Strategii de marketing în social media

Autor chat
Editura Junimea chat
Loc publicare Iaşi
An 2021
Subiect Marketing online chat
Publicitate on-line chat
Cercetare sociologică chat
ISBN 9789733724889
Note Bibliogr. p.133-148
Anexe

33/N78

NISTOR, GEORGE CRISTIAN
    Strategii de marketing în social media / George Cristian Nistor.- Iaşi : Junimea , 2021.
    92 p. : il., fig., tab..- (Univers didactic).    
    Bibliogr. p.133-148
    Anexe
    SUMAR Introducere5 Listă abrevieri6 Cap. 1. Forme ale social media utilizate în marketing7 1.1.Web 2.07 1.2.Clasificare/ forme de social media9 1.2.1.Forme de social media9 1.2.1.1.Reţele sociale11 1.2.1.2.Bloguri19 1.2.1.3.Microblogging21 Cap. 2. Strategii de marketing în social media24 2.1.Social media ca parte integrantă de comunicare în companii24 2.2.Marketing tradiţional vs canale de comunicare social media27 2.3.Elemente cheie ale comunicării organizaţionale în social media ....28 2.4.Strategii de adaptare şi evoluţie strategică în social media30 2.5.Strategii de contact cu piaţa în social media37 2.6.Instrumente de marketing Web 2.0 folosite în social media39 Cap. 3. Adoptarea de noi tehnologii şi orientarea spre piaţă a organizaţiilor43 3.1.Modele şi teorii ale adoptării de tehnologii în social media43 3.1.1.Teoria acţiunii motivate44 3.1.2.Teoria comportamentului planificat45 3.1.3.Modelul de potrivire sarcină-tehnologie47 3.1.4.Modelul de acceptare a tehnologiei47 3.1.5.Modelul general de acceptare a tehnologiei49 3.2.Variabile ale adoptării şi utilizării tehnologiilor social media50 3.2.1.Utilitatea percepută50 3.2.2.Uşurinţa de utilizare percepută52 3.2.3.Norma subiectivă52 3.2.4.Controlul perceput54 3.2.5.Experienţa cu social media54 3.3.Variabile pentru măsurarea orientării spre piaţă55 3.3.1.Utilizarea de informaţii despre piaţă56 3.3.2.Existenţa unei strategii orientate spre piaţă57 3.3.3.Implementarea unei strategii orientate spre piaţă57 Cap. 4. Model de cercetare privind relaţiile dintre orientarea spre piaţă a organizaţiilor şi adoptarea social media58 4.1.Modelul de cercetare58 4.2.Ipoteze şi obiective ale cercetării62 4.3.Ipoteze generale62 4.4.Ipotezele de cercetare66 4.5.Metoda de cercetare71 4.6.Eşantionarea72 4.7.Construirea instrumentului de cercetare72 4.8.Pretestarea chestionarului83 4.9.Operaţionalizarea cercetării_92 Cap. 5. Rezultate93 5.1.Descrierea eşantionului93 5.2.Frecvenţa de utilizare a canalelor social media97 5.3.Beneficii de marketing97 5.4.Specificarea modelului structural98 5.5.Verificarea încrederii şi validităţii modelului98 Cap. 6. Concluzii125 6.1.Confirmare/infirmare ipoteze125 6.2.Aspecte teoretice128 6.3. Direcţii manageriale29 6.4.Limitele cercetării130 6.5.Direcţii viitoare de cercetare130 Bibliografie133 Anexe49 Anexa A. Modelul structural testat Anexa B. Scalele în limba engleză extrase din literar de specialitate Anexa C. Chestionarul în limba română folosit în studia Anexa D. Rezultatele obţinute în programul AVO 5 lf._ Listă tabele Listă figuri.
    ISBN 9789733724889

    1. Marketing online
    2. Publicitate on-line
    3. Cercetare sociologică

339.138
316.64
659.14


299 __ $aStrategii de marketing în social media
955 __ $a1
200 __ $aStrategii de marketing în social media $fGeorge Cristian Nistor $bCarte tipărită
700 __ $aNISTOR, GEORGE CRISTIAN
010 __ $a9789733724889
035 __ $a33/N78
675 __ $a339.138
675 __ $a316.64
675 __ $a659.14
686 __ $a33
606 __ $aMarketing online
606 __ $aPublicitate on-line
606 __ $aCercetare sociologică
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aIaşi $cJunimea $d2021
215 __ $a92 p. $cil., fig., tab.
225 __ $aUnivers didactic
300 __ $aBibliogr. p.133-148
300 __ $aAnexe
330 __ $aSUMAR Introducere5 Listă abrevieri6 Cap. 1. Forme ale social media utilizate în marketing7 1.1.Web 2.07 1.2.Clasificare/ forme de social media9 1.2.1.Forme de social media9 1.2.1.1.Reţele sociale11 1.2.1.2.Bloguri19 1.2.1.3.Microblogging21 Cap. 2. Strategii de marketing în social media24 2.1.Social media ca parte integrantă de comunicare în companii24 2.2.Marketing tradiţional vs canale de comunicare social media27 2.3.Elemente cheie ale comunicării organizaţionale în social media ....28 2.4.Strategii de adaptare şi evoluţie strategică în social media30 2.5.Strategii de contact cu piaţa în social media37 2.6.Instrumente de marketing Web 2.0 folosite în social media39 Cap. 3. Adoptarea de noi tehnologii şi orientarea spre piaţă a organizaţiilor43 3.1.Modele şi teorii ale adoptării de tehnologii în social media43 3.1.1.Teoria acţiunii motivate44 3.1.2.Teoria comportamentului planificat45 3.1.3.Modelul de potrivire sarcină-tehnologie47 3.1.4.Modelul de acceptare a tehnologiei47 3.1.5.Modelul general de acceptare a tehnologiei49 3.2.Variabile ale adoptării şi utilizării tehnologiilor social media50 3.2.1.Utilitatea percepută50 3.2.2.Uşurinţa de utilizare percepută52 3.2.3.Norma subiectivă52 3.2.4.Controlul perceput54 3.2.5.Experienţa cu social media54 3.3.Variabile pentru măsurarea orientării spre piaţă55 3.3.1.Utilizarea de informaţii despre piaţă56 3.3.2.Existenţa unei strategii orientate spre piaţă57 3.3.3.Implementarea unei strategii orientate spre piaţă57 Cap. 4. Model de cercetare privind relaţiile dintre orientarea spre piaţă a organizaţiilor şi adoptarea social media58 4.1.Modelul de cercetare58 4.2.Ipoteze şi obiective ale cercetării62 4.3.Ipoteze generale62 4.4.Ipotezele de cercetare66 4.5.Metoda de cercetare71 4.6.Eşantionarea72 4.7.Construirea instrumentului de cercetare72 4.8.Pretestarea chestionarului83 4.9.Operaţionalizarea cercetării_92 Cap. 5. Rezultate93 5.1.Descrierea eşantionului93 5.2.Frecvenţa de utilizare a canalelor social media97 5.3.Beneficii de marketing97 5.4.Specificarea modelului structural98 5.5.Verificarea încrederii şi validităţii modelului98 Cap. 6. Concluzii125 6.1.Confirmare/infirmare ipoteze125 6.2.Aspecte teoretice128 6.3. Direcţii manageriale29 6.4.Limitele cercetării130 6.5.Direcţii viitoare de cercetare130 Bibliografie133 Anexe49 Anexa A. Modelul structural testat Anexa B. Scalele în limba engleză extrase din literar de specialitate Anexa C. Chestionarul în limba română folosit în studia Anexa D. Rezultatele obţinute în programul AVO 5 lf._ Listă tabele Listă figuri
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 597882 / 597882 IC Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu