciale
    Modele de organizare ale educaţiei integrate pentru elevii cu dizabilităţi
    Strategii generale recomandate în educaţia integrată a elevilor cu CES
    Adaptarea curriculară şi planul de intervenţie personalizat pentru elevii cu dizabilităţi
    Terapia educaţională a copiilor cu CES.
    ISBN 9789737126221

    I Stan Mihai(ediţie)

    1. Psihologie
    2. Psihopedagogie
    3. Psihologia copilului
    4. Persoană cu deficienţă de adaptare (educaţie)
    5. Deficienţă mentală (psihopedagogie)

159.922.76:376
37.015.3:376


010 __ $a9789737126221
035 __ $a 159.9/V77
035 __ $a C.II.37071
101 __ $arum
200 __ $aPsihopedagogia copiilor cu cerinţe educative speciale
210 __ $aTârgovişte $cBibliotheca $d2011
215 __ $a196p.:fig.,tab.
225 __ $aSchola
299 __ $aPsihopedagogia copiilor cu cerinţe educative speciale
300 __ $aAnexe
300 __ $aBibliogr. p.195-196
330 __ $aPsihopedagogia specială
330 __ $aCaracteristici psihologige ale copiilor cu CES
330 __ $aEvaluarea elevilor cu CES
330 __ $aDimensiunea psihopedagogică şi psihosocială a şcolii incluzive. Principii generale
330 __ $aFormarea cadrelor didactice pentru educaţia incluzivă. Direcţii principiale
330 __ $aPsihopedagogia integrării - o ramură modernă a psihopedagogiei speciale
330 __ $aPrincipiul integrării şi nivelele sale structurale
330 __ $aPrincipiul incluziunii şi implicaţiile sale în educarea elevilor cu dizabilităţi
330 __ $aFactorii incluziunii educaţionale eficiente
330 __ $aAvantaje şi limite ale integrării şi normalizării pentru domeniul educaţiei speciale
330 __ $aModele de organizare ale educaţiei integrate pentru elevii cu dizabilităţi
330 __ $aStrategii generale recomandate în educaţia integrată a elevilor cu CES
330 __ $aAdaptarea curriculară şi planul de intervenţie personalizat pentru elevii cu dizabilităţi
330 __ $aTerapia educaţională a copiilor cu CES
606 __ $aPsihologie
606 __ $aPsihopedagogie
606 __ $aPsihologia copilului
606 __ $aPersoană cu deficienţă de adaptare (educaţie)
606 __ $aDeficienţă mentală (psihopedagogie)
675 __ $a159.922.76:376
675 __ $a37.015.3:376
686 __ $a159.9/V77
700 __ $aVLAICU, CLAUDIA
702 __ $4ediţie $aStan Mihai
920 __ $a116095
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 504167 / 504167 A Împrumut Da 159.9
2. 504166 / 504166 A Împrumut Da 159.9
3. 504165 / 504165 L Împrumut Da 159.9
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
A Împrumut 2
L Împrumut 1

Disponibile: 3

Lăsați un comentariu