Strategii de marketing pe plan internaţional

Autor chat
Editura Pro Universitaria chat
Loc publicare Bucureşti
An 2014
Subiect Marketing (strategii)
Marketing internaţional chat
Economie mondială chat
Relaţii economice internaţionale (teorii) chat
ISBN 9786062601263
Note Bibliogr. p.131-136

33/M98; C.II.38120

MUŞETESCU, ADINA
    Strategii de marketing pe plan internaţional.- Bucureşti : Pro Universitaria , 2014.
    173p.:tab.,fig..    
    Bibliogr. p.131-136
    Dimensiunea transnaţională a activităţii economice: o abordare cantitazivă şi calitativă
    Concurenţa - componentă definitorie a mecanismului economiei de piaţă
    Analiza competitorilor
    Strategii competitive de marketing
    Strategia internă a companiei
    Forme strategice de pătrundere pe pieţele externe
    Unuinea Europeană, cadru relevant de desfăşurare a concurenţei - aspecte legislative
    Studiu de caz: Mediul academic din SUA
    Studiu de caz: Omnitel Pronto Italia
    Studiu de caz: Cafeaua Splendid - cum s-a obţinut creşterea vânzărilor în Italia , în anul 1996, în condiţiile unei pieţe extrem de competit
    Studiu de caz: Factori de creştere a industriei britanice de cinema
    Studiu de caz: Benetton
    Studiu de caz: Philips şi Nike îşi unesc forţele pentru a introduce tehnologia în sport şi a crea o nouă piaţă
    Studiu de caz: Acuzaţia de cartel din SUA împotriva companiilor Virgin Atlantic şi British Airways
    Teste grilă.
    ISBN 9786062601263

    1. Marketing (strategii)
    2. Marketing internaţional
    3. Economie mondială
    4. Relaţii economice internaţionale (teorii)

339.138

010 __ $a9786062601263
035 __ $a 33/M98
035 __ $a C.II.38120
101 __ $arum
200 __ $aStrategii de marketing pe plan internaţional
210 __ $aBucureşti $cPro Universitaria $d2014
215 __ $a173p.:tab.,fig.
299 __ $aStrategii de marketing pe plan internaţional
300 __ $aBibliogr. p.131-136
330 __ $aDimensiunea transnaţională a activităţii economice: o abordare cantitazivă şi calitativă
330 __ $aConcurenţa - componentă definitorie a mecanismului economiei de piaţă
330 __ $aAnaliza competitorilor
330 __ $aStrategii competitive de marketing
330 __ $aStrategia internă a companiei
330 __ $aForme strategice de pătrundere pe pieţele externe
330 __ $aUnuinea Europeană, cadru relevant de desfăşurare a concurenţei - aspecte legislative
330 __ $aStudiu de caz: Mediul academic din SUA
330 __ $aStudiu de caz: Omnitel Pronto Italia
330 __ $aStudiu de caz: Cafeaua Splendid - cum s-a obţinut creşterea vânzărilor în Italia , în anul 1996, în condiţiile unei pieţe extrem de competit
330 __ $aStudiu de caz: Factori de creştere a industriei britanice de cinema
330 __ $aStudiu de caz: Benetton
330 __ $aStudiu de caz: Philips şi Nike îşi unesc forţele pentru a introduce tehnologia în sport şi a crea o nouă piaţă
330 __ $aStudiu de caz: Acuzaţia de cartel din SUA împotriva companiilor Virgin Atlantic şi British Airways
330 __ $aTeste grilă
606 __ $aMarketing (strategii)
606 __ $aMarketing internaţional
606 __ $aEconomie mondială
606 __ $aRelaţii economice internaţionale (teorii)
675 __ $a339.138
686 __ $a33/M98
700 __ $aMUŞETESCU, ADINA
920 __ $a120894
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 517460 / 517460 L Împrumut Da 33
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
L Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu