Strategii de comunicare şi marketing în afaceri

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare Bucureşti
An 2021
Subiect Comunicare (sociologie) chat
Comunicare (în afaceri) chat
Afacere (marketing) chat
Marketing (strategii) chat
Manual (învăţământ superior) chat
ISBN 9786062605001
Note Bibliogr. p.223-228

30/31/N79; C.III.13182

NIŢĂ, MIRCEA AUREL
    Strategii de comunicare şi marketing în afaceri / Aurel Mircea Niţă ; [redactor: Elena Onea].- Bucureşti : Pro Universitaria , 2021.
    228 p. : fig., tab..    
    Bibliogr. p.223-228
    CUPRINS 1.COMUNICAREA. NOŢIUNI PRIVIND ABORDAREA PROCESUAL - SISTEMICĂ ŞI MULTIDISCIPLINARĂ7 1.1.Comunicarea. Definiţii şi concept. Structura unui proces de comunicare7 1.2.Noţiunile de bază specifice procesului de comunicare21 1.3.Modelul comunicării23 1.3.1.Modelul structural23 1.3.2.Tipurile de comunicare33 1.3.3.Canalele de comunicare36 1.3.4.Tehnica întrebărilor şi a răspunsurilor36 1.4.Abordarea sistemică a unei comunicări pe baza teoriilor motivaţionale (NADA) - nevoi, dorinţe, aşteptări şi aspiraţii39 1.5.Limbajul nonverbal46 1.6.Stiluri de comunicare50 1.7.Direcţii strategice în comunicarea previzionată52 1.8.Factori cheie de influenţare a performanţei în comunicare54 1.9.Analiza tranzacţională în comunicare54 1.10.Tendinţe şi orientări modeme în comunicare. Intuiţia. Definiţie şi concept...57 1.10.1.Percepţia extrsenzorială58 1.10.2.Intuiţia şi intelectul59 2. STRATEGII DE COMUNICARE ÎN AFACERI62 2.1.Strategia de comunicare narativă. Aplicaţii62 2.2.Strategia de comunicare implicativă. Aplicaţii65 2.3.Strategia de comunicare decizională. Aplicaţii68 2.4.Abordarea comparativă a strategiilor de comunicare71 2.5.Obiectivul universal al comunicării în afaceri - deschiderea şi permisivitatea .72 2.6.Aplicaţii ale comunicării în situaţii specifice administraţiei publice - negocieri în cadrul achiziţiilor publice76 2.6.1.Strategii competitive şi de cooperare76 2.6.2.Strategii blânde şi agresive78 2.6.3.Strategii de negociere comercială78 2.6.4.Tactici de negociere a unei situaţii de conflict79 2.7.Impactul şi importanţa comunicării verbale, nonverbale şi paraverbale în afaceri. Aplicaţii82 3.STRATEGII DE MARKETING ÎN AFACERI ŞI ÎN ADMINSTRAŢIA PUBLICĂ91 3.1.Metode de analiză a situaţiei iniţiale. Analiza SWOT şi BCG91 3.2.Noua matrice bune practici- pieţe în administraţia pubică. Rolul şi importanţa bunelor practici97 3.3.Satisfacţia cetăţeanului în administraţia publică99 3.3.1. Satisfacţia cetăţeanului - obiectiv al administraţiei publice99 3.3.2.Clienţii administraţiei publice102 3.3.3.Cuantificarea satisfacţiei cetăţeanului privind administraţia publică... 103 3.3.4.Factori ce influenţează gradul de satisfacţie al cetăţeanului în administraţia publică106 3.4 Segmentarea în comunicare şi marketing - abordări interdisciplinare109 3.4.1.Conceptul de segmentare109 3.4.2.Sarcinile specialistului în segmentare112 3.4.3.Criterii de segmentare114 3.4.4.Segmentarea pieţei bunurilor de consum116 3.5.Mixul de comunicare117 3.5.1.Comunicarea de marketing şi promovarea117 3.5.2.Triunghiul cunoaşterii şi Principiul Trinităţii117 3.5.3.Comunicarea integrată de marketing121 3.5.4.O nouă abordare a mixului de comunicare123 3.6.Mixul de marketing - instrument managerial în afaceri130 3.6.1.Politica de produs130 3.6.2.Politica de preţ132 3.6.3.Politica de distribuţie134 3.6.4.Politica de promovare136 3.6.5.Rolul şi importanţa mărcii în cadrul mixului de promovare147 3.7.Mix de marketing public154 3.7.1.Politica de produs158 3.7.2.Politica de preţ168 3.7.3.Politica de distribuţie171 3.7.4.Politica de promovare178 4.NOI FORME DE MARKETING ÎN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ198 4.1 Mixul de marketing extins198 4.1.1.Viziunea şcolii americane200 4.1.2.Viziunea şcolii nordice din Europa — marketing relaţional206 4.1.3.Analiza ADLU -Avantaje, Dezavantaje, Utilizări şi Limite ale marketingului public209 4.2.Mixul de simţuri în administraţia publică211 4.3.Aplicaţiile mixului de simţuri în administraţia publică219 4.4.Tehnici de captare a atenţiei în marketing public 221 BIBLIOGRAFIE 223.
    ISBN 9786062605001

    I Onea, Elena(redactor)

    1. Comunicare (sociologie)
    2. Comunicare (în afaceri)
    3. Afacere (marketing)
    4. Marketing (strategii)
    5. Manual (învăţământ superior)

316.77:336(075.8)
316.77(075.8)
339.138(075.8)


299 __ $aStrategii de comunicare şi marketing în afaceri
955 __ $a1
200 __ $aStrategii de comunicare şi marketing în afaceri $bCarte tipărită $fAurel Mircea Niţă $g[redactor: Elena Onea]
700 __ $aNIŢĂ, MIRCEA AUREL
702 __ $aOnea, Elena $4redactor
010 __ $a9786062605001
035 __ $a30/31/N79
035 __ $aC.III.13182
675 __ $a316.77:336(075.8)
675 __ $a316.77(075.8)
675 __ $a339.138(075.8)
686 __ $a3/32
606 __ $aComunicare (sociologie)
606 __ $aComunicare (în afaceri)
606 __ $aAfacere (marketing)
606 __ $aMarketing (strategii)
606 __ $aManual (învăţământ superior)
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucureşti $cPro Universitaria $d2021
215 __ $a228 p. $cfig., tab.
300 __ $aBibliogr. p.223-228
330 __ $aCUPRINS 1.COMUNICAREA. NOŢIUNI PRIVIND ABORDAREA PROCESUAL - SISTEMICĂ ŞI MULTIDISCIPLINARĂ7 1.1.Comunicarea. Definiţii şi concept. Structura unui proces de comunicare7 1.2.Noţiunile de bază specifice procesului de comunicare21 1.3.Modelul comunicării23 1.3.1.Modelul structural23 1.3.2.Tipurile de comunicare33 1.3.3.Canalele de comunicare36 1.3.4.Tehnica întrebărilor şi a răspunsurilor36 1.4.Abordarea sistemică a unei comunicări pe baza teoriilor motivaţionale (NADA) - nevoi, dorinţe, aşteptări şi aspiraţii39 1.5.Limbajul nonverbal46 1.6.Stiluri de comunicare50 1.7.Direcţii strategice în comunicarea previzionată52 1.8.Factori cheie de influenţare a performanţei în comunicare54 1.9.Analiza tranzacţională în comunicare54 1.10.Tendinţe şi orientări modeme în comunicare. Intuiţia. Definiţie şi concept...57 1.10.1.Percepţia extrsenzorială58 1.10.2.Intuiţia şi intelectul59 2. STRATEGII DE COMUNICARE ÎN AFACERI62 2.1.Strategia de comunicare narativă. Aplicaţii62 2.2.Strategia de comunicare implicativă. Aplicaţii65 2.3.Strategia de comunicare decizională. Aplicaţii68 2.4.Abordarea comparativă a strategiilor de comunicare71 2.5.Obiectivul universal al comunicării în afaceri - deschiderea şi permisivitatea .72 2.6.Aplicaţii ale comunicării în situaţii specifice administraţiei publice - negocieri în cadrul achiziţiilor publice76 2.6.1.Strategii competitive şi de cooperare76 2.6.2.Strategii blânde şi agresive78 2.6.3.Strategii de negociere comercială78 2.6.4.Tactici de negociere a unei situaţii de conflict79 2.7.Impactul şi importanţa comunicării verbale, nonverbale şi paraverbale în afaceri. Aplicaţii82 3.STRATEGII DE MARKETING ÎN AFACERI ŞI ÎN ADMINSTRAŢIA PUBLICĂ91 3.1.Metode de analiză a situaţiei iniţiale. Analiza SWOT şi BCG91 3.2.Noua matrice bune practici- pieţe în administraţia pubică. Rolul şi importanţa bunelor practici97 3.3.Satisfacţia cetăţeanului în administraţia publică99 3.3.1. Satisfacţia cetăţeanului - obiectiv al administraţiei publice99 3.3.2.Clienţii administraţiei publice102 3.3.3.Cuantificarea satisfacţiei cetăţeanului privind administraţia publică... 103 3.3.4.Factori ce influenţează gradul de satisfacţie al cetăţeanului în administraţia publică106 3.4 Segmentarea în comunicare şi marketing - abordări interdisciplinare109 3.4.1.Conceptul de segmentare109 3.4.2.Sarcinile specialistului în segmentare112 3.4.3.Criterii de segmentare114 3.4.4.Segmentarea pieţei bunurilor de consum116 3.5.Mixul de comunicare117 3.5.1.Comunicarea de marketing şi promovarea117 3.5.2.Triunghiul cunoaşterii şi Principiul Trinităţii117 3.5.3.Comunicarea integrată de marketing121 3.5.4.O nouă abordare a mixului de comunicare123 3.6.Mixul de marketing - instrument managerial în afaceri130 3.6.1.Politica de produs130 3.6.2.Politica de preţ132 3.6.3.Politica de distribuţie134 3.6.4.Politica de promovare136 3.6.5.Rolul şi importanţa mărcii în cadrul mixului de promovare147 3.7.Mix de marketing public154 3.7.1.Politica de produs158 3.7.2.Politica de preţ168 3.7.3.Politica de distribuţie171 3.7.4.Politica de promovare178 4.NOI FORME DE MARKETING ÎN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ198 4.1 Mixul de marketing extins198 4.1.1.Viziunea şcolii americane200 4.1.2.Viziunea şcolii nordice din Europa — marketing relaţional206 4.1.3.Analiza ADLU -Avantaje, Dezavantaje, Utilizări şi Limite ale marketingului public209 4.2.Mixul de simţuri în administraţia publică211 4.3.Aplicaţiile mixului de simţuri în administraţia publică219 4.4.Tehnici de captare a atenţiei în marketing public 221 BIBLIOGRAFIE 223
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 597160 / 597160 L Împrumut la sala de lectură Da 30/31
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu