Tendințe ale consumului cultural în pandemie - 2020

Editura Editura Universitară chat
Universul Academic chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect Sociologia culturii chat
Cercetare socială chat
Pandemie chat
ISBN 9786062813864
9786069062753
Note Bibliogr. la sfârșit de capitol

30/31/T36

    Tendințe ale consumului cultural în pandemie - 2020 / Carmen Croitoru (coord.), Anda Becuț Marinescu (coord.), Ioana Ceobanu, ....- București : Editura Universitară : Universul Academic , 2021.
    215 p. : graf., tab..    
    Bibliogr. la sfârșit de capitol
    Cuprins Introducere5 Tendinţe ale consumului cultural în pandemie - Ediția 1. 9 1.Introducere şi metodologie 11 2.Forme de consum cultural public în contextul pandemiei de COVID-19.14 3.Consumul cultural non-public în perioada de izolare 45 4. Consumul de produse media de tip televiziune şi radio în timpul pandemiei 85 Tendinţe ale consumului cultural în pandemie - Ediţia 2. 101 1.Introducere şi metodologie105 2.Tendinţe ale consumului cultural public în contextul pandemiei COVID-19. Analize comparative 2019-2020.109 3.Artele spectacolului şi practicile de consum în perioada pandemiei. între dorinţa de participare şi teama de îmbolnăvire137 4.Capital digital şi decalaje sociale. Evoluţia practicilor de consum cultural non-public în perioada pandemiei159.
    ISBN 9786062813864 ISBN 9786069062753

    I Croitoru, Carmen
    II Becuț Marinescu, Anda
    III Ceobanu, Ioana
    IV Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală

    1. Sociologia culturii
    2. Cercetare socială
    3. Pandemie

303.68:008
316.7:616.9-036.22


299 __ $aTendințe ale consumului cultural în pandemie - 2020
975 __ $a303.68 $a316.7 $a-036.22
200 __ $aTendințe ale consumului cultural în pandemie - 2020 $fCarmen Croitoru (coord.), Anda Becuț Marinescu (coord.), Ioana Ceobanu, ... $bCarte tipărită
701 __ $aCroitoru, Carmen
701 __ $aBecuț Marinescu, Anda
701 __ $aCeobanu, Ioana
010 __ $a9786062813864
010 __ $a9786069062753
035 __ $a30/31/T36
675 __ $a303.68:008
675 __ $a316.7:616.9-036.22
686 __ $a3/32
606 __ $aSociologia culturii
606 __ $aCercetare socială
606 __ $aPandemie
101 __ $arum
102 __ $aRomania
210 __ $aBucurești $cEditura Universitară $cUniversul Academic $d2021
215 __ $a215 p. $cgraf., tab.
711 __ $aInstitutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală
300 __ $aBibliogr. la sfârșit de capitol
330 __ $aCuprins Introducere5 Tendinţe ale consumului cultural în pandemie - Ediția 1. 9 1.Introducere şi metodologie 11 2.Forme de consum cultural public în contextul pandemiei de COVID-19.14 3.Consumul cultural non-public în perioada de izolare 45 4. Consumul de produse media de tip televiziune şi radio în timpul pandemiei 85 Tendinţe ale consumului cultural în pandemie - Ediţia 2. 101 1.Introducere şi metodologie105 2.Tendinţe ale consumului cultural public în contextul pandemiei COVID-19. Analize comparative 2019-2020.109 3.Artele spectacolului şi practicile de consum în perioada pandemiei. între dorinţa de participare şi teama de îmbolnăvire137 4.Capital digital şi decalaje sociale. Evoluţia practicilor de consum cultural non-public în perioada pandemiei159
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 581037 / 581037 IC Împrumut Da 30/31
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
IC Împrumut 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu